amadina22 rašė:
Nieko aš neskaičiuoju, niekas nereikalauja pas mus, maža įmonė, direktoriui nereikia. Neužaktuotos medžiagos persikelia į kitus metus.
Tai ką dabar darysim, Wyga, skaičiuosim nebaigtas vykdyti sutartis, likusias sumas?
Pas mus yra statybinės sutartys ir objektų priežiūros ir aptarnavimo, kitos yra 3 metams. Tai dabar nebesuprantu, ar čia kiek per metus liko reikia skaičiuoti, ar iš viso kiek liko.
Ir ar reikia priežiūros ar tik statybinių sutarčių.
Tur būt visas.
Aš ir galvoju, kad visas, nes pagal VAS Statybinės ir kitos sutartys.
O jūs nepastebėjote, kad prie sąskaitų prisega aktą ir pažymą apie darbų atlikimą ir ten matosi kiek bendra sutarties vertė, kiek per ataskaitinį mėnesį atlikta, kiek iš viso ir matosi, kiek dar liko neužaktuota suma. Tai gal tada tas sumas susirinkti ir įrašyti.
Pas mus objektų daug, reiktų kelti sutartis, gali būti tokių, kurios pasirašytos 12 mėn., ir dar jokiu pardavimų, tada sumas reiktų imti iš sutarties, knistis. Be to, pas mus rašo sąskaitas pagal objektus-adresus, gali būti užsakovas vienas-objektų keli, reiktų apibendrinti, nu siaubas kiek darbo.
O beje, jau labai bus didelis nusikaltimas, jei to neįrašysi? Anksčiau nereikėjo ir nieko tokio.