Statybinės įmonės buhalterija

urtele urtele 13511
2011-12-22 11:30 urtele 2011-12-22 11-46

amadina22 rašė:
Tai galima nurašyti viską vienu aktu, neskirstant objektams? Ar kas nors kada nors jus tikrino būtent šitame dalyke?
Jaučiu, nuo naujų metų nurašinėsiu vienu aktu.
Aš nurašinėju vienu aktu, nes mano šefams atskirų objektų pelningumas nerūpi.Uždirbtoms pajamoms per mėn yra patirtos sąnaudos. Kad nustatyti atskirų objektų pelningumą, reiktų tada atskirti ir kuro sąnaudas ir komandiruotės išlaidas ir DU ir t.t. Mes čia statybininkėliai, kur pas užsakovus atlikom darbelius ir viskas , o Dalia29 objektus manau vadina rimtus pastatus, kur viską reikia sudėti, pridėti, nustatyti vertes ir t.t smile Ai, amadina22, jūs irgi labai rimti, dabar tik supratau, reiškias vienas aktas- negalimas. smile , užuojauta
amadina22 amadina22 19757
2011-12-22 11:41 amadina22

Dalia29 rašė:
Matai, amadina22, ką tu vadini atskirais objektais? Jei tai skirtinguose vietose stovintys pastatai, tai rikrai būtų kviala rašyti vieną aktą.
Bet mano situacija buvo tokia, kad fiziškai objektas kaip ir vienas (ir medžiagas fiziškai atskirti sunku), o kitom prasmėm tai atskiri objektai. Na pvz. dalis pastato komercinės paskirties, kita dalis- gyvenamieji namai ir etc. Nurašymo aktai buvo bendri, o po to buvo problemų su vertės nustatymais.

Būtent klausiu visai apie atskirus statybos objektus.
amadina22 amadina22 19757
2011-12-22 11:43 amadina22

urtele rašė:

amadina22 rašė:
Tai galima nurašyti viską vienu aktu, neskirstant objektams? Ar kas nors kada nors jus tikrino būtent šitame dalyke?
Jaučiu, nuo naujų metų nurašinėsiu vienu aktu.
Aš nurašinėju vienu aktu, nes mano šefams atskirų objektų pelningumas nerūpi.Uždirbtoms pajamoms per mėn yra patirtos sąnaudos. Kad nustatyti atskirų objektų pelningumą, reiktų tada atskirti ir kuro sąnaudas ir komandiruotės išlaidas ir DU ir t.t.

Man irgi nereikia nustatinėti objektų pelningumo.
Tai jūs atskirų, tarkim 5 objektų sumontuotas atsargas per mėnesį nurašote vienu aktu?
Ar kas nors tikrino, ar nebuvo jokių pastabų?
urtele urtele 13511
2011-12-22 11:48 urtele

amadina22 rašė:
Ar kas nors tikrino, ar nebuvo jokių pastabų?
Gal prieš 10 metų, nieko nesakė. Kur parašyta, kad negaliu taupyt popieriaus smile
amadina22 amadina22 19757
2011-12-22 11:52 amadina22 2011-12-22 11-55

urtele rašė:

amadina22 rašė:
Ar kas nors tikrino, ar nebuvo jokių pastabų?
Gal prieš 10 metų, nieko nesakė. Kur parašyta, kad negaliu taupyt popieriaus smile


Ir visą laiką taip nurašinėjat?
Matot, kai nurašoma ant kiekvieno objekto atskirai, tai paėmus atliktų darbų aktą labai lengva patikrinti, kai nurašyta bendrai 5 objektams, tai jau visai kitaip.
Nes anksčiau dar, būdavo tokie patikrinimai, ar nėra prirašymų, ar visos objekte nurašytos medžiagois yra sumontuotos.
O kai nurašote viską kartu, tai sumuojate tik atsargas, ar ir parodote kokiai čia paslaugų sumai nurašote?

Mes taip pat subrangovai, atliekame paslaugas, taip pat maža įmonė.

