Manau kad kainų pakeist negalėsi. Pparasčiausiai vienas bendro dokumento tipas bus performintas kitu, ir viskas. Jei gausi naują sąskaitą iš tiekėjų, pražilsi beįrodinėdama, kad čia prekės tos pačios, tik kainos pasikeitė. Kreditinis ir debetinis dokumentas irgi turės turėt muitinės vizą, antraip neužsiskaitys ir muitinė gavus iš VMI informaciją pareikalaus performint, tuo pačiu apkaltindama vos ne kontrabanda. Neduok Viešpatie tokias operacijas įmonėje :(
Tam kad išvežt pagal laikino išvežimo procedūrą, turėtum turėt konkretų gavėją Italijoje. Vis vien nematau jokių pliusų iš tokio dokumentavimo, matau tik begalinį bėgiojimą per muitines vietoj to kad dirbt, o darbui ir laiko nebeliks.
Dalia29 rašė: Ne, Tiesi, ši procedūra turi prasmę. Ir ji legali, o ne tokia, kaip išsiųsti sąskaitą, o prekes nusodinti Lietuvoje. Pas mus situacija panaši, tik atvirkščiai. Mes esame įsivežę įrangą, kurią nežinome, ar parduosime. Tiekėjai sutiko, kad tai bus tipo parodinė, jei kas susidomės, galėsime parduoti. Apiformintas laikinas įvežimas gana netrumpam laikotarpiui, importo PVM - nėra, prekytės gražiausiai stovi ir laukia pirkėjo. Ir va, kai mes jį surasime, tada apsiforminsime importą, prekės taps mūsų ir galėsime parduoti. O jei ne- keliaus namučio. Tik mūsų atveju yra konkretus siuntėjas ir konkretus gavėjas, ar galėsime pakeisti kainas, aš nežinau.
Su muitinės sandėliais ko gero kitaip.