judaskinas rašė: zinokit tikrai pergyvenu. Tik baigus studijas isidarbinau firmoje, kurios apskaita tavrke buhalterine imone. Mokesciai buvo kaip ir mokami, taciau dokumentu nebuvo jokiu, nei ziniarasciu, nei isakymu, nei aktu, jokiu popiereliu isskyrus D/U apskaiciavimo ziniarascius ir PVM saskaitas fakturas. Pasimokinti praktiskai kaip ir neturejau is ko. Tai ir tvarkausi kaip ismanau :) Zinoma, labai padeda tax :) Gilinuosi i visus istatymus, bet vistiek manu, kad darau klaidu.
Imonej dar niekada nebuvo patikrinimo, todel vis dazniau pagalvoju, kad kazkada sulauksim sveciu
O man kitaip galvoji? Man tas pats tik aš dirbu ten kur savininkas pats nenori visko kruopščiai daryt, nėra absoliučiai jokios darbų, sveikatos saugos, pareigybinių, materialinės atsakomybės sutarčių. Jis anksčiau pats pildydavo kasos knygą ir ten rašydavo ne tik pajamų gautas sumas, bet ir pirkėjų skolas. O apie prieš tai buvusi` buhalteriją iš vis nėra ką šnekėt, ten norėdamas nieko nesurasi, nesusižinosi ko tau reikia. Vienintelė galimybė ką nors sužinoti, pačiam viską iš naujo perskaičiuoti.