Įdomu, kur būtų galima paskambinti ar paskaityti ar galima nurašinėti vienu aktu visas įmonėje per mėnesį sumontuotas atsargas, ar būtina dalinti pagal objektus.
urtele urtele 13511
2011-12-22 12:18 urtele

amadina22 rašė:
ar galima nurašinėti vienu aktu visas įmonėje per mėnesį sumontuotas atsargas, ar būtina dalinti pagal objektus.

11-VAS to nematau. Jeigu pvz per mėn. įmonė sumontuoja 50 vnt langų-50čiai klientų? Tai negi tadą rašysi 50 nurašymo aktų? smile Negi makroflesą skaičiuosi kiek kur paputei?. Direktorius gavęs tokią krūvą aktų mėn gale, aparpalį gautų. smile
amadina22 amadina22 19757
2011-12-22 12:29 amadina22

urtele rašė:

amadina22 rašė:
ar galima nurašinėti vienu aktu visas įmonėje per mėnesį sumontuotas atsargas, ar būtina dalinti pagal objektus.

11-VAS to nematau. Jeigu pvz per mėn. įmonė sumontuoja 50 vnt langų-50čiai klientų? Tai negi tadą rašysi 50 nurašymo aktų? smile Negi makroflesą skaičiuosi kiek kur paputei?. Direktorius gavęs tokią krūvą aktų mėn gale, aparpalį gautų. smile


Pas jus vienoda produkcija?
O jei dirbame viename objekte, ten sumontuojame kažką.
Kitame objekte visiškai kitokia, tarkim, gamybos linija.
Kitame, vėl kitokie mūsų specifikos darbai.


W
Wyga 1334
2011-12-22 12:30 Wyga

urtele rašė:

amadina22 rašė:
ar galima nurašinėti vienu aktu visas įmonėje per mėnesį sumontuotas atsargas, ar būtina dalinti pagal objektus.

11-VAS to nematau. Jeigu pvz per mėn. įmonė sumontuoja 50 vnt langų-50čiai klientų? Tai negi tadą rašysi 50 nurašymo aktų? smile Negi makroflesą skaičiuosi kiek kur paputei?. Direktorius gavęs tokią krūvą aktų mėn gale, aparpalį gautų. smile



Statybai yra 25 VAS.
C
color 180
2011-12-22 12:53 color
Aš kai dirbau langų gamybos įmonėje, tai gaminant langus sunaudotos langų gamybai medžiagos matėsi gamybos akte. Toliau pirkdavo putas, varztus, dažus ir.t.t tai tokias išlaidas nurašydavome vienu aktu gavę sandėlio duomenis. Na jeigu išskirtinai daug tu putų ar papildomų medžiagų sunaudoja objekte tai manau geriau ,kad būtų viename nurašymo akte.
Virgasius Virgasius 2442
2011-12-22 13:09 Virgasius 2011-12-22 13-16
Matau užvirė diskusija dėl nurašymų. Aš pernai pradėjau vesti statybinę įmonę ir pirmus mėnesius nurašinėjau viename akte kelių objektų medžiagas ir kaip tik tikrino VMI, tai liepė nurašinėti atskirai. Nuo to laiko ir nurašinėju atskirai pagal objektus.
K
kapceviciene 1072
2011-12-22 13:15 kapceviciene
Tai gal prieikim prie nuomonės kad jei savininkams neįdomu kokia objekto savikaina(jie patys susiskaičiuoja),medžiagos nesandėliuojamos o iš karto naudojamos galim nurašyt visiems objektams vienu aktu.Pas mus vienam objekte darbai užtrunka max 2 mėnesius.Tik įdomu kai VMI žiūri.
W
Wyga 1334
2011-12-22 13:16 Wyga

Virgasius rašė:
Matau užvirė diskusija dėl nurašymų. Aš pernai pradėjau vesti statybinę įmonę ir pirmus mėnesius nurašinėjau viename akte kelių objektų medžiagas ir kaip tik tirkino VMI, tai liepė nurašinėti atskirai. Nuo to laiko ir nurašinėju atskirai pagal objektus.



Gal galite smulkiau papasakoti, ką VMI konkrečiai žiūrėjo tuose aktuose? Ar ėmė darbų aktą ir jūsų nurašymą ir lygino, ar kaip kitaip tikrino? Gal kokių pastabų išsakė?
W
Wyga 1334
2011-12-22 13:18 Wyga

kapceviciene rašė:
Tai gal prieikim prie nuomonės kad jei savininkams neįdomu kokia objekto savikaina(jie patys susiskaičiuoja),medžiagos nesandėliuojamos o iš karto naudojamos galim nurašyt visiems objektams vienu aktu.Pas mus vienam objekte darbai užtrunka max 2 mėnesius.Tik įdomu kai VMI žiūri.


Tai tuos du mėnesius ir kaupiate objekto medžiagas, išrašote sąskaitą, pridedate aktą ir nurašote.
W
Wyga 1334
2011-12-22 13:19 Wyga

Wyga rašė:

Virgasius rašė:
Matau užvirė diskusija dėl nurašymų. Aš pernai pradėjau vesti statybinę įmonę ir pirmus mėnesius nurašinėjau viename akte kelių objektų medžiagas ir kaip tik tirkino VMI, tai liepė nurašinėti atskirai. Nuo to laiko ir nurašinėju atskirai pagal objektus.



Virgasius padėjo tašką smile
Gal galite smulkiau papasakoti, ką VMI konkrečiai žiūrėjo tuose aktuose? Ar ėmė darbų aktą ir jūsų nurašymą ir lygino, ar kaip kitaip tikrino? Gal kokių pastabų išsakė?

Virgasius Virgasius 2442
2011-12-22 13:22 Virgasius

Wyga rašė:

Gal galite smulkiau papasakoti, ką VMI konkrečiai žiūrėjo tuose aktuose? Ar ėmė darbų aktą ir jūsų nurašymą ir lygino, ar kaip kitaip tikrino? Gal kokių pastabų išsakė?


Tikrai nelygino darbų aktų ir nurašymo aktų. Tiesiog davė pastabą, kad reikia nurašinėti pagal objektus atskirai.
O mus tikrino dėl to, jog iš vienos įmonės buvom padarę nemažus pirkimus, su jais buvom atsiskaitę, traukėm PVM į atskaitą, o ta įmonė nesumokėjo PVM ir dar vėliau jiems buvo iškelta banroto byla. Turbūt VMI įtarė, kad čia kažkas fiktyvaus.. Bet iš tikrųjų viskas buvo nefiktyviai, iš tikrųjų tie sandoriai buvo įvykę.
K
kapceviciene 1072
2011-12-22 13:25 kapceviciene
O tai įdomu pas ką su tais mokesčiais pasikonsultuot,nes ir tikrintojų visokių yra.Kaip pažiūrės taip ir bus.Čia nesenai tikrino vieną pažįstamų įmonę jie mokėjo buhalterei priedą už darbą lauko sąlygomis.Įrodinėjo kad važinėja į objektus parašų ar dar ko .Ir nieko.Praslydo.
amadina22 amadina22 19757
2011-12-22 13:30 amadina22 2011-12-22 13-34

Wyga rašė:

kapceviciene rašė:
Tai gal prieikim prie nuomonės kad jei savininkams neįdomu kokia objekto savikaina(jie patys susiskaičiuoja),medžiagos nesandėliuojamos o iš karto naudojamos galim nurašyt visiems objektams vienu aktu.Pas mus vienam objekte darbai užtrunka max 2 mėnesius.Tik įdomu kai VMI žiūri.


Tai tuos du mėnesius ir kaupiate objekto medžiagas, išrašote sąskaitą, pridedate aktą ir nurašote.

Kiek dirbau organizacijų, tikrai du mėnesius statybinėse organizacijose medžiagų nekaupia, nes labai aktualu pasirašyti atliktų darbų aktus kiekvieną mėnesį, kad gauti apmokėjimą, atsiskaityti už medžiagas su tiekėjais, išmokėti darbuotojams atlyginimus. Nėra laisvų pinigų, kad pasirašinėti aktus tik kas antrą mėnesį.
Jei darbų vadovas, sudėjęs į objektą medžiagas, darbininkai visą mėnesį dirbo ir nepasirašo akto ir sąskaitos faktūros, tai gauna tiek velnių, kad mažai nepasirodo.
Juk žmonėms už darbą reikia mokėti, nelauks ir nesakys kad sutinkam atlyginimą gauti kitą mėnesį už du mėnesius.
W
Wyga 1334
2011-12-22 13:57 Wyga

amadina22 rašė:

Wyga rašė:

kapceviciene rašė:
Tai gal prieikim prie nuomonės kad jei savininkams neįdomu kokia objekto savikaina(jie patys susiskaičiuoja),medžiagos nesandėliuojamos o iš karto naudojamos galim nurašyt visiems objektams vienu aktu.Pas mus vienam objekte darbai užtrunka max 2 mėnesius.Tik įdomu kai VMI žiūri.


Tai tuos du mėnesius ir kaupiate objekto medžiagas, išrašote sąskaitą, pridedate aktą ir nurašote.

Kiek dirbau organizacijų, tikrai du mėnesius statybinėse organizacijose medžiagų nekaupia, nes labai aktualu pasirašyti atliktų darbų aktus kiekvieną mėnesį, kad gauti apmokėjimą, atsiskaityti už medžiagas su tiekėjais, išmokėti darbuotojams atlyginimus. Nėra laisvų pinigų, kad pasirašinėti aktus tik kas antrą mėnesį.
Jei darbų vadovas, sudėjęs į objektą medžiagas, darbininkai visą mėnesį dirbo ir nepasirašo akto ir sąskaitos faktūros, tai gauna tiek velnių, kad mažai nepasirodo.
Juk žmonėms už darbą reikia mokėti, nelauks ir nesakys kad sutinkam atlyginimą gauti kitą mėnesį už du mėnesius.


Pas mus taip nėra, bet aš nesikišu į tuos reikalus, kada užaktavo, tada ir nurašau. Pas mus mažai darbuotojų, o atsakingas vadovas tik vienas, matyt, nespėja.
Dalia29 Dalia29 12616
2011-12-22 14:42 Dalia29

amadina22 rašė:
Man irgi nereikia nustatinėti objektų pelningumo.
Tai jūs atskirų, tarkim 5 objektų sumontuotas atsargas per mėnesį nurašote vienu aktu?
Ar kas nors tikrino, ar nebuvo jokių pastabų?


Prie ko čia pelningumas? O tai kam jūs tuos objektus ap
lamai statot?
Na jei sau IT- tai pasigaminimo savikaina reikalinga, jei parduodat, tai irgi kažkaip reikia žinot kokia vertė smile
amadina22 amadina22 19757
2011-12-22 14:47 amadina22

Dalia29 rašė:

amadina22 rašė:
Man irgi nereikia nustatinėti objektų pelningumo.
Tai jūs atskirų, tarkim 5 objektų sumontuotas atsargas per mėnesį nurašote vienu aktu?
Ar kas nors tikrino, ar nebuvo jokių pastabų?


Prie ko čia pelningumas? O tai kam jūs tuos objektus ap
lamai statot?
Na jei sau IT- tai pasigaminimo savikaina reikalinga, jei parduodat, tai irgi kažkaip reikia žinot kokia vertė smile

Mes atliekame statybinių darbų paslaugas, mes statome ne sau, mes subrangovai.
Pasirašėme sąskaitą faktūrą, žinome kiek pajamų šį mėnesį uždirbome.
Žinome kiek per mėnesį sunaudojom medžiagų, kiek darbininkams DU priskaičiavome.
Per mėnesį 5 objektai, mes maža įmonė, viena buhalterė, 15 darbuotojų, dar jei man pelningumus reikėtų skaičiuoti kiekvienam objektui tai stogas pačiuožtų dirbant už tuos kelis tūkstantėlius smile
Va ir svajoju netrupinti tų medžiagų kas mėnesį per 5 objektus.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui