citrus rašė:
Ir pas mane ta pati dilema. Atėjau dirbti į įmonę, kur buhalterė segė sąskaitas kartu su kvitais į Avansinių apyskaitų bylą. Mano mokytoja buvo mano mama, kuri visą gyvenimą dirbo ir tebedirba buhaltere, taip pat dirbo audito ir buhalterinių paslaugų įmonėje. Kaip ji sako, nuo senų laikų pirkimo sąskaita būdavo segama į pirkimų bylą, o apmokėjimą patvirtinantis dokumentas (fiskalinis kvitas, kasos pajamų orderis ar kvitukas) segamas į avansinę bylą. Tą akcentavo ir auditorė. Kaip ji sako, tie pokyčiai, kai sąskaitą pradėjo segti į avansinę bylą, atsirado ne taip jau ir seniai. O kaip iš tikrųjų turi būti, niekur nerandu tikslios informacijos. Dėl registrų, gal ir patogiau, kai visos sąskaitos vienoje byloje