Voketijoje registruota ind imone yra iregistruota LR mokesciu moketoju registre, jai yra suteiktas PVM moketojo kodas (tam tikslui ir registravosi MMR). Kaip dabar reikia daryti su imones apskaita tvarkanciu asmeniu? Ar tos ind imones savininkas privalo LT samdytis buhalteri ar gali deklaruoti FR0791 kad pats tvarkys? Is anksto dekoju uz pagalba.
oho kokia situacija :) Įmonė vokietijos , tačiau mmr Lietuvoje ? įdomu ir net painu :)))
Jei tai individuali veikla ir jei jai galioja LR įstatymai, tuomet gali apskaitą tvarkytis ir pats IĮ savininkas.
Olga rašė: Voketijoje registruota ind imone yra iregistruota LR mokesciu moketoju registre, jai yra suteiktas PVM moketojo kodas (tam tikslui ir registravosi MMR). Kaip dabar reikia daryti su imones apskaita tvarkanciu asmeniu? Ar tos ind imones savininkas privalo LT samdytis buhalteri ar gali deklaruoti FR0791 kad pats tvarkys? Is anksto dekoju uz pagalba.
Imone ketina pirkti LT statybinius pastolius ir eksportuoti jas i Voketija, Lietuvoje neketina samdytis darbuotoju - pats savininkas nori ta daryti. Registravosi PVM moketoju del to, kad nusimato keleta sandoriu vietoje - ta prasme kad jisai ir nupirks pastolius Lt ir parduos LT. Tai va, tik nezinau kaip su buhalterija daryti - ar del to kad si imone turi individualios im statusa Voketijoje (tas yra pazymeta kai pridavem prasyma registruotis LR MMR ir siai imonei suteike imones koda LR MMR) privalo tureti asmeni tvarkanti buh. apskaita LT ar pats savininkas geletu pristatyti reikamas formas LT VMI?
Nesvarbu ar bus sandorių ar nebus sandorių. buhalteris įmonėje reikalingas.
Jūsų atveju tikrai nežinau ar tikrai tikrai gali būti pats savininkas ir buhalteriu.
Geriau vmi pasikonsultuokite... gal jie dažniau susiduria su tokiom situacijom :)
Gal gali kas padeti, skaiciau taisykles, bet nesuprantu iki galo kaip FR0791 pildyt, jei issinuomojom patalpas, cia Lt, ir A5 ir A11 pavadinimas? Reik irasyt to asmens is kurio issinuomojom duomenis i A1, A2, A3, A4, A5, A7, A8 ...... A16? O iraso tipas "N"? Pagalbos
Mieli Kolegos, gal patarsite, ar teisingai galvoju.
Dabartinis įmonės vyr. buh. iš darbo išeina liepos 02 d.
Naujas vyr. buh. į darbą ateina liepos 12 d. (teisingiau, grįžta po vaiko auginimo atostogų).
Pagal FR0791 nustatytus terminus, apie asmens, tvarkančio įmonės apskaitą pasikeitimą, VMI reikia informuoti per 5 darbo dienas. Tai jeigu FR0791 pateiksime liepos 12 d., kriminalo nebus?
Ar gali įmonėje nuo liepos 3 iki liepos 11 d. nebūti oficialaus vyr. buh'o?
Tess rašė: Jį gali laikinai kas nors pavaduoti. Aš pranešu tą pačią dieną.
Tess,
pranešate ir apie laikinus pavadavimus?
Sakykim, vyr. buh. atostogauja (arba serga) tris savaites, yra laikinai paskirtas jį pavaduojantis asmuo, tai pranešimą FR0791 vis tiek darote?
O ku čia mąstyti. Buhalteris išeina iš darbo, vadovas kelioms dienos pvz. skiria save, įdarbina buhalterį ir praneša VMI. Jeigu jau labi nori tegul praneša apie laikina buhalterį, o po to vėl užpildo formą.
Jei įmonė išsinuomojo patalpas sandėliui, tai reikia teikti FR0791A deklaraciją? O laukelyje padalinio pavadinimas rašau savo įmonės pavadinimą, nes čia bus mūsų įmonės sandėlis?