Alionka17 rašė:
Esame statybinė įmonė. Neturime sandėlininko ir sandėlio, kur galėtų sandėliuoti medžiagas. Todėl medžiagos perkamos reikiamais kiekiais ir tada kai reikia.
Ar galima prie sąskaitos, kur pirktos medžiagos surašyti laisvos formos aktą, kad tos medžiagos sunaudotos konkrečiam objektui. Ar būtina užpajamuoti ir iškart nurašinėti. Gal galima pasirašyti įsakymą, kad neturint sandėlio ir sandėlininko gautoms sąskaitoms surašyti aktą ir priskirti objektui.
Senokai, aš pati o paskui kolegė pratęsė daugmaž tokį variantą kurį parašėte.
VMI tikrino ir jokių pastabų. Savininkas patenkintas.
O darėm sekančiai: ant kiekvienos medžiagų s/f užrašydavo kuriam objektui, nes buvo susitarimas, kad medžiagas perka ir išsirašo s/f atskirai kiekvienam vykdomam objektui. Į apskaitą vesdavom sumine išraišką į 2 kl. užvardindami kuriam objektui tai skirta. Kai objektas buvo priduotas ir pasirašyti visi formalumai bei išrašyta s/f, tada iš apskaitos iš 2 kl. nurašydavome į 6 kl. Formuodavome nurašymo aktus iš s/f kiekine išraiška, bet šiuo metu kolegė , jei neklystu, nurašymo aktus formuoja tik nurodydama s/f ir sumą.
Čia tas variantas, kai nėra sandėlio, sandėlininko, o medžiagos nupirktos visos važiuoja į objektą.