Laba diena..
vat susidūriau su tokia problema, dar esu visai žalia ant tų atostogų.
viena darbuotoja mūsų įmonėj buvo įdarbinta 2007.08.28 ir nė karto neatostogavo, dabar jau pradėjo kalbėti apie išėjimą ir mąstau kaip čia su tom nepanaudotom atostogom. Ji sutinka eiti apmokamų atostogų ir paskiau išsidarbinti savo noru. Dieve, gal galit kas padėti, nes jau akys baigia išvarvėt nuo viso formumo skaitymo
na jei ji parašo prašymą nuo 2009.01.01 atostogoms. Paskutinius 3 mėnesius jos atlyginimas buvo 900 ant popieriaus, tai kiek jai priklauso tų atostogų? Ir kam reikia (ar reikia) pranešti apie jos atostogas (ten VMI, SODRA???) kaip jas skaičiuot? kokie mokesčiai bus savininkui?(čia ind.įmonė)
Bučiau labai dėkinga jei kas paaiškintų viską palaipsniui reiktų daryt, kol jin išeis tų nelemtų atostogų...
Žinau kad labai jau pgailėtinai skamba, tačiau jau nebeturiu į ką kreiptis šiuo klausimu...