Karolinar rašė:
Sveiki,
direktorius nusiėmė pinigų nuo įmonės sąskaitos, tie pinigai buvo įrangai pirkti, tik jis tiksliai nežinojo kiek jam tiksliai reikės, tai nusiėmė pagal nuožiūrą, tai jis nupirko įrangą, poto dar iš tų pinigų pirko detales, mokėjo už remontą. Tada pateikė man krūva PVM sąskaitų faktūrų, kur viską išleido, bet likusių kelių šimtų dar neatidavė, nes sakė dar reikia kažką nupirkti, o tada matys ar reikia dar pinigų nusiimti ar atvirkščiai - gražins likusius. Tai dabar kaip suprantu jam reikės užpildyti avansinę apyskaitą ir man išrašyti kasos išlaidų orderį ir viskas? Iš anksto atsiprašau už pasikartojantį klausimą, bet man visa tai nauja, nenoriu klaidų pridaryti:) Ačiū.
Kasos išlaidų orderis rašomas, kai imami pinigai iš įmonės kasos. Jei nusiėmė nuo banko sąskaitos-KIO rašyti nereikia. Kol kas visus pirkinius traukiat į avansinę apyskaitą. Mėnesio gale matysit kokia padėtis. Jei jis išleido daugiau-išrašysit KIO ir atiduosit iš kasos pinigus. Jei nusiims iš įmonės banko sąskaitos, nieko nerašysit. Jei jis grąžins grynus pinigus-išrašysit kasos pajamų orderį (įplaukos į įmonės kasą).