Vilcik rašė: O sistema ten tokia: įmonė įkurta 2002m. 12 mėn. - pora sąskaitų. 2003; 2004; 2005; 2006 iki 07 31. Didžiosios knygos nėra. T.y. likučiai neišvesti, nes pildė savininko mama - ne buhalterė ir vedė tik pajamų - išlaidų žurnalą. Pelno mokesčio deklaracijos priduotos 2002-2005, o dabar jie nori perdaryt tą firmą į UABą - tai reikalingas balansas. Kad galėčiau sudaryt balansą už 2005 ir 206 m. Reikia suvesti nuo pradžios - likučių gi nėra...
Šiaip dokumentų nėra daug - pusė segtuvo. Bet vistiek - kasa, bankas, pirkimai, pardavimai - darbas...
Mano supratimu, jei dabar pertvarko įmonę, tai jum tereikia
šių dienų balanso, kad nunešti į registrus ir tiek, o kam 5 ir 6 metų? Jei būtų didžioji knyga- tokio balanso padarymas buhalteriui - kapeikos, o paimti galima 50-100 Lt. Tačiau jei nėra likučių-tai jau ne balanso sudarymas, o PĮ buhalterijos pasuošimas UAB'ui-tada priklauso nuo popierių ir laiko - apie tai buvo komentarų.
Manyčiau, tokiems savininkams reiktų paaiškinti, kad vien jūsų padaryto balanso pertvarkymui neužteks, nes toliau kažkas vistiek turės popieriukus tvarkyti, o kas tą darys? Jei nori jus samdyti, tai apie tai iškart ir reikia tartis, o jei patys ruošiasi tvarkytis, tai papasakokite, ko jiems dar reiks be to, 'jų norimo', balanso. Nes 'paprasti' žmonės dažniausiai supranta, kad vat pertvarkymui reik balanso - ir viskas, o kas bus toliau, ir kad po to reiks ir praeitų metų likučių ir šiuos metus susivesti, nes jau bus UAB - to jie nežino.