Serebro rašė:
Suprantat, pas mane taip neišeina. Perka po 200 vnt skardelių, tas skardeles sunaudoja per mėnesį kokiems 5-10 objektų (langus montuoja ne tik pagal įmonių užsakymus, bet ir fiziniam asmeniui). Vienam kažkuriam objektui priskirti irgi ne visada išeis, nes tie 5-10 būna labai smulkūs užsakymai, bet būna ir didesnių. Tai nerealu, kad 200 vnt skardelių sunaudojo vienam žmogui langus dedant
taikant jūsų metodą, suprantu taip, kad jau esant smulkiems užsakymams atsiranda poreikis sekti skardelių panaudojimą konkrečiai kiekvienam užsakymui, nes nėra to vieno didelio, kad galėtum visą kiekį priskirti ir kad tas kiek daugmaž pasirodytų realus pagal darbų apimtį
Pas jus langų gamyba, jų montavimas? Kiek žinau tokiai veiklai protingiausia, pajamuoti medžiagas į 2 kl., pardavinėti kaip paslaugą tarkim: parduota langai, montažas, medžiagos 1 vnt., o vat pagal ndarbų aktus periodiškai nurašinėti medžiagas, arba ne pagal aktus,o jūs atspaudžiat medž. likutį, darbų vadovas sužymi kas sunaudota, ar tai kas liko, jūs nurašos nurašymo aktu. Aš bent taip darau, nurašinėju kas ketvirtį, nes pardavimų be proto ir nurašymo komisija neturi laiko kas mėn rinktis ir skaičuot kiek tų medžiagų sunaudota, tai kas 3 mėn. nurašymus atliekam. Nurašau daaaug medžiagų 1 aktu, tas smulkias medžiagas viską tuo aktu ir nurašom, o rimtesnes, jau paskaičuoja kiek like sandelį :)
Kitas variantas psitvirtinkit normas, kiek 1 langui sunaudota medžaigų, tų vadinamų juostelių ir t.t., taip pat gale mėn. matysit kiek pardavėt langų vnt. ir tokį kiekį nurašytumėt pagal nustatytas normas.
Suminė apskaita nžn mano akim nlb tinka čia, ar nerekia jum vidurį metų bent kažkokių rezultatų, bankam ir t.t., nes pagal sumine kaip supratu inventorizuojat likutį metų gale tik?