GPM tarifo 33 % ir 27 % taikymas už 2006 m. birželio darbo užmokestį

K
kls 640
2006-05-23 08:10 kls 2011-09-11 04-57
[quote=wolf]Nesutinku kolegos išmokant likusią DU dali 90 Likusią

Pritariu.
Užsiciklinę čia su tom išmokom.
Tas gali būti reikalinga tik jei žmogui reikalingas avansas, o programa nemoka skaičiuoti skirtingu tarifu. Tada jam patogu išmokėti ne daugiau .
R
reniuke 256
2006-05-23 08:37 reniuke 2011-09-11 04-57

artas71 rašė:

reniuke rašė: Mokant darbo užmokestį už birželio mėn. reikia žiūrėti kada jis įšmokamas.
PVZ. darbuotojo darbo užmokestis 100 Lt.

1.Už pirmą birželio pusę išmokam 400 Lt. Tai (400-290)*0.33.
2.kitą dalį t.y. 600 Lt. už birželio mėn. išmokam liepos 03


.Avansas 4 kart daugiau nei mėn. DU. smile



Atsiprašau, pamečiau vieną nulį rašydama birželio mėn. DU. Turėtų būti 1000Lt.
D
DaivaP 5451
2006-05-23 09:10 DaivaP 2011-09-11 04-57

DaivaP rašė: Darbuotojo 290 Lt. Jo mėnesinis atlyginimas 600 Lt.
2006 06 23 jam bus apskaičiuota išmokėti 200 Lt DU už birželio pirmą pusę (avansas kitaip sakant)
2006 07 10 jam bus išmokėta likusi DU suma.
Kaip skaičiuoti GPM?

Skaičiuoju:
2006 06 23 darbuotojui 200,00 Lt, GPM 0 Lt.
2006 07 10 darbuotojui 298,30 Lt, GPM 83,70 Lt
Ar teisingai?
Dalia29 Dalia29 12616
2006-05-23 09:11 Dalia29 2011-09-11 04-57
[quote=wolf]
Perskaitėm, pamatėm. smile GALIMA taikyti. Valio. Wolf teisus (kaip visada).
wolf wolf 11158
2006-05-23 09:30 wolf 2011-09-11 04-57

DaivaP rašė:

DaivaP rašė: Darbuotojo 290 Lt. Jo mėnesinis atlyginimas 600 Lt.
2006 06 23 jam bus apskaičiuota išmokėti 200 Lt DU už birželio pirmą pusę (avansas kitaip sakant)
2006 07 10 jam bus išmokėta likusi DU suma.
Kaip skaičiuoti GPM?

Skaičiuoju:
2006 06 23 darbuotojui 200,00 Lt, GPM 0 Lt.
2006 07 10 darbuotojui 298,30 Lt, GPM 83,70 Lt
Ar teisingai?

Ne neteisingai.
Nors - ka reikškia ta 298,30 ? Likusi priskaičiuota DU suma ?
D
DaivaP 5451
2006-05-23 09:34 DaivaP
Taip, 298,30 likusi 06 mėn. DU dalis.
(600-GPM-Sodra-avansas)
MillaJ MillaJ 873
2006-05-23 09:34 MillaJ
Jeigu gerai supratau iš tx.lt naujienlaiškio apie GPM, kad už birželio DU reikės taikyti 27 proc. gyventojų pajamų mokesčio, ar taip?
wolf wolf 11158
2006-05-23 09:36 wolf 2011-09-11 04-57

DaivaP rašė: Taip, 298,30 likusi 06 mėn. DU dalis.
(600-GPM-Sodra-avansas)

Na tada teisingai - labai gudriai skaičius pateikei - jam mokėtina Darbuotojui suma - iš jos sunku nustatyti ar GPM paskaičiuotas teisingai.
wolf wolf 11158
2006-05-23 09:36 wolf 2011-09-11 04-57

MillaJ rašė: Jeigu gerai supratau iš tx.lt naujienlaiškio apie GPM, kad už birželio DU reikės taikyti 27 proc. gyventojų pajamų mokesčio, ar taip?

Taip jei išmokat Liepos mėn.
D
DaivaP 5451
2006-05-23 10:09 DaivaP 2011-09-11 04-57
[quote=wolf]Nesutinku kolegos išmokant likusią DU dali 90 Likusią

AČIŪ WOLF!
Su Jūsų pagalba, manau, kad pamoką išmokau (bent patenkinamai) smile
MillaJ MillaJ 873
2006-05-23 10:54 MillaJ
Dar norėjau paklausti, jei darbuotojas dirbo šeštadienį vieną valandą tarkim, šeštadienį jam dirbti nepriklauso, tai aš jam imu 1 val. uždarbį 3,35*2 ar visdėlto skaičiuoju 550/18/8 gaunasi 1 val. uždarbis 3,82 (čia balandžio mėn.) smile
M
Modestas 6750
2006-05-23 10:56 Modestas 2011-09-11 04-57
Planas į ateitį:

bandau įsivaizduoti, kad už 2007 metų gruodžio mėnesį DU nemokėsime 2007-12-31 kaip iki šiol paskutinę dieną, o išmokėsime 2008-01 pirmomis dienomis.
Taip darbuotojas gaus daugiau DU + eidamas deklaruoti susigrąžins nuo 1 nepritaikyto GPM.
M
Modestas 6750
2006-05-23 11:04 Modestas 2011-09-11 04-57
[quote:4b8b453a0f] 1. Gyventojui taikomas

Šis pvz. kaip tik tai, kad liepos mėnesį išmokant už
2006 sausį
2006 vasarį
2006 kovą
2006 balandį
2006 gegužės
2006 birželio
darbo užmokestį, galima pritaikyti 6 ir dar prisitaikyti 27 proc.
Bet jau vėlu...dar už vieną galima...
wolf wolf 11158
2006-05-23 12:38 wolf 2011-09-11 04-57
[quote=Modestas]Planas į ateitį:

bandau įsivaizduoti, kad už 2007 metų gruodžio mėnesį DU nemokėsime 2007-12-31 kaip iki šiol paskutinę dieną, o išmokėsime 2008-01 pirmomis dienomis.
Taip darbuotojas gaus daugiau DU + eidamas deklaruoti susigrąžins nuo 1
Tai taip galima daryti kad ir kiekvienais metais - bet GPM'o įmonei tokias atvejais reikia mokėti daugiau.
M
Modestas 6750
2006-05-23 13:15 Modestas 2011-09-11 04-57
[quote=wolf]

Modestas rašė: Planas į ateitį:

bandau įsivaizduoti, kad už 2007 metų gruodžio mėnesį DU nemokėsime 2007-12-31 kaip iki šiol paskutinę dieną, o išmokėsime 2008-01 pirmomis dienomis.
Taip darbuotojas gaus daugiau DU + eidamas deklaruoti susigrąžins nuo 1
Tai taip galima daryti kad ir kiekvienais metais - bet GPM'o įmonei tokias atvejais reikia mokėti daugiau.


Kur Wolf matai mokėjimą daugiau?
Jeigu už gruodžio mėnesį išmoku 2008-01-05 (taikau 1 pasinaudoji deklaruodamas ir susigrąžindamas tą 100 Lt.
artas71 artas71 12027
2006-05-23 14:39 artas71 2011-09-11 04-57
I pavyzdys
2006 05 12 rašte ( be jokios nuorodos į įstatymo straipnį)
comments.vmi.lt/pdbw.nsf/0/4CA05130A92E0E91C22...
Gyventojui taikytinas – 290 Lt per mėnesį. Jo mėnesinis atlyginimas 1200 Lt per mėnesį. 2006 m. birželio 23 d. jam bus apskaičiuota išmokėti 600 Lt darbo užmokesčio už birželio mėnesio pirmą pusę. Likusi darbo užmokesčio suma bus išmokėta liepos 3 d. Šiuo atveju gyventojų pajamų mokestis turi būti apskaičiuojamas taip:
– 600 Lt (apskaičiuota išmokėti darbo užmokesčio suma už birželio mėnesio pirmą pusę) – 290 (birželio mėnesio ) x 0.33 = 102,30 Lt. Ši išskaičiuota pajamų mokesčio suma į biudžetą turi būti sumokėta iki birželio 30 d.,
– 600 Lt (1200 Lt – 600 Lt) x 0,27 = 162 Lt. Ši išskaičiuota pajamų mokesčio suma į biudžetą turi būti sumokėta iki liepos 15 d.

II pavyzdys
GPMĮ 23 str. komentaras
comments.vmi.lt/pdbw.nsf/0/2B8A68EDD0FBB671422...
Mokestį išskaičiuojantis asmuo darbuotojui 2003 m. sausio mėnesio priskaičiuotą 1500 Lt darbo užmokestį mokėjo dalimis: vieną dalį (700 Lt) išmokėjo sausio 10 dieną, kitą dalį vasario 3 dieną. Šiam darbuotojui sausio mėnesio taikytinas 14,5 Lt. Šiuo atveju pajamų mokestis apskaičiuojamas taip:
[1500 Lt (apskaičiuotas darbo užmokestis už sausio mėnesį) – 290 (sausio mėnesio taikytinas NPD) – 14,5 Lt (sausio mėnesio taikytinas PNPD)] x 33 proc. = 394,52 Lt.

Augustas Vismantas, Vilniaus apskrities VMI Švietimo ir konsultavimo skyriaus vyriausiasis specialistas atsakė, kad reikia vadovautis I pvz.
(atsakymas telefonu).
M
Modestas 6750
2006-05-23 15:32 Modestas
Čia Artai man nuoroda? smile ta prasme į mano klausimą Wolf?
artas71 artas71 12027
2006-05-23 15:37 artas71
Ne, čia gal būt diskusija - kodėl VMI nesilaiko 23 str. nuostatų
S
Stirna 387
2006-05-23 16:20 Stirna 2011-09-11 04-57

artas71 rašė: Ne, čia gal būt diskusija - kodėl VMI nesilaiko 23 str. nuostatų
O kodel nesilaiko?
Galima gal "prikibt" del GPM sumokejimo (23str.koment.apie tai nekalbama), bet del apskaiciavimo, tai sie isaiskinimai vienas kitam , manau, nepriestarauja
D
Destina 91
2006-05-23 16:32 Destina
man atrodo,kad 1 pavyzdys cia tik 2006 m. birzelio menesiui, o visais kitais menesiais juk darom pagal 23 str.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui