Aš to nesakau, nes atliekų ne visą buhalterinį darbą.
Bet kai kurias lengvas operacijas tikrai moku atlikti.
Juk kalbame apie mažas įmones.
Visos suvestinės, AA ir t.t. padaromos programos pagalba.
Jei bankas tik LT ir vos kelis įrašai, tai taip pat užtenka 10 minučių. Kasos gali ir nebūti.
Na užtrunka, jei pvz. trūksta dokumentų, kokios pirkimo sąskaitos.
Bet jei kalbėti apie
mažą ir tvarkingą įmonę, galima sutvarkyti per 1 val.
Dorota1 sako iš savo patirties apie savo įmones, tai kodėl jus puolate ginčytis.
Jei ji susitvarko, reikškia galima ir kodėl apskaita turi būti būtinai apleista, jei ji taip greitai susitvarko.
Nu kaip pvz. 1 darbuotojas, kasos nėra, banko išrašas 1 lapas, 5 pirkimai, 1 pardavimas. Ir ką, savaitę tvarkysite.
Ką aš galiu dabar pasakyti iš savo patirties kaip dirba buhalteris (kalbu ne apie visus, o apie tam tikra asmenį): įmonė bankas, vos kelios sąskaitos, algą skaičiuoja kitas žmogus, jokių ataskaitų teikti nereikia, tik suvesti duomenys, tai ji gali pasiimti 2 sąskaitas ir į jas žiūrėti pusę dienos, daryti vaizdą, kad dirba (содлат спит, служба идет), na tai yra sėdžių "dirbu" alga kapsi. Jei kalbėti apie tokį buhalterį, tada taip ir visos savaitės buna maža.