Įmonė darbuotojams nuperka darbo rūbus: batus, džemperius ir kelnes. Atliekami darbai pagal specifiką nereikalauja kokių specialių apsauginių rūbų. Kiek paskaitinėjau, tai kad ir tokie rūbai yra leidžiami atskaitymai, taip? darbuotojui pajamomis natūra nepatampa, nes nuosavybės teisę į juos neperduodam darbuotojui. Nupirkti rūbai poros dienų laikotarpyje išduodami, todėl jau tą patį mėnesį traukiu į sąnaudas. Įmonė susitvarkiusi darbų saugą, bet apie apsaugos priemones darbui modulio nerado, neaišku ar jis toks suruoštas, tad tvarka nėra patvirtinta dėl darbo rūbų suteikimo. Dėl to pasirašė dabar įsakymą, kokius rūbus įmonė išduoda darbuotojams. Ar būtina tokių rūbų apskaitos kortelė ir aktai išduodant/nurašant susidėvėjusius? Įmonėje 2 darbuotojai, kurių vienas direktorius. Apskaita suminė, tad smulkaus inventoriaus nurašymą bendrai visiems metams susipildau vieną. Norėtųsi iš karto nurašyti ir nesukti galvos, kadangi į metus max pora sąskaitų tokių. Galvoju gal sakyti, jog įsakyme paminėtų, kad darbo rūbai sudėvami per kalendorinius metus, jog sudėvėjus anksčiau laiko žodiniu darbuotojo prašymu yra nuperkami nauji darbo rūbai, kurie nėra sandėliuojami, o iš karto perduodami darbuotojui dėvėti, jog nepildoma apskaitos kortelė kol tarkim darbuotojų skaičius neviršija 20 ir pan. Paskirti atsakingą direktorių už darbo rūbus. Kaip manote ar tiktų toks variantas išsisukti?
Gal dar kažką paminėti įsakyme?