Sveiki, esu naujokė. Gal kas pasakys, ar pilnas sąrašiukas, kokių dokumentų reik, įdarbinant darbuotoją:
Pasas arba asmens tapatybės kortelė
Valstybinio socialinio draudimo pažymėjimas
Išsilavinimą liudijantys dokumentai
Privalomojo sveikatos patikrinimo medicininė pažyma arba asmens medicininė kortelė
Vaiko (vaikų) gimimo liudijimas - jei turi
Asmens nuotrauka darbo pažymėjimui (ir papildomai dar viena, jei neturi sveikatos knygelės)
Prašymas priimti į darbą
Prašymas dėl DU pervedimo su sąskaitos numeriuku
Prašymas dėl NPD taikymo/netaikymo
Sodrai 1a forma
Darbo sutartis (dviem egzemplioriais)
Vadovo įsakymas priimti į darbą
Ar viskas?...
Kokias iš paminėtų dokumentų kopijas reikia saugoti darbuotojo byloje, vadovaujantis BDAR taisyklėmis?... Paso kopija - jau perteklinė info juk ar ne?...
Dėkinga už pagalbą