PVM tarp ES valstybių

2015-05-20 14:03 Illuminati
laba diena, domina atsakymas į klausimus.

Įmonė A (Lietuvos PVM mokėtoja) parduoda prekes Įmonei B (Latvijos PVM mokėtojai), įmonė B nupirktas prekes parduoda galutiniam vartotojui fiziniam asmeniui Lietuvoje.

1. ar įmonė A moka šiuo atveju PVM?
2. ar įmonė B moka PVM perparduodama prekes asmeniui Lietuvoje?
dassi dassi 1021
2015-06-09 11:12 dassi
Laba diena, norėjau paklausti ES buvo suteikta paslauga, ES įmonė pakrovė mums mašiną, ir parėjo sąskaita su pvm 20 proc tarifu, jis nedidelis, ir mes jo nesigrąžinsim, tai dėt pvm į neleidžiamus?bet šiaip ta įmonė ar neturėjo išrašyt su 0 proc tarifu, bet su jais susišnekėt neįmanoma, tai tegu būna ta sąskaita su pvm, bet man ar reik dar priskaičiuoti menamą pvm?
dassi dassi 1021
2015-06-15 11:34 dassi
Ar kas galit atsakyt?
M
marcele89 20
2015-07-02 14:43 marcele89
sveiki, uab pvm mokėtoja, atlieka statybos (remonto) darbus DK fiziniui asmeniui? išrašant sąskaita galima taikyti 13 str. 2 d. ?
2kart2 2kart2 1029
2015-07-07 17:36 2kart2
Naudojames dropbox paslaugomis, esam PVM moketojai.
Gavom faktura, ten nurodytas ju VAT ID: IE 9852817J
Faktura israsyta su PVM.

Ar neturetu buti be?
Rainis Rainis 15057
2015-07-07 22:26 Rainis

2kart2 rašė:
Naudojames dropbox paslaugomis, esam PVM moketojai.
Gavom faktura, ten nurodytas ju VAT ID: IE 9852817J
Faktura israsyta su PVM.

Ar neturetu buti be?

Ar kartais netiktų šiuo atveju PVMĮ 13 str. 14(8) dalis?
2kart2 2kart2 1029
2015-07-08 13:45 2kart2

Rainis rašė:

2kart2 rašė:
Naudojames dropbox paslaugomis, esam PVM moketojai.
Gavom faktura, ten nurodytas ju VAT ID: IE 9852817J
Faktura israsyta su PVM.

Ar neturetu buti be?

Ar kartais netiktų šiuo atveju PVMĮ 13 str. 14(8) dalis?



nerandu tokios dalies
irmoske irmoske 5454
2015-07-08 16:09 irmoske

2kart2 rašė:

Rainis rašė:

2kart2 rašė:
Naudojames dropbox paslaugomis, esam PVM moketojai.
Gavom faktura, ten nurodytas ju VAT ID: IE 9852817J
Faktura israsyta su PVM.

Ar neturetu buti be?

Ar kartais netiktų šiuo atveju PVMĮ 13 str. 14(8) dalis?



nerandu tokios dalies

www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_...
14. Šioje dalyje išvardytos paslaugos, teikiamos asmeniui, kuris nėra apmokestinamasis asmuo, nelaikomos suteiktomis šalies teritorijoje, jeigu šio asmens buveinė (jeigu tai ne fizinis asmuo) arba nuolatinė gyvenamoji vieta (jeigu tai fizinis asmuo) yra už Europos Sąjungos teritorijos ribų. Šios nuostatos taikomos:

8) elektroniniu būdu teikiamoms paslaugoms (tokioms kaip: interneto puslapių kūrimas ir jų priežiūra, kompiuterių programų tiekimas, jų atnaujinimas ir priežiūra, prieigos prie duomenų bazių teisės suteikimas, muzikos kūrinių, filmų, žaidimų tiekimas, nuotolinis mokymas ir kt. Jeigu tiekėjas ir pirkėjas bendrauja elektroniniu būdu, tačiau pati prekė patiekiama arba paslauga suteikiama ne elektroniniu būdu, toks bendravimas nelaikomas elektroniniu būdu suteiktomis paslaugomis);
I
inesike 96
2015-07-10 18:02 inesike 2015-07-10 19-03
Laba diena, mūsų įmonė PVM mokėtoja pirko Latvijoje autoservise (taip pat PVM mokėtojai) automobilio detalę ir paslaugą (detalės pritvirtinimas prie automobilio) tai mums Latvijos įmonė išrašė sąskaitą faktūrą su daliniu PVM, ta prasme prekei pritaikė 0% PVM tarifą, o pritvirtinimo paslaugą apmokestino pagal savo šalyje galiojanti PVM tarifą (teigė, kad jie privalo priskaityti PVM).. Ar neturėtu viskas būti su nuliniu PVM tarifu? iš anksto dėkoju už atsakymą smile
artas71 artas71 12027
2015-07-10 19:49 artas71 2015-07-10 19-55
Ne, neturėtų, Jūs galite latvišką PVM (už detales) susigrąžinti per EPRIS

Nuoroda čia
R
Reduxa 671
2015-07-14 10:00 Reduxa
Jei mes Latvijos įmonei PVM mokėtojai sumontavome oro kondicionierių Lietuvoje, ar laikoma, kad tai ne PVM objektas Lietuvoje?
Rainis Rainis 15057
2015-07-14 12:26 Rainis

Reduxa rašė:
Jei mes Latvijos įmonei PVM mokėtojai sumontavome oro kondicionierių Lietuvoje, ar laikoma, kad tai ne PVM objektas Lietuvoje?

