2012-01-25 16:30
Įvairūs »
esu nustebusi »
#1024168
Jūs fainuolės
2012-01-25 15:36
Įvairūs »
esu nustebusi »
#1024100
Nežinau kaip Jums,bet mane visada nervina,kai daromi visokie pakeitimai.Pav.skype naujas,gmail naujas,windovsai visokios Vistos.Jau senokai buvau užsukusi į forumą,nes turėjau stiprių negalavimų ir štai aš čia.Tiesiog neatpazįstu forumo,nieko jame nebegaliu susirasti,net nematau forume savo vardo,gal as žiopla?ar mano kompas ne taip rodo?Žinoma per laiką viską susidėliosiu ir rasiu ko man reikės,bet anksčiau,kad ir retai diskutuodavau,jaučiausi kaip namuose,buvo malonu per dieną keletą kartų prisijungti ir susirasti kažką sau naudingo už ką esu dėkinga daugeliui forumo dalyvių.Pagaliau pamačiau,kad aš llliepa
2010-04-14 19:33
PVM »
PVM tarp ES valstybių »
#792156
Komercinės transporto priemonės P.DUMINSKI
SĄSKAITA
Mes apskaičiuojame į mūsų pardavimo ir pristatymo sąlygos taip
Pavadinimas Kiekis Kaina viso
16000,00 16000,0 E
zzgl.19% PVM.: E
Kaina 16000,00 E
Nr pardavimo mokesčio tiekimas Bendrijos viduje PVM mokėtojo kodas LT1111111111 metų garantija įsigyti be jokių pardavimo, kaip matyti ir bandymo važiuoti mokėjimo po mes pateikiame bendrą transporto priemonės į Kylį DAF
Sąskaita atrodo išvertus maždaug taip,yra datos,bet jokio sąskaitos numerio .
2010-04-14 16:34
PVM »
PVM tarp ES valstybių »
#792054
Būčiau dėkinga jeigu kas paaiškintų situaciją.Individuali įmonė PVM mokėtoja pirko naudotą krovininį automobilį,kurį naudos savo veikloje,iš Vokietijos fizinio asmens,kuris taip suprasčiau nėra PVM mokėtojas,bent jau dokumente parašytas vardas,pavardė ,adresas ir tel.nr. to pardavėjo ten kur 19% parašytas nulis.Pinigai pravesti per banką į vokiečio asmeninę sąskaitą .Kokie toliau rurėtų būti mūsų įmonės veiksmai.?
2010-04-06 09:07
Įvairūs »
Pažymos apie darbo užmokestį »
#787730
Gal galite patarti kaip parašyti pažymą apie darbo užmokestį dėl įvaikinimo,jeigu žmogus vykdė individualią veiklą pagal pažymą.Rašyti kaip samdomiems darbuotpjams lyg ir būtų kvaila,nes ten rašosi gaunamas DU kas mėn.išskaitomi mokesčiai ir t.t
2010-03-05 10:47
Bendra »
Individuali įmonė »
#772424
Gavautoki darbelį,
įmonė buvo PVM mokėtoja,kadangi nuo 2007m veiklos nevykdo iš PVM mokėtojų VMI pasiūlymu išsiregistravo.Šiuo metu veiklą yra pristabdžiusi .Įmonė nedidelė,kažkiek apskaitos bandė vesti pats įmonės savininkas,vėliau dukra baige buhalteriu kursus ir dokumentus tvarkė jinai,kadangi galvoja įmone užsidaryti prašo manęs peržiūrėti dokumentaciją.Savininkas gan gerai subendrauja su specialiste iš VMI,kuriai priklauso ši įmonė,jinai jam sakiusi,kad uždarymo atvejus dokumentai butu tikrinami už 5 metus.Dabar galvoju tai būtų 2005,2006,2007,208,2009 metai.Bet nuo 2007metų vidurio veikla nebevykdoma.Įmonė savo veiklą yra pradėjusi 2001metais nė karto nėra tikrinta,ar čia man dar kapstytis po 2001,2002,2003,2004 metus.Gal kas esate turėję tokį atvejį.
2009-12-09 14:53
Programinė įranga »
Buhalterinė programa "Centas" »
#730316
o kurioje vietoje rwikėtų įrašyti tą vienetą?
2009-12-09 14:42
Programinė įranga »
Buhalterinė programa "Centas" »
#730296
Gal kas galėtumėte paaiškinti ką reiškia "cente" darbo trukmės santykis,skaičiuojant atostoginius.Turėtų prisiskaičiuoti atostoginių tris kart daugiau.Čia kažkas surišta su darbo grafikais turbūt.Nesuprantu kaip sudėlioti ,kad priskaičiuotų tinkamą sumą.O gal galima paskaičiavus be programos įvesti rankiniu būdu.Ačiū.
2009-11-23 16:00
Bendra »
Direktoriaus atleidimas »
#723658
UABas iš trijų akcininkų.50+25+25akcijų.Kol buvo darbo viskas buvo gerai.Visi darbavosi,vienas iš akcininkų buvo direktorius.Šiuo metu vienas iš akcininkų 25proc.akcijų jau puse metų išvykęs į užsienį ir neaišku kada grįš.Akcininkas -Vadovas 50proc.akcijų parašė atsistatydinimo pareiškimą ir palikęs taip pat išlėkė dirbti į užsienį,liko paskutinis akcininkas -25proc.akcijų,kuris vos" kvėpuoja" šitoj mūsų Lietuvoj,bet tur būt nebeilgai.Grižūs iš po ligos randu: akcininkų dviejų nėra,protokolų nėra,vadovo paskirto nėra,ačiū dievui ir skolų nėra.Ką daryti ,kiek laiko gali būti įmonė be vadovo.Tiesa,likęs akcininkas metų pradžioje iki metų pabaigos buvo paskirtas įgaliotu asmeniu atstovauti įmonę.Ką dabar turiu daryti,gal kas galite patarti.
2009-11-05 15:32
Pelno mokestis »
Dėl metinių pelno mokesčio deklaracijų PLN204, PLN204A, PLN04N, PLN204U formų »
#717977
2007m turėjome 44250lt pelno ,kurio nepaskirstėme,2009m baigėme su 22500lt nuostoliu,ką turėjau įrašyti deklaracijos IIId 1 laukelyje?
2009-11-05 08:43
Bendra »
Veiklos sustabdymas »
#717661
Taip suprantu.kad reikia daryti darbo sutarties pakeitimą,nes gi reikia sutartyje nurodyti kas trumpinama ar darbo diena,ar savaitė ir t.t
2009-11-04 15:59
Bendra »
Veiklos sustabdymas »
#717520
Pas mus situacija truputi kitokia.Statybinė įmonė,mažas provincijos miestelis,darbų nėra ,atlyginimų taip pat.Įmonė didelių skolų neturi išskyrus 3000lt PVM ,kurių negali susimokėti ,delspinigiai auga.Ruošiamasi atleisti visus darbuotojus.Akcininkai trys,uždaryti uabo visai nenorėtų,bet iki pavasario tikrai darbų neatsiras.Vienas iš akcininkų yra direktorius,jeigu ji palikti kaip dirbantį,kad pateiktų deklaracijas ir formas sodrai,kokį minimaliausią atlyginimo sumą reiketų rodyti sodrai,nes faktiškai jo jis kaip ir negautų.
2009-10-28 16:13
Programinė įranga »
Buhalterinė programa "Centas" »
#715185
Gautuose sf yra labai daug smulkiu prekiu,kurios naudojamos tik viename statybos objekte,jas ant to objekto reikia ir nurasyti.Gavus saskaita kiekviena medziagos pavadinima susivedu i programa,veliau vel rankioju visas medziagas i nurasymo akta,kad jas ant to objekto nurasyti ,labai ilgas darbas ,kai vienoje sf po simta ir daugiau pavadinimu.Gal kas darote kitaip,gal galima parasyti akta ir kazkaip nusvietus faktura prie jo prideti.O galprogramoje ir i akta galima kazkaip is karto ikelti visas tas medziagas.Aciū.
2009-10-15 15:43
Gyventojų pajamų mokestis »
FR0572 »
#710501
Ačiū wirgina,tikiuosi nepamiršite,šiandien dar turėčiau išsiųsti forma ,nes rugsėjo išmokėta.
2009-10-15 13:29
Gyventojų pajamų mokestis »
FR0572 »
#710410
Ačiukas.Gal galetum prikabinti tą excelinę lentelę,gal bus daugiau atsakymų....
2009-10-15 13:06
Gyventojų pajamų mokestis »
FR0572 »
#710387
Kuo tolyn ,tuo tamsyn į mišką.Baigiu visai susipainioti,gal padetumėte,būčiau labai dėkinga.Esame žlugimo situacijoje,nuo metų pradžios neišsimokame normaliai atlyginimų.Kaip reikėtų rodyti FRO572 formoje,jeigu mokėjimas vyksta tokiu būdu:įplaukus kažkokiai sumai ,vadovas paskirsto kaip išmokėti nekreipdamas dėmesio pagal atlyginimų priskaitymus.Pav.1025litus vienam darbuotojui,tai čia būtų 800lt priskaitytas atlyginimas iš kurio atėmus mokesčius išmokėti reikėtų darbuotojui 686lt.Lieka 339litai išmokamos sumos,o kiek priskaitytos,nes į deklaraciją reikia įrašyti priskaitytą sumą.Gal nerišliai parašiau ,atsiprašau,bet gal kas nors supras ką noriu pasakyti.
2009-09-06 20:15
Įvairūs »
Raštvedyba »
#694620
Aciū už atsakymą,gal galite dar atsakyti ar Jūsų viršininkai ,ar direktoriai deda vizas ant sąskaitų faktūrų ,kad jas apmokėti?Ar tiesiog buhalterė gavusi sąskaitą faktūrą ją apmoka,nieko nesuprantu ko nori iš manęs ta revizorė,jeigu aš gavusi sąskaitą iš komubalinio ūkio už siūkšlių išvežimą lauksio,kol iš Kauno atvažiuos pirmininkas uždėti viza apmokėjimui,nes namas poilsinis,visi savininkai tame tarpe ir pirmininkas gyvena kituose miestuose,man komunalininkai galvą nuraus.
2009-09-06 17:59
Įvairūs »
Raštvedyba »
#694600
gal kas galite atsakyti,ar privalo bendrijos pirmininkas dėti kazkokia viza,kad apmoketi saskaita,jeigu jis pats dave zodini nurodymą,nupirkti pav,kanc,prekiu,baigia uzknisti revizore.
2009-08-21 21:50
Apskaita & Auditas »
Namų bendrijos apskaita »
#689456
Kas nedirba buhalteriu,tas ir mato tą mažą lapuką ,bet kiek dar reikia įdėti darbo supranta tik tas kas tą darbą dirba.Mano klausimas butų toks.Turime bendrijoje pasisekimą su revizoriais.Anksčiau revizorius buvo pagal pareigas saugumo technikos inžinierius,dabar turime draudimo agentę,vienas vargas.kai žmonės mąsto,kad neturėdami žinių gali tikrinti buhalterių darbą.
Gal kas galėtumėte atsakyti į tokius klausimus:
1.Ar privalo pirmininkas dėti parašą ant sąsk.fakt. su nuorodą apmokėti, jeigu yra jo parašas kaip vadovo ant kasos išlaidų orderio.
2.Jeigu yra valdybos protokolas ,kad reikia sudaryti sutartį su atitinkama organizaciją dėl remonto darbų už atitinkamą sumą,ar reikia dar kažkieno kažkokios vizos,kad apmokėti sąskaitą už atliktus darbus.
3.Kadangi namas yra ne pastoviai gyvenančių .o poilsinis,bendrijos pirmininkas taip pat pastoviai negyvena, bendrija turi samdytą administratorių,kuriam yra parašytas valdybos protokolas dėl atstovavimo bendrijai banke ir kitose organizacijose.Ar gali administratorius pasirašyti sutartis su organizacijomis darančiomis remonto darbus ir kas turi pasirašyti ant darbų priėmimo akto.Jeigu ant darbų priėmimo akto pasirašo administratorius ar turi tą aktą dar užvizuoti pirmininkas.
Būsiu labai dėkinga už atsakymus.
2009-06-17 09:39
Apskaita & Auditas »
Namų bendrijos apskaita »
#665368
išsiuntusi žinutę pastebėjau didelę gramatinę klaidą.Ačių turi būti ačiū.Tai,kad negalvotumėte,kad esu neraštinga.
2009-06-17 09:32
Apskaita & Auditas »
Namų bendrijos apskaita »
#665361
Pirmiausia didelis ačiū Heidai,iš jos žinučių parašytų į šį forumą tikrai gavau labai daug informacijos apie DNSB apskaitos vedimą.Noriu paklausti ,ant kokių dokumentų bendrijos apskaitoje turi pasirašinėti pirmininkas,ant kokių tik buhalterė ir ant kokių pirmininkas ir buhalterė.Ačiū.
2009-06-09 20:58
Apskaita & Auditas »
Namų bendrijos apskaita »
#662650
Esu išsiaiškinusi VMI ,kad DNSB sąskaitų faktūrų išrašinėti neprivalo,užtenka paprasčiausios savo pasidarytos sąskaitėlės.Nors įmonėms aš rašau sąskaitas faktūras tik esu pasidariusi excel pagalba.
2009-06-03 11:44
Įvairūs »
Individualios veiklos apskaitos tvarkymas »
#660305
Aš manyčiau ,kad nuoroda neteisinga.Čia turbut buvo klausiama ne apie individualią įmonę ,o apie individualią veiklą pagal pažymą ,kurią vykdo fizinis asmuo.Ar aš gerai supratau?Man atrodo ,kad ir IĮ kasos knygos jau seniai nereikia ,kasa turi matytis Ūkinių operacijų žurnale.Jeigu klystu ,pataisykite.
2009-03-23 13:08
Programinė įranga »
Buhalterinė programa "Centas" »
#634706
Laba diena,ką esu ne taip padariusi,kad Kasos knygoje atsispindi atlyginimų išmokėjimas ,o žiūrint Ataskaita-Atsiskaitymai- Atsiskaitymų suvestinė periodui-Darbuotojai-Darbo užmokestis programa rodo ,kad atlyginimai nėra išmokėti.Ačiū.
2009-02-08 11:49
Programinė įranga »
Buhalterinė programa "Centas" »
#616806
Atlyginimus išmąsčiau ir susivedžiau.Labai noriu Jūsų pagalbos ,nes jau kuris laikas niekaip negaliu išmąstyti ,iškvaršinau galvą savo draugėms buhalterėms ,bet jos su programa nedirba tai ir padėti negali.Namo bendrijos gyventojams kas mėn.yra priskaičiuojama į sąskaitas fiksuotas mokestis "kaupiamos lėšos" ir "administracinės lėšos".Iš kaupiamų lėšų metų bėgyje yra daromi remontai ,iš administracinių mokami atlyginimai ,sodra ir kiti mokesčiai.Skaičiuoti kiekvienam gyventojui atskirai kiek jis yra sumokėjęs komunalinių paslaugų,kaupiamų lėšų ir administracinių atskirai nėra galimybės(jeigu pavyks viską pasidaryti su programa)manau vėliau bandysiu skaičiuoti ,o dabar negaunu tiek atlyginimo ,kad galėčiau įdėti tiek darbo.nes bendrija yra didelė.Pagal gyventojų mokamumą (yra didelės skolos metų bėgyje)"kaupiamųjų " ir "administracinių"lėšų neturime litais,nes viskas eina iš bendro katilo,nes reikia apmokėti tiekėjams.Kiek jų priskaičiuota , kiek panaudota ir koks turėtų būti likutis apskaitą vedu.Labai prašau padėti ,kaip man visą šitą reikėtų susivesti į programą,kokios turėtų būti sąsk.korespondencijos, kaip sudengti (mokėjimas ateina viena suma )kaip ir per ką jas įvesti į programą.Būčiau labai dėkinga .
2009-02-07 23:27
Programinė įranga »
Buhalterinė programa "Centas" »
#616778
Labas vakaras.Ar galėčiau tiesiai į OŽ įvesti priskaičiuotus darbuotojams atlyginimus,kuriuos su programa neskaičiuoju.Jeigu taip ar reikėtų visus vardinti pavardėmis ,ar tiesiog galėčiau visą sumą iš karto įsivesti.Ačiū.
2009-02-07 14:41
Programinė įranga »
Buhalterinė programa "Centas" »
#616717
Gal kas galite padėti.Noriu vesti su "Centu" namo bendrijos apskaitą.Bendrija gauna sąsk fakt.iš tiekėjų už teikiamas paslaugas:elektra,telefonas,,liftas,šiūkšlės ir vanduo.Šitas paslaugas paskirsto gyventojams ir išrašo jiems sąskaitas.Viskas būtų aišku jeigu ne vanduo.Visas vanduo iš karto nėra paskirstomas gyventojams dėl vandens skaitiklių parodymų nepateikimo ,jis lieka kaip ir atsargose.Ar turėčiau gaunant sąsk.faktūras viską traukti į atsargas ,o ne į sąnaudas.Kaip tada reikėtų sudėlioti sąsk.koresp.išrašant sąskaitas gyventojams.Ačiū.