Turiu panašią įmonę, tik darbuotojų 9, bankas+Paysera+PayPal apie 50 lapų/mėn. (dėkoju visiems šventiesiems, kad egzistuoja išrašų importas

), visa kita - taip kai aprašėt, bet sandėlį tvarko atskiras žmogus - sandėlininkas: suveda "sandėlinius" pirkimus, pardavimus bei duomenis, reikalingus Intrastat'ui bei GPAIS'ui, man lieka kasos aparatai bei pirkimų apie 50 sąskaitų/mėn. Atlygis man - 650 Eur/mėn. neto (darbo sutartis). Jeigu tektų pačiai tvarkyti kiekinį sandėlį (kas normaliu atveju būtų nonsensas, nes buhalteris neprivalo išmanyti gamybos procesų, gilintis į prekių subtilybes - bent jau aš stengiuosi šiais dalykais sau galvos neužkimšti, užtenka man ir grynai buhalterinių/mokestinių ir iš dalies teisinių dalykų

), tai mano kaina būtų ne mažiau 1300 Eur/mėn. neto. Bet būna įmonių, kurios sandėlį tvarko tik šiaip, "ant juoko", kad VMI, reikalui esant, turėtų kažkokį popieriuką iš buhalterijos, o patys vadovai, etc. neprašo jokių duomenų (t.y. įmonės valdymui jie nereikalingi, nors tai irgi keista, bet būna), tai tokiu atveju gal ir 1000 Eur/mėn. neto užtektų. Bet aš bet kokio sandėlio kratausi kaip velnias kryžiaus - na ne buhalterio tai darbas ir tiek. Tiesa, dar visiškai nejungiam buhalterijos su internetine parduotuve, nes tektų daug taisyti : dažni atvejai, kai internetu užsako viena, o po to keičia dydį, modelį ir galų gale galutinis pardavimas kitaip atrodo nei pirminis užsakymas - bet čia gal dėl to, kad sandėlio prekių nomenklatūra labai detali, o ir naudojama programa "spjaudosi"

Tai tiek. Sėkmės Jums