Jei sumontavote Lietuvoje esančiame pastate, tai PVM objektas Lietuvoje (darbai susiję su nekilnojamuoju turtu).
R
Reduxa 671
2015-07-14 12:35 Reduxa

Rainis rašė:

Reduxa rašė:
Jei mes Latvijos įmonei PVM mokėtojai sumontavome oro kondicionierių Lietuvoje, ar laikoma, kad tai ne PVM objektas Lietuvoje?

Jei sumontavote Lietuvoje esančiame pastate, tai PVM objektas Lietuvoje (darbai susiję su nekilnojamuoju turtu).

Ačiū. Tokiu atveju turėčiau rašyti sąskaitą su normaliu PVM, teisingai?
Rainis Rainis 15057
2015-07-14 14:13 Rainis

Reduxa rašė:
Ačiū. Tokiu atveju turėčiau rašyti sąskaitą su normaliu PVM, teisingai?

Taip.
R
Reduxa 671
2015-07-14 14:19 Reduxa

Rainis rašė:

Reduxa rašė:
Ačiū. Tokiu atveju turėčiau rašyti sąskaitą su normaliu PVM, teisingai?

Taip.

Aišku, ačiū smile
2015-07-24 16:38 VirginijaMin
Laba diena,
Fizinis asmuo, nePVM mokėtojas, gavo INVOICE iš Nyderlandų įmonės, Booking.com, komisiniams. Nurodyta "VAT is subject to reverse charge regulations". Reikia apskaičiuoti menamą PVM? Kaip reikia deklaruoti?

Rainis Rainis 15057
2015-07-24 17:13 Rainis

VirginijaMin rašė:
Laba diena,
Fizinis asmuo, nePVM mokėtojas, gavo INVOICE iš Nyderlandų įmonės, Booking.com, komisiniams. Nurodyta "VAT is subject to reverse charge regulations". Reikia apskaičiuoti menamą PVM? Kaip reikia deklaruoti?



Ar jis yra apmokestinamasis asmuo?
Skaitykite PVMĮ 95, 13 ir 2-ą straipsnius (geriau jų komentarus).
Nors taip iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad nieko jam skaičiuoti nereikia.
R
Reduxa 671
2015-07-27 10:20 Reduxa

Rainis rašė:

Reduxa rašė:
Jei mes Latvijos įmonei PVM mokėtojai sumontavome oro kondicionierių Lietuvoje, ar laikoma, kad tai ne PVM objektas Lietuvoje?

Jei sumontavote Lietuvoje esančiame pastate, tai PVM objektas Lietuvoje (darbai susiję su nekilnojamuoju turtu).

Raini, o jei būtų atlikta kondicionieriaus remonto paslauga, o ne montavimas, tada būtų ne PVM objektas Lietuvoje?
Rainis Rainis 15057
2015-07-27 14:08 Rainis

Reduxa rašė:
Raini, o jei būtų atlikta kondicionieriaus remonto paslauga, o ne montavimas, tada būtų ne PVM objektas Lietuvoje?

4. Su nekilnojamaisiais pagal prigimtį daiktais susijusios paslaugos laikomos suteiktomis šalies teritorijoje tuo atveju, kai daiktai, su kuriais paslaugos susijusios, yra ar bus pastatyti šalies teritorijoje. Taikant šią nuostatą, su nekilnojamaisiais pagal prigimtį daiktais susijusiomis paslaugomis laikomi:
1) ...
2) ...
3) ...
4) atstovavimo (agento) nuomojant, parduodant ir (arba) įsigyjant nekilnojamuosius pagal prigimtį daiktus paslaugos, šių daiktų vertinimo, architektų, inžinerinės paslaugos, nekilnojamųjų pagal prigimtį daiktų priežiūros paslaugos ir kitos su šiais daiktais susijusios paslaugos.
names names 2566
2015-07-28 07:49 names
Labas rytas.Esame UAB, PVM mokėtojai. Norim pervežti krovinuką.Straipsnis reikalingas tik krovinio pervežimui.Pervežame į ESšalį ne PVM mokėtojai. Tai būtų ne PVM objektas Lietuvoje, PVM jokio ir įrašyti PVM įstatymo 13 str.2 d.?ir toje šalyje mes turime registruotis PVM mokėtojais?
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui