2008-02-04 14:10
vaiduxx
Sveiki, gal galite padeti susigaudyti tokioj situacijoje:
įmonė 2006.11 - 2007.07 vykdė veiklą nuomojamose patalpose, prieš pradedant dirbti, jas remontavo ir pirko ilgalaikį turtą: baldus, šviestuvus, grotas,apsaugos signalizaciją, grindų dangą. 2007.07.31 nuomos sutartį nutraukė, o dalį ilgalaikio turto, kurio negalima išsinešti, kaip darbuotojai dabar aiškina, paliko nuomojamose patalpose - ten jis dabar ir yra. Matau, kad šiam turtui buvo skaičiuojamas nusidėvėjimas, jį as manau reikia nurašyti įmonei į neleidžiamus atskaitymus. Kadangi perėmiau apskaitą tik metų gale, tai manau metų gale ir nurašyti tą likusi turtą i NA. O ką daryti su IT pirkimo PVM? Juk kažkaip reikia tikslinti PVM atskaitą?