Elste rašė:
dovilcik86 rašė:
Sveiki,
įsidarbinau prieš porą savaičių naujoje įmonėje buhaltere. Žiūriu dabar kad čia nėra nieko iš darbų saugos. Niekas nedaryta, nepildyta ir pan. Noriu susitvarkyti, kad būtų ramu man pačiais.
Tik niekada nesu susidurusi su darbų sauga, anksčiau saugos tvarkymą organizuodavo administratorė. O dabar kuomet įmonė maža, aš jaučiu atsakomybę sutvarkyti darbų saugą.
Pasakykite, prašau, ar pačiai įmanoma susirinkti ir supildyti visus dokumentus, ar geriau samdyti įmonę, kuri sutvarkys viską? :)
O kodėl Jūs turite jausti atsakomybę kaip buhalterė už darbų saugą???????
Tą atsakomybę turi jausti įmonės vadovas, ne Jūs.
Ir jeigu jis neatėjo pas Jus su prašymu sutvarkyti ir DSS, tai tikrai nėra ko jaudintis ir pulti tvarkyti to, kas buhalterijai iš vis nepriklauso tvarkyti
(tuo labiau, kad niekda su darbų sauga nesate susidūrusi)
o jei ateis VDI ir pas mus tuščia :D Na reikės vadovui pasakyti apie tą saugą..Aš toks žmogus, kad norisi jog mano tvarkomoje įmonėje būtų viskas tvarkoje ir gražu, teisinga.. :D