Mūsų auditoriai niekada nereikalavo buhalterinių pažymų, atspindinčių mokečių priskaitymą - juk kiekvienai sąskaitai atskirai yra apyvartos žiniaraštis, nebent sunkiau tiems, kas mokesčius apskaito bendrai, o ne atskirai pagal kiekvieną jų.
VMi buhalterinės pažymos reikalauja, jei, pvz., PVM deklaracijoje neįtraukei visų sumų, ir kelios sąskaitos jau "nukeliavo" į kitą mėnesį. Jie nori matyti surašytas sumas ir tiekėjus, kurie atvaizduoti sekančio mėnesio PVM deklaracijoje.
Taip pat jas reikėtų surašyti taisant klaidas, koreguojant įrašus. Surašau jas, pvz., ir tokiu atveju, kai gaunu iš Sodros duomenis apie išmokėtą ligos pašalpą ir reikia perskaičiuoti GPM - kad būtų aišku, kokio laikotarpio GPM perskaičiuojamas, juk tik iš žiniaraščio visko nesuprasi.
O iš tiesų - kiekvienas daro taip, kaip patogiau, juk kuo daugiau šiandien neįprastų operacijų apsirašysi, tuo vėliau bus paprasčiau susigaudyti, kaip, ką ir kodėl padarei taip, kaip padarei