Sveiki.
Sakykit, kaip įvertinti tinkamai savo darbą.
Aš va, jau kurį laiką mąstau, kad reikia man eiti kalbėti dėl DU dydžio, nes jaučiu, kad jau tam atėjo laikas, bet kaip nustatyti tinkamą DU, kurio nori prašyti darbdavio???
Dabar šioje įmonėje kurioje dirbu rodikliai yra tokie:
Pajamos 8mln. per metus.
Darbuotojų 11.
Įmonbės veikla maž. prekyba, todėl yra ne viena banko sąsk.
Atsiskaitymas l. įvairus, tiek pavedimai, tiek per POS'Ą, tiek per
mokejimus.lt kas žino, tiek lizingas, taip pat ir kasa, žodžiu visi įmanomi atvejai.
Kas čia dar tokio svarbaus???
Ataskaitos PVM, GPM, Intrastas, elektronika, pakuotė, tarša.
Banko operacijų kiekv. dieną būna bent 2-3 lapai.
"Ant popieriaus " minimumas.
Į rankas gaunu apie 2700Lt. ar čia normalu?Nes viską darau viena, bet jaučiu, kad jau viskas, suspėt neįmanoma, apimtys tik didėja, darbų vis daugiau kraunasi..mąstau ką daryt - ar DU didesnio prašyt, ar priimti žmogų, bet nuo to mano atsakomybė ne mažėja...???Nes pradėjau eiti į darbą jau su įtampa, kad vis nieko nespėju, krenta motyvacija.