Biudžetinių įstaigų apskaita

J
jurate_kr 1263
2009-04-02 10:55 jurate_kr
Ačiū čia aišku, bet kad dabar visi šneka kad priedų mokėt negalima, tai direktorė vis liepia surast kuo remiantis negalima. 2009 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymą skaitėm, bet sako gal kažkas nauja yra
R
renata1113 1950
2009-04-02 11:17 renata1113
Aš irgi daugiau nieko neradau. Gal kolegės ką žinos.
Arba gal yra koks "aplinkraštis" viešai neskelbiamas tik siunčiamas finansuojančioms organizacijoms. Juk ir taip būna.
R
renata1113 1950
2009-04-02 11:56 renata1113
Atlikau "apklausą" jūsų pateiktu klausimu.
Niekas jokių kitokių pakeitimų negirdėjo apie priedų mokėjimą. Tai jei bus naujienų būtinai pasidalinkime.
J
Joana 366
2009-04-02 13:58 Joana
Sveiki, gal kas galite padėti, mūsų įstaigos darbuotoja yra profsajungos narys ir mes išskaitome profsąjungos nario mokestį, dabar ši darbuotoja išėjo į vaiko priežiūros atostogas, kadangi darbuotoja yra statutinė, tai soc. pašalpą mokame mes, kaip daryti su tuo nario mokesčiu ar jį išskaityti iš soc. paramos ar ne? kur galima būtų apie tai pasiskaityti kokiuose norminiuose aktuose ar dar kur? nes ir pati profsajunga nelabai žino, labai prašau skubiai padėkite
D
dividi 709
2009-04-02 14:10 dividi 2011-09-11 06-13

renata1113 rašė:

dividi rašė: Iškylo toks klausimas: darbuotojas dirba biudžetinėje įstaigoje 1,2 etato pirmaeilėse pareigose, bei dirba 1 etato sargu (antraeilis),- darbas kas 3-čia para po 12 val. Klausimas, kiek daugiausia žmogus gali dirbti biudžetinėje įstaigoje (jos skirtingos) valandų per mėn?


Manau jums turėtų būti aišku paskaičius šį DK straipsnį (144 str. 5 d.) (o beje DK galioja visiems vienodai, išskyrus valstybės tarnautojus ir statutinius darbuotojus):
144 straipsnis. Darbo laiko trukmė

1. Darbo laikas negali būti ilgesnis kaip keturiasdešimt valandų per savaitę.

2. Kasdieninė darbo laiko trukmė neturi viršyti aštuonių darbo valandų. Išimtis gali nustatyti įstatymai, Vyriausybės nutarimai ir kolektyvinės sutartys.

3. Maksimalus darbo laikas, įskaitant viršvalandžius, per septynias dienas neturi viršyti keturiasdešimt aštuonių valandų.

4. Tam tikrų kategorijų (gydymo, globos (rūpybos), vaikų auklėjimo įstaigų, energetikos, ryšių specializuotų tarnybų bei avarijų likvidavimo specializuotų tarnybų ir kitų tarnybų, dirbančių nepertraukiamo budėjimo režimu) darbuotojams, budėtojams patalpose darbo laikas gali būti iki dvidešimt keturių valandų per parą. Tokių darbuotojų vidutinis darbo laikas per septynių dienų laikotarpį neturi viršyti keturiasdešimt aštuonių valandų, o poilsio tarp darbo dienų laikas privalo būti ne trumpesnis kaip dvidešimt keturios valandos. Tokių darbų sąrašą tvirtina Vyriausybė.

5. Darbuotojų, dirbančių ne vienoje darbovietėje arba vienoje darbovietėje, bet pagal dvi ar daugiau darbo sutarčių, darbo dienos trukmė negali būti ilgesnė kaip dvylika valandų.

www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_...

Aciukas skaičiau šį straipsnį, tik man labai rūpi tas valandų skaičius, na jeigu tos valanados per savaites nėra pastovios, vienas savaitę sakykim dirba 44 val, kita jau 52, čia nuo budėjimo priklauso, tai, kaip tokiu atveju? Tas darbuotojas jau 0,5 metų taip dirba
R
renata1113 1950
2009-04-02 15:11 renata1113
Jei per dieną neviršija 12 val. kuomet jam darbo grafike yra numatyta dirbti abiejose darbovietėse, tai tada nesukite sau galvos.
A
ausryte5 12
2009-04-03 12:54 ausryte5
Norejau pasiteirauti del turto perdavimo tarp materialiai atsakingu asmenu. Koki dokumenta pildot? Ir kokia isvis eiles tvarka, t.y. ka po ko daryt? Buciau dekinga jeigu kas nors paaiskintu.
R
renata1113 1950
2009-04-03 13:07 renata1113 2011-09-11 06-14

ausryte5 rašė: Norejau pasiteirauti del turto perdavimo tarp materialiai atsakingu asmenu. Koki dokumenta pildot? Ir kokia isvis eiles tvarka, t.y. ka po ko daryt? Buciau dekinga jeigu kas nors paaiskintu.


Perduodant turtą tarp mat. atsakingų asmenų, visų pirma turite atlikti perduodamo turto inventorizaciją. ir po to perduoti pagal perdavimo priėmimo aktą.

1. Įsakymas dėl inventorizacijos;
2. Inventorizacija;
3. Inventorizacijos rezultatų tvirtinimas;
4. Perdavimo priėmimo akto pasirašymas.
A
ausryte5 12
2009-04-03 13:26 ausryte5 2011-09-11 06-14
Aciu labai. Jeigu teisingai suprantu po visko turi buti surasyti 6 dokumentai, t.y. inventorizacijos aprasas-sutikrinimo ziniarastis ir perdavimo-priemimo aktas kiekvienam (perduodanciam mat. asmeniui, priimanciam mat. asmeniui ir buhalterijai).


renata1113 rašė:

ausryte5 rašė: Norejau pasiteirauti del turto perdavimo tarp materialiai atsakingu asmenu. Koki dokumenta pildot? Ir kokia isvis eiles tvarka, t.y. ka po ko daryt? Buciau dekinga jeigu kas nors paaiskintu.


Perduodant turtą tarp mat. atsakingų asmenų, visų pirma turite atlikti perduodamo turto inventorizaciją. ir po to perduoti pagal perdavimo priėmimo aktą.

1. Įsakymas dėl inventorizacijos;
2. Inventorizacija;
3. Inventorizacijos rezultatų tvirtinimas;
4. Perdavimo priėmimo akto pasirašymas.
R
renata1113 1950
2009-04-03 13:43 renata1113
Taip būtų teisingiausia.
K
knijole 42
2009-04-05 23:26 knijole 2011-09-11 06-14

renata1113 rašė:

knijole rašė: Labas vakaras,
Noriu Jūsų patarimo dėl išeitinės išmokos. Pagal išlaidų ekonominę klasifikaciją išeitinė išmoka, atleidžiant darbuotoją pagal DK 129 str., mokama iš 2.7.3., t.y. darbdavių socialinės paramos lėšų. Tačiau suabejojau dėl priskaičiuotų sodros įmokų nuo šios išmokos: ar mokėti iš 2.7.3. ar iš 2.1.2.1.1.1. t.y. socialinio draudimo įmokų lėšų?


Taip. Skaiciau paaiskinimus ir taip ir taip, bet tikslaus atsakymo neradau.
Gal reiktu oficialiai uzklausti finansu ministerijos. Tegu paaiskina ar i isetitines ismokos suma ieina ir soc. draudimo imokos.


Sveiki,
Kadangi šiuo klausimu diskusijų beveik nesulaukiau, kreipiaus į FM. Manau atsakymas bus naudingas visiems. FM atsakymas "informuojame, kad nuo išeitinių išmokų, mokamų atleidžiant darbuotoją, priskaičiuotos socialinio draudimo įmokos, vadovaujantis LR finansų ministro 2005 m. rugsėjo 29 d. įsakymu Nr. 1K-280, turi būti rodomos ekonominės klasifikacijos straipsnyje „2.1.2.1.1.1. socialinio draudimo įmokos“.
R
renata1113 1950
2009-04-06 08:47 renata1113
Ačiū. Tik aiškinamajame rašte ko gero teks išskirti išmokėtas išeitines išmokas, kad pagrįsti esminius DU ir soc. įmokų straipsnių neatitikimus. Bent pas mus finansuojanti institucija iki panagių kiekvienam skaičiukui prašo paaiškinimo.
J
jurate_kr 1263
2009-04-09 10:16 jurate_kr
Už ką jūsų vadovam steigėjai priedus skiria? Pažįstama paskambino kad jie turi patys pasiprašyt už ką nori priedą gaut. Mūsų vadovas jau kelis metus negavo tai nežinau kur pažiūrėt smile smile
A
ausryte5 12
2009-04-09 13:52 ausryte5
Gal kas galėtumėt pasidalinti perdavimo-priėmimo akto forma, kai keičiasi materialiai atskingi asmenys. Visai galva nebeišneša.. smile
R
renata1113 1950
2009-04-09 14:55 renata1113 2011-09-11 06-14

ausryte5 rašė: Gal kas galėtumėt pasidalinti perdavimo-priėmimo akto forma, kai keičiasi materialiai atskingi asmenys. Visai galva nebeišneša.. smile


rasite pavyzdžių čia:
tax.lt/posts3008-0.html&postdays=0&postorder=asc
jolama jolama 590
2009-05-04 13:12 jolama
Sveiki. Gal kas galite įmesti nuorodą apie pareigybių pavadinimus ir normatyvus biudžetinėse įstaigose. Ačiū
R
renata1113 1950
2009-05-04 13:17 renata1113 2011-09-11 06-15

jolama rašė: Sveiki. Gal kas galite įmesti nuorodą apie pareigybių pavadinimus ir normatyvus biudžetinėse įstaigose. Ačiū


Paprastai pareigybių pavadinimus ir jų skaičių nustato steigėjas.
O jei tai specifinės pareigybės, tai atskirais atvejais tai reglamentuoja atskiros ministerijos ir pan.
Pvz. kultūros darbuotojų - kultūros ministerija, švietimo - ŠMM ir pan.
Labai jau abstraktus klausimas, jei sukonkterintumėte pamėginčiau padėti.
jolama jolama 590
2009-05-04 13:20 jolama
mokyklai. Pas mus yra direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams ir buvo ūkio dalies vedėja. Steigėjas šitą etatą nori panaikinti, bet nenorim atsisakyti gero darbuotojo. bandom kažkuo jį pakeisti
R
renata1113 1950
2009-05-04 13:44 renata1113 2011-09-11 06-15

jolama rašė: mokyklai. Pas mus yra direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams ir buvo ūkio dalies vedėja. Steigėjas šitą etatą nori panaikinti, bet nenorim atsisakyti gero darbuotojo. bandom kažkuo jį pakeisti


Tai čia jau steigėjo kompetencija. Paprastai steigėjai (ypač savivaldybės) nustato etatų pavyzdinius sąrašus.
Kai man teko rengti steigėjui tokį sąrašą, tai už pavyzdį ėmiau šį dokumentą (tik pažiūrėkite pakeitimus, nes vientisos aktualios redakcijos neduoda):
www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_...
M
Margo48 198
2009-05-05 10:13 Margo48
laba diena. skaiciau apie etatų normatyvus,aciu uz nuorodą,tik niekur neradau apueetatų normatyvus paprastosioses ikimokyklinėse įstaigose,konkrečiai darželiuose,kur vykdomas ikimokyklinis irpriešmokyklinis ugdymas.Gal kas zino,aciu.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui