mariska rašė:
Nežinau, bet man tai problemų nesukelia.
tiesiog pasidarai per savaitę vieną dieną kada pratikrini ir viskas
nesukelia jokių problemų kol tai yra keli klientai, bet juk tai galioja ir paslaugas teikiančioms įmonėm, kur klientų gali būti 50-100 ir kiek laiko reikia skirti per savaitę, kad "patikrinti" kad niekur niekas neserga... o sukasi tos ataskaitėlės lėtokai...mes tam skirdavome tarkim pirmą mėnesio darbo dieną, kad žinotume kam kiek skaičiuoti algos, o dabar tai funkcijai žmogų budintį samdyti?
negi sudėtinga, pasibaigus nedarbingumui, sugeneruoti pranešimą :
pabaiga
visokias nesąmones siuntinėja, o tikrai svarbios informacijos nesugeba pateikti patogiai... kiek su SODRA apie tai diskutavau...
kelkime bangą- kolegos...
man taip sodros darbuotoja pasakė, jei gausime daug paklausimų- prašymų, tai perduosime užsakymą programuotojams, bet visis tyli- vadinasi visiems gerai