Klientų vadovo elgesys - toleruoti ar smerkti?

D
DarJa 13
2005-11-21 10:39 DarJa
Vadovas nusprendė surengti konferenciją su limituotu tam tikrų svarbių kviestinių asmenų skaičiumi, kurį pavedė man tvarkyti. Viskas regis būtų gerai, jei ne užsukęs apsilankyti klientų vadovas (kuris iš jų nebuvo kviečiamas). Ant mano kaip biuro administratorės stalo jau buvo ruošiama konferencinė informacija, kai nulėkiau nusikopijuoti kelių papildomų dokumentų prie kopijavimo aparatų. Grįžus gavau šoką - išeidinėdamas klientų vadovas priėjo prie mano stalo ir pradėjo po jį naršyti, kas ten buvo sudėta. Prilėkus griežtai pareiškiau: "Atsiprašau, bet čia mano dokumentai", tačiau šis nė nemėgino trauktis "Aš padėsiu atgal" - atrėžė ir išsitraukęs iš dugno krūvelę dokumentų apie konferenciją pradėjo skaityti. Nei griebt nei leist žiūrėt. Nė nebežinojau ko stvertis (visgi jis vadovas klientų), o šis pareiškė "O kur man kvietimas? Čia ir vaišės ir tt. Kur mano kvietimas?? Kodėl aš jo negavau??". Tą pat sekundę nuskuodė skųstis mano vadovui. Šis irgi susinepatogino "Na kur kvietimas, kur, nėra...". Nebežinojau kur prieš savo vadovą dėti akis, tikriausiai jo pasitikėjimas manimi išgaravo.

Ką patartumėte daryti tokiais atvejais, kad kitąkart tai nebepasikartotų?
akiplesha akiplesha 720
2005-11-21 10:47 akiplesha
kai prie mano stalo stovi svetimas žmogus, iš savo darbo vietos niekur neinu. Jeigu ir einu (pvz kopijuoti), dokumentus sudedu į stalčių, kad nematytų. O tam asmeniui nėra ko kišti nosį į ne savo reikalus.
Šnaikšt per nagučius...smile
Benas Benas 2093
2005-11-21 10:59 Benas
smile Visko būna: ir iš burnos smirda, ir šaukia, ale, kad dar ir ant svetimo stalo tvarką darytų smile smile
J
Joana 366
2005-11-21 11:03 Joana
Va jetau, dar tokių klientų ir vadovų nemačiau, bet tai yra signalas, jog savo dokumentus reikia saugoti. Kiek suprantu šis klientas nėra per daug svarbus jeigu jo nekvietėte, vadinasi direktorius mandagiai turėtų jam parodyti savo vietą. Savo ruožtu man teko vienam klientui parodyti kelią į duris vien dėl to , kad jis elgėsi nemandagiai, bet kad naršytų po mano dokumentus tai jau atleiskite.... Niekada nereikia pasimesti šioje situacijoje tiesiog jūs esate atsakingas ir įpareigotas žmogus, atsakote už konfidencialią informaciją, ir šiuo atveju būčiau jam parodžiusi į duris tiesiogine prasme. Jeigu įvyko toks insidentas kiekada nereikia leisti skandalo iniciatoriui prisiartinti prie vadovo, tegul viskas susiguli ir tada vadovas sužinojęs situaciją gali priimti kokius tai sprendimus. Nenusiminkite DarJa viskas yra pataisoma tai pamoka ateičiai.
akiplesha akiplesha 720
2005-11-21 11:17 akiplesha
Vadovui, nepakviestam į renginį, rekomenduočiau paskaityti gerų manierų vadovėlį smile
A
anai 647
2005-11-21 11:25 anai
sakyčiau , nusiramink ir viskas.omm,omm.omm. situacija pažystama, tačiau tu Darja čia visiškai ne prie ko, nors buvai netyčia įpainiota, tiesiog vadovas visiškai neišsiauklėjęs, tačiau tu čia nieko negali padaryti, tik mintyse iškeikti ,kad kaip kam trūksta bendravimo kultūros.
L
Lapia 34
2005-11-21 11:27 Lapia
Tokiam reikia duot per ausį. Bet vistiek nesupras: sakys bloga teta mušėsmile
A
astuska 2622
2005-11-21 12:49 astuska
tai o kuo baigesi si situacija, kaip issisukote?
D
DarJa 13
2005-11-21 16:16 DarJa
Kaip ir niekaip. Vadovas neuzsimine man apie tai, o as jam nors ir kaip nieztejo apie ta jo klienta pasakyt liezuvi irgi neisdrisau uzsimint. Kita vertus man ir priekaistas kilo pasiskaicius komentaru - nuo visu nenuslepsi dokumentu kruvos, kai stalas uzkrautas net ir iseinant 1-2 minutems. Jei viskas buna surusiuota i viena stalo puse, kiti i kita ir taip imt ir sugrudus i stalciu uzrakint viska, kazkaip nei sis nei tas.... smile
A
astuska 2622
2005-11-22 08:02 astuska
o tai ta klienta pakvietete ar ne?
D
DarJa 13
2005-11-22 08:56 DarJa
[quote="astuska"]o tai ta klienta pakvietete ar ne?[/quote]

Nežinau, jie kalbėjos juk už uždarų durų. Man regis nepakvietė.
A
astuska 2622
2005-11-22 09:13 astuska
nu situacija tikrai nepavydetina, mano sefas visa kalte butu suvertes man, oi buciau atsiemus....... net saltis nukrete
volgadon volgadon 4395
2005-11-22 09:26 volgadon
O ką sunku apsimesti "o Jėzau ,Marija kaip aš prasižioplinau ir jus praleidau .Atlaiskit man prašau"Tuoj pat bėgu pas šefą suderint dėl jūsų dalyvavimo". Ir užsibaigtų grandiozinis konfliktas.
A
astuska 2622
2005-11-22 09:28 astuska
zinoma jai butu buve nesunku apsimesti, bet jei sefas po to visviena nekvies, tai ka tada jai daryti? kai jis vel atlekes tarkim aprektu ja uz jos issibalskyma prie visu? ne, ci atas variantas mano manymu netinka.
volgadon volgadon 4395
2005-11-22 09:34 volgadon
O tada jau keičiasi situacija. Jinai nubėgo pas šefą ,išsakė jam tą problemą ir tada šefas sprendžia kviesti ar ne.Ji kaip ir nusiima nuo savęs problemą ir perdeda ją šefui.
A
astuska 2622
2005-11-22 09:38 astuska
bet teisybe, kokia ji bebutu graudi yra ta,kad sefas ir kaltas, tik vargses sekretores visada ja persiima sau smile
N
Niketi 23
2005-11-22 09:41 Niketi
Sioje situacijoje vadovas turejo padeti taska, jis ir padejo nepainiodamas administratores. Manau, jei butu pakviestas nelauktas svecias butu prireike papildomu dalyku, kaip pvz.: konferencijos dalyviai gauna informacinius bukletus ar uzrasus, o to neprireike. Isvada - "svecias" nebuvo pakviestas ir vadovas jo graziai "atsikrate". O tavo vietoje, Darja, buciau apie si insidenta pasikalbejusi su vadovu, kad ateityje nekiltu panasiu insidentu. Ir kviestiniu sveciu sarasa tureti spausdintini....Na ka as cia mokau administratore ;)
A
astuska 2622
2005-11-22 09:46 astuska
visada is visko reikia mokytis, o kai atsirada tokiai stresine situacija gali pasimesti ir daug zinantis
C
calembour 87
2005-11-22 10:01 calembour
Na tikrai įdomi situacija.
Bet kuriuo atveju jeigu kliento vadovas taip elgiasi, reiškia jis neturi kultūros, taigi iš jo galima bet ko tikėtis ir verslo santykiuose. Manau kad tai taip pat turėtų būti signalas ir jūsų vadovui, kad jis būtų pasiruošęs akibrokštams iš šio kliento. Nes iš patirties galiu pasakyti, kad koks žmogus yra šeimoje, visuomenėje ir kitokiame asmeniniame bendravime, toks yra ir verslo santykiuose. Aš jūsų vietoj visą situaciją nupasakočiau vadovui, ir tiek. Ir jei aš būčiau jūsų vadovas, tikrai tik padėkočiau jums už tokią informaciją.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui