Gemini rašė: Sveiki,
pasiūlė ir man vesti DNSB apskaitą, mokėti žada nedaug, bet tie pinigėliai vis į kišenę, o ne iš jos. Darbo atrodo nedaug, apie ne pelno siekiančių apskaitą ir bendrijų įstatymą perskaičiau. Perskaičiau ir šitos temos didžiąją dalį, visos dar neįveikiau
Klausimai būtų tokie,
1. pirmininkas dirba be DS visuomeniniais pagrindais, ar gali pasirašyti DS su manimi, beje tai kad aš nesu bendrijos narys, turbūt irgi ne kliūtis? Konsultavausi su VDI, sakė, kad jis vis tiek gali mane priimti į darbą ir visi darbų saugos "iškrypimai" (darbdavio pažymėjimas, instrukcijos etc) nereikalingi.
Šaunuolė ;) Daugelis tingi skaityti. DS gali drąsiai rašyti - jis kad ir negauna atlygio, bet visgi yra vadovas ;) ir tiek. "Iškrypimai" visur reikalingi - netgi bendrijose, tik jų niekas nedaro, nes atnešama dokumentų nauda - nuline :}
Gemini rašė:
2. Pagrindiniai darbai: sąnaudų paskirstymas butams? (aišku reikės sau DU skaičiuoti ir su tuo susijusias ataskaitas teikti).
Taip. Sąnaudų paskirstymas.
[quote=Gemini]
3. ar galima susirinkime nuspręsti, kad šiukšlių išvežimas skirstomas proporcingai gyvenančių žmonių skaičiui? Pagal
Geras sunkus klausimas - viskas yra skaičiuojama pagal plotą. Šiaip šiukšlės apskaitomos gali būti ir pagal žmonių skaičių (Šiaulių regiono atliekų tvarkymo centras taip daro). Tačiau kokiais teisės aktais remiasi - net nežinau (neprireikė). Be to labai sudėtinga yra gyventojų apskaita - ji bendrijai priklauso vesti pirmininkui, tačiau rask tu tvarkingą pirmininką. "Na ŠAROM" surašo viską ir fsio... čia pasidomėk rimčiau.
Gemini rašė:
4. susirinkimų protokolai ir visi kiti popierizmai irgi krenta ant buhalterio galvos?
Priklauso pirmininkui, bet jei jis ten nesąmonių prirašinės - turėsite vargo Jūs. Tad geriau, kad pati ir tvarkytumėte. Juolab retas pirmininkas ir įstatymus atsiverčia. Geras finansininkas bendrijoje - daugiau negu gera bendrija ;) :} Neleisite ir pirmininkui grybauti ir žmonėms tvarka labiau patiks ;)
Gemini rašė:
5. Sąskaitos buvo kabinamos laiptinėje, kaip suprantu, tai ne itin tinkamas variantas, nes viešinamos savininkų pavardės, tad reiktų į pašto dėžutes individualiai mesti sąskaitas?
Taip. Asmens teisių pažeidimas. Šiuo atveju susidursite su dvigubu prieštaravimu. Kai kurios bobutės mėgsta žinoti, kas yra kiek bendrijai skolingas ar kas nespėjo susimokėti ir t.t. Juo labiau ir Jums darbo bus daugiau - išmėtyti ir t.t. Tačiau tai yra teisinga.
Jūsų asmeninės atsakomybės atsikratant - pasidarykite susirinkimą ir ten iškelkite neutralų klausimą: ką renkatės - iškabinimą ar išmėtymą lapelių. Tada kabinsite ir jei kas - bendrija susimokės už pažeidimus. Jūsų atsakomybės nebus. Prieš sprendžiant visu informuokite, kaip turi būti ;)
Gemini rašė:
Rašto VMI dėl Pelno mokesčio deklaracijos radau, FA irgi, kiek suprantu, nereikės ruošti, nes jokios ūkinės komercinės veiklos bendrovė nevykdo, gyvena tik iš narių įmokų. Tik nežinau, kokius likučius gausiu, ar suvesiu balansą, nes buhalterių ten nėra buvę
Jei nėra skolininkų - net nesikniskite - pasikvieskite revizijos komisiją ir suarchyvuokite senus dokumentus. (virvelė, revizijos komisijos parašai ir tiek.). Išsirašykite likučius - ir pirmyn ;)
Jei yra skolininkų ir žadate kreiptis į teismą - popieriai turi būti tvarkingi. Balansas nebūtinas, bet permeskite akim ar viskas atitinka įstatymus. Ar mokesčiams rinkti yra atitinkami sprendimai ir t.t.
Linkiu didžiulės sėkmės ;)