Laba diena,
labai reiktų konsultacijos. Tvarkau įmonę kurios buhalterija tikras jovalas tikrąja ta žodžio prasme. Likučių jokių praktiškai nėra. Darbo sutarčių nėra. Atlyginimai skaičiuoti bet kaip ir perduoti sodrai SAM
Kiek informacijos sugebėjau išsitraukti iš sodros ir vmi tiek duomenu praktiškai ir turiu. Balansai registrų centrui paskutiniai teikti prieš 5 metus. Klausimas būtų toks: Kaip teisingiau elgtis su DU. Ar praeitį darytis priskaitymus taip kaip jau yra perduota sodrai ar daryti koregavimus ir tikslinti samus? DU nemokėtas, dar neišsiaiškinau nuo kurio laiko tai su GPM kaip ir galiu koreguoti, nes jis nedeklaruotas.
Dar klausimukas: buvo nuomojamas NT, bet sudegus tam turtui buvo nebedeklaruojama VMI ir nemokami mokesčiai. Nuomos sutartis nenutraukta, tai kaip ir įmonė turėjo deklaruoti NT ir susimokėti NT mokestį. kaip jį apskaičiuoti tokiu atveju?