Pajamos natūra

wolf wolf 11158
2010-12-29 22:31 wolf
Kaltė šio atveju sąlyginis dalykas, kuris mokesčių tikslais nevertinamas.

Bauda skirta buhalteriui už buh. apskaitos netinkama tvarkymą - tai tikrai bauda tiesiogiais susijusiu su vykdomomis darbo funkcijomis.

Bauda už greičio viršijimą:
- direktoriui
- buhalteriui
- vairuotojui
- vadybininkui

Kaip taip bus pajamos natūra ? Klausiat ar buhalteris važiavo į VMI, ne ne į VMI, važiavo iš susitikimo paimti direktoriaus nes jis nebegalėjo važiuoti - Keliones lape nurodyta po miestą.
Dėl vairuotojo sunku ginčytis. Vadybininkai būna skirtingai - vieni tikrai veža prekes, kiti vykdo pardavimo telefonu, ir net pareiginėje instrukcijoje nenumatyti važinėjimai.

VMI manau visada bandys įžvelgti pajamas natūra - nes mokestinių požiūrių naudingiau padidintas DU + visi mokesčiai, nors ir leidžiami atskaitymai.
Pareiginės instrukcijos, tikslus keliones lapai aišku kaip įrodymai gali padėti.
J
jorja 1933
2010-12-30 07:06 jorja
Ačiū, wolf, bandysiu VMI užklausti jų pozicijos
D
daisy1 878
2010-12-30 08:20 daisy1
Jorja, paskui parašyk, ką paaiškino VMI. smile
2010-12-31 12:37 Kristiana__ 2011-09-11 07-10
Su Naujais Metais smile
Cituoju visą paklodę, kad prisimintumėt apie ką kalba eina smile

Gavau atsakymą iš VMI. Kabinu.

"Per didelis failas" rašo...


wolf rašė:

Kristiana__ rašė:

wolf rašė: Bus pajamos natūra - nes mokate už gyventoją, nors to neprivalote daryti - gal būt čia galima būtų ieškoti kažkokių sąsąjų su 2 str. 15 d. išimtimis - tačiau manau kad taip pajamos natūra.
Jei bendravimas su užsieniu - tada spręskite pagal situaciją, jei reikia - mokėkite.


Dėl mokėjimo klausimų nėra.
Reiks pasieškot info tuo klausimu. Pirmadienį 1882 paskambinsiu.
Bet, jeigu pajamos natūra, tai kaip man išskaičiuot iš to žmogaus? Vadinas, tą, ką išskaičiuosiu ir sumokėsiu irgi bus neleidžiami atskaitymai? Superiniai nuostoliai.
O pajamos natūra, kokiais mokesčiais apsimokestina? GPM tik? Pievos kažkokios smile O sodra ne? O jeigu taip, tai sodrai formoj reikės rodyt? smile
Einu namo - rytas už vakarą protingesnis.

Jei susitarti su pajamų natūra gavėjų nepavyks, o greičiausiai nepavyks tai GPM turi būti sumokėtas iš įmonės lėšų (o neišskaičiuotas) - taip tai irgi būtų neleidžiami atskaitymai.
Jei mokate po to kai darbuotojas atleistas - tai tik GPM. Sodros nėra nes jau nedarbuotojas.
wolf wolf 11158
2010-12-31 13:21 wolf
neprisikabino
2011-01-03 08:41 Kristiana__ 2011-09-11 07-10
Nes rašo, kad per didelis failas smile


wolf rašė: neprisikabino
wolf wolf 11158
2011-01-03 08:45 wolf 2011-09-11 07-10

Kristiana__ rašė: Nes rašo, kad per didelis failas smile


wolf rašė: neprisikabino


Jei jus nepries galiu ideti i www.nbasociacija.lt
Anna702 Anna702 774
2011-01-03 08:56 Anna702 2011-09-11 07-10

wolf rašė:

Kristiana__ rašė: Nes rašo, kad per didelis failas smile


wolf rašė: neprisikabino


Jei jus nepries galiu ideti i www.nbasociacija.lt


Būtų gerai čia pateikti VMI atsakymo nukopijuotus pagrindinius teiginius. Visiems pasidarė įdomu.
wolf wolf 11158
2011-01-03 09:00 wolf
Pagarindinius teiginius galima atspeti - nukopiujotos GPMI 9 str komentaro istraukos. ir PMI 17 str. ziurint kaip suformuluotas klausimas.
Reikia ieškoti kabliuko, kuris labai retai pateikiamas
2011-01-03 09:12 Kristiana__ 2011-09-11 07-10
Ne, ne prieš. Atsiųsti el. paštu?
nba.patarimai@gmail.com - į šitą tiks?


wolf rašė:

Kristiana__ rašė: Nes rašo, kad per didelis failas smile


wolf rašė: neprisikabino


Jei jus nepries galiu ideti i www.nbasociacija.lt
Tininga Tininga 50021
2011-01-03 09:15 Tininga
Ir man netikėtai tapo aktualu - labai lauksiu komentaro. smile
wolf wolf 11158
2011-01-03 09:21 wolf 2011-09-11 07-10

Kristiana__ rašė: Ne, ne prieš. Atsiųsti el. paštu?
nba.patarimai@gmail.com - į šitą tiks?


wolf rašė:

Kristiana__ rašė: Nes rašo, kad per didelis failas smile


wolf rašė: neprisikabino


Jei jus nepries galiu ideti i www.nbasociacija.lt


wolf@tax.lt
2011-01-03 09:27 Kristiana__
Atsikankinau, radau išeitį.
Kabinu. VMI atsakymas.doc
2011-01-03 09:35 Kristiana__ 2011-09-11 07-10

wolf rašė: wolf@tax.lt


Prikabinau jau vargais ne galais. Nesiųsiu smile
Imkit iš čia, jeigu reikia smile
wolf wolf 11158
2011-01-03 09:39 wolf
Na va, visai nuspėjamas atsakymas.
Tininga Tininga 50021
2011-01-03 09:50 Tininga 2011-09-11 07-10

wolf rašė: Na va, visai nuspėjamas atsakymas.

Mūsų atveju buvo taip: darbuotojas komandiruotės metu nuomotą automobilį viešbučio administratoriaus patartas pastatė gatvėje, už parkavimą nesumokėjo (na, suprato, kad jam, kaip viešbučio klientui, mokėt nereikia - bent taip pats aiškino). Rado baudos kvitą. Tąkart viskas tuo ir baigėsi. Po 4 mėn. automobilį nuomojusi bendrovė nuskaitė nuo įmonės kortelės (išduota to darbuotojo vardu, jis ja atsiskaitė už auto nuomą) baudą (apie 600 Lt.) - čia irgi visai įdomus atvejis, sakyčiau.
Tai vat mąstome dabar: jei pateiktą sąskaitą įtraukiame į apskaitą, kas tai bus? Pajamos natūra? Tai tada - leidžiami būtų? Ar geriau būtų, kad tas darbuotojas grąžintų pinigus? (t.y. pats susimokėtų baudą).
2011-01-03 10:01 Kristiana__ 2011-09-11 07-10
Taip, tamsta ir komentavote, ar ne? smile


wolf rašė: Na va, visai nuspėjamas atsakymas.
wolf wolf 11158
2011-01-03 10:06 wolf 2011-09-11 07-10

Tininga rašė:

wolf rašė: Na va, visai nuspėjamas atsakymas.

Mūsų atveju buvo taip: darbuotojas komandiruotės metu nuomotą automobilį viešbučio administratoriaus patartas pastatė gatvėje, už parkavimą nesumokėjo (na, suprato, kad jam, kaip viešbučio klientui, mokėt nereikia - bent taip pats aiškino). Rado baudos kvitą. Tąkart viskas tuo ir baigėsi. Po 4 mėn. automobilį nuomojusi bendrovė nuskaitė nuo įmonės kortelės (išduota to darbuotojo vardu, jis ja atsiskaitė už auto nuomą) baudą (apie 600 Lt.) - čia irgi visai įdomus atvejis, sakyčiau.
Tai vat mąstome dabar: jei pateiktą sąskaitą įtraukiame į apskaitą, kas tai bus? Pajamos natūra? Tai tada - leidžiami būtų? Ar geriau būtų, kad tas darbuotojas grąžintų pinigus? (t.y. pats susimokėtų baudą).

Na nieko sau - ir jus sutinkate su tokia bauda ? Ar tai normali suma?
Reikia pažiūrėti, kas yra sutartyje, bet paduočiau įmonė į teismą, kuri tokius nuskaitymus daro.

Prikabintame VMI rašte, kažkodėl nėra nurodos į 9 str. komentara ir neieškota ryšio su vykdomomis darbo funkcijomis. Taigi ryšis visdėlto labai subtilus. Pinigų grąžinimas būtų labai paprastas dalykas - Gautinos sumos ir veliau jų padėngimas.
Didžiausia problema lieka GPM objekto nustatytmas.
Aš manau, kad čia visdėl to nė GPM objektas - nes komandiruotė tai pavedimas, ir faktines aplinkybes rodo kad buvo vykdomos darbo funkcijos, bei neteisingai pateikta viešbučio informacija.
wolf wolf 11158
2011-01-03 10:13 wolf 2011-09-11 07-10

Kristiana__ rašė: Taip, tamsta ir komentavote, ar ne? smile


wolf rašė: Na va, visai nuspėjamas atsakymas.


Taip taciau argumentavau kitaip. GPM objektas ir pajamos natūra todėl kad nauda ne darbuotojui.
Čia VMI pradeda gilintis jau i atsakomybes, kas vėl apsunkina situaciją.
Taigi jei vairuotojas - padarė pažeidimą už kuri jus buvo atsakingas pasirašytinai ir pan. - tai pajamos natūra pagal ši raštą .

O kur gi tas ryšis su profesinių funkcijų vykdymų.

Buhalteriui intrukcijoje tai pat gali būti nurodyta, kad į kase nedeti savo pinigų, o jis padėda - tai kuom tada skiriasi situacijos - atsižvelgiant į 9 str. komentarą.
Tininga Tininga 50021
2011-01-03 10:21 Tininga 2011-09-11 07-10

wolf rašė: Na nieko sau - ir jus sutinkate su tokia bauda ? Ar tai normali suma?
Reikia pažiūrėti, kas yra sutartyje, bet paduočiau įmonė į teismą, kuri tokius nuskaitymus daro.
Aš manau, kad čia visdėl to nė GPM objektas - nes komandiruotė tai pavedimas, ir faktines aplinkybes rodo kad buvo vykdomos darbo funkcijos, bei neteisingai pateikta viešbučio informacija.

Bėda, kad nemanau, jog išvis ta sutartis mums pasiekiama. Veiksmas vyko Hamburge, rugsėjo pradžioj. Bet tas nuskaitymas tai man bent jau didelė naujiena buvo. O kaip dabar su jais pasiginčyti? Yra pridėtas policijos protokolas apie paskirtą nuobaudą.

Tiesiog išsinuomojo automobilį, gal ten vietoj pasirašė kažką, bet tikrai neišsaugojo, manau.

O jei, tarkime, traktuojame kaip ne GPM objektą, trauktume į neleidžiamus (nes sąskaita yra iš tos kompanijos yra atsiųsta) - tai čia būtų OK? smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui