Vetra rašė: Gal galit patarti tokioj idiotiškoj situacijoj. Praeitais metais dirbome su užsakovu, kelis mėnesius darėme dalinius aktavimus, išrašydavome PVM sąskaitas-faktūras, jie mūsų įmonei laiku pervesdavome pinigus. Atlikus paskutinę objekto dalį, buvo išrašyti aktas, forma 3 ir PVM sąskaita-faktūra. Viskas perduota užsakovo darbų vykdytojui. Nesulaukus pasirašytų sąskaitų faktūrų grąžinimo (pati kalta
) nuo darbų vertės PVM įtraukiau į deklaraciją ir sumokėjau PVM(17000). Praėjus kažkiek laiko ir pablogėjus užsakovo finansinei padėčiai jis nepripažįsta aktų ir ant jų nesirašo. Jų buhalterinėj apskaitoj nėra įtraukta ir mūsų sąskaitų. Aš suprantu, kad čia bus ilgas teisminis procesas ir panašiai, bet ką man daryti su 2007 metų pajamom (balansas juk iki 05 31) ir PVM, norėtusi nors jį atsiimti iš biudžeto
(bet gali mokesčiai nesuprast
)
Nieko Jus neatsiimsite, ir neturite atsiimti. Darbai atlikti ir basta. Aktų nepasirašymas nėra pagrindas, kad darbai neatlikti. Viska padarėte teisingai. Jei teismas pripažins, kad darbai neatlikti, arba ne tokiai sumai atlikti, tai tada ir bus pagrindas tikslinti ir PM ir PVM.