Žaidžiam ir mes su anuliavimais ir dažniausiai sutinkam (truputį sunkiau, jei jau į programą įvesta) Tenka anuliuoti ir dėl to, kad kliento buhalterija negavo sąskaitos
, nepaisant kad kliento atstovas ją pasirašė, ir visiškai su tuo nesutinku, kadangi tiekėjų sąskaitas mums tenka priimti ir po PVM deklaracijų pateikimo. Manau, kad iš tikrųjų anuliavimas yra galimas sąskaitos išrašymo metu arba jei klientas atsisako ją priimti:
Jeigu išrašymo metu specialūs blankai sugadinami (taip, kad jų negalima pataisyti nustatytąja tvarka), visi komplekto egzemplioriai ar dalys iš karto žymimi žodžiu „Anuliuota“, nurodoma anuliavimo data, anuliavimas turi būti patvirtintas dokumentą išrašiusio asmens parašu.
www3.lrs.lt/cgi-bin/preps2?Condition1=1675...
Manau, kad teks rašyti dar vieną patikslinantį dokumentą, nors anuliavimas be abejo būtų paprasčiausias variantas abiem šalims.