importo PVM

N
natalya 264
2010-10-25 20:15 natalya
Derinkitės su savo muitine.
Tikėtina, kad gali būt patikslinta importo deklaracija.
Patys jokių veiksmų "per PVM deklaraciją" atlikt negalite :))[/quote]

Ačiū Loreta13,
Importo procedura buvo 2010-09-14, importo PVM sumoketas 2010-09-10....Proforma israsyta 2010-09-01, o invoisas 2010-09-30

Isejo permoka importo PVM ir mums muitine prieme sprendima grazinti importo PVM.
Tai tada jauciu reikes rasyti prasyma patikslinti importo PVM verte per tarpininka, ar tesiai i muitine? Tikrins tada visus dokumentus smile
U
undinele12 16
2010-10-27 17:19 undinele12
Sveiki,
gal galite patarti tokiu klausimu. nusipirkau prekių ne iš ES. sumokėjau už prekes + sumokėjau valstybei PVM. Šias prekes noriu parduoti draugei. Jei jai parduočiau prekes už tą pačia kainą kuria įsigijau + PVM(kurį sumokėjau valstybėj) ar tai skaitytus, kad uždirbau pajamų ir man reikėtų sumokėti valstybei mokesčius?
beje o jei pati vykdyčiau indi.vidualią veiklą galėčiau šiuo atveju PVM įtraukti i leidžiamus atsiskaitymu?
2010-11-25 08:40 buhalteryteee
sveiki,

pirkome prekes is sveicarijos 09 men...sumokejome importo pvm 10 men. norejau paklausti kokios butu korespondencijos?

pirmiausia kai jau uzpajamuoju prekes ar reikia priskaiciuoti koki nors importo pvm (PVZ taip kaip su prekemis pirktomis is ES...jau programoje priskaiciuoju 21 proc pvm) o dabar kokia korespondencija?

D 20140 isigyjimo savikaina
K 4433 skolos tiekejams (sveicarams)

ir kaip del PVM kai sumoku?
K 271 bankas
D 24312 Gautinas importo PVM?

ar teisingai suprantu?

ir 10 men

K 24312 Gautinas importo PVM
D 2431 Gautinas PVM
Rainis Rainis 15057
2010-11-25 10:28 Rainis 2011-09-11 07-02

buhalteryteee rašė: sveiki,

pirkome prekes is sveicarijos 09 men...sumokejome importo pvm 10 men. norejau paklausti kokios butu korespondencijos?

pirmiausia kai jau uzpajamuoju prekes ar reikia priskaiciuoti koki nors importo pvm (PVZ taip kaip su prekemis pirktomis is ES...jau programoje priskaiciuoju 21 proc pvm) o dabar kokia korespondencija?

D 20140 isigyjimo savikaina
K 4433 skolos tiekejams (sveicarams)

ir kaip del PVM kai sumoku?
K 271 bankas
D 24312 Gautinas importo PVM?

ar teisingai suprantu?

ir 10 men

K 24312 Gautinas importo PVM
D 2431 Gautinas PVM

Maždaug ir gerai.
2011-02-09 10:26 Olesia_Dilia
Sveiki, labai reikia pagalbos. Situacija tokia: Lietuvos imone nupirka prekes is Ukrainos ir iskart parduodam Prancuzams. Ismuitinimas Belgijoje. Mes sumokam importo mokesti. O kaip toliau? Ar mes galesim atgauti ta importo? Gal yra kokie niuansai?
vilije vilije 772
2011-02-09 12:07 vilije
35 str.1d. Importo PVM neapmokestinama importuojamos prekės, jeigu importo metu žinoma, kad tos pačios prekės skirtos parduoti per mėnesį į kitą valstybę narę, apsimokestins 0 importo PVM. Bet jei neišvešit per mėnesį , turėsit sumokėti imp. PVM ir delspinigius.
Rainis Rainis 15057
2011-02-09 12:13 Rainis 2011-09-11 07-13

Olesia_Dilia rašė: Sveiki, labai reikia pagalbos. Situacija tokia: Lietuvos imone nupirka prekes is Ukrainos ir iskart parduodam Prancuzams. Ismuitinimas Belgijoje. Mes sumokam importo mokesti. O kaip toliau? Ar mes galesim atgauti ta importo? Gal yra kokie niuansai?

Jūs perkate Ukrainoje - be PVM, nes Ukrainos įmonei tai eksportas - gabensite per sieną į ES.
Atvežate į Belgijos muitinę, išmuitinate, sumokate reikiamus mokesčius muitinei.
Ir parduodate (Belgijos teritorijoje esančias prekes) Prancūzijos įmonei?
Taip suprantu situaciją?
2011-02-09 12:32 Olesia_Dilia 2011-09-11 07-13

Rainis rašė:

Olesia_Dilia rašė: Sveiki, labai reikia pagalbos. Situacija tokia: Lietuvos imone nupirka prekes is Ukrainos ir iskart parduodam Prancuzams. Ismuitinimas Belgijoje. Mes sumokam importo mokesti. O kaip toliau? Ar mes galesim atgauti ta importo? Gal yra kokie niuansai?

Jūs perkate Ukrainoje - be PVM, nes Ukrainos įmonei tai eksportas - gabensite per sieną į ES.
Atvežate į Belgijos muitinę, išmuitinate, sumokate reikiamus mokesčius muitinei.
Ir parduodate (Belgijos teritorijoje esančias prekes) Prancūzijos įmonei?
Taip suprantu situaciją?


Tikrai, tikrai taip.
Rainis Rainis 15057
2011-02-09 12:56 Rainis 2011-09-11 07-13

Olesia_Dilia rašė:
Tikrai, tikrai taip.

Taigi jūs vykdote PVM apmokestinamą veiklą Belgijoje, o ar ten PVM mokėtojais įsiregistravote?
Kai įsiregistruosite, tada galėsite ir importo PVM atsiiminėti.
2011-02-09 13:10 Olesia_Dilia 2011-09-11 07-13

Rainis rašė:

Olesia_Dilia rašė:
Tikrai, tikrai taip.

Taigi jūs vykdote PVM apmokestinamą veiklą Belgijoje, o ar ten PVM mokėtojais įsiregistravote?
Kai įsiregistruosite, tada galėsite ir importo PVM atsiiminėti.


Labai, labai didelis Jums ACIU.
2011-02-09 13:15 Olesia_Dilia 2011-09-11 07-13

Rainis rašė:

Olesia_Dilia rašė:
Tikrai, tikrai taip.

Taigi jūs vykdote PVM apmokestinamą veiklą Belgijoje, o ar ten PVM mokėtojais įsiregistravote?
Kai įsiregistruosite, tada galėsite ir importo PVM atsiiminėti.


O galetumet paaiskinti apie ta procedura registracija Belgijoje PVM moketojais.
Dolli Dolli 600
2011-02-17 07:41 Dolli
Sveiki, gal galėtumėte padėt surašyti korespondencijas. Pirkom iš Vokiečių prekes, mokėjom avansu.
D 2411
K 2021
O kur dėti menamą PVM?
I
IlonaD 6943
2011-04-15 14:13 IlonaD
O koks turi būti atvejis, kad, pagal FR 0600 "importo PVM, kurio įskaitymą kontroliuoja VMI"? Kada VMI kontroliuoja importo PVM?
Loreta Loreta 28574
2011-04-15 14:53 Loreta 2011-09-11 07-19

IlonaD rašė: O koks