Aprile rašė: Vienas iš direktorių apmokėjo įmonei išrašytą sąskaitą faktūrą iš savo asmeninės sąskaitos. Problemos kaip ir nebūtų - atskaitingas asmuo apmokėjo sąskaitą. Bet ... jis ją apmokėjo dar nebūdamas mūsų darbuotoju. Ėmėsi iniciatyvos anksčiau nei buvo įdarbintas. Ką daryti tokiu atveju? Jis reikalauja pinigų plius mes oficialiai kaip ir skolingi sąskaitą išrašiusiai įmonei.
Aš Jūsų pusėje. Identiškai galvočiau kaip ir Jūs.
Jei asmuo nebuvo įdarbintas bet sumokėjo , tai galbūt jam, kaip fiziniui asmeniui įgaliojimą dėl prekių pirkimo / apmokėjimo atgaline data galima surašyti ???
Kad Jūs įgaliojate jį nupirkti ir sumokėti už tą ir aną.
Arba ta įmonė tegul gražina jam pinigus, anuliuoja sąskaitą, o Jums išrašo naują sąskaitą....
Tiesa, kokios tai paslaugos ??? ne kokios nors juridinės, notaro paslaugos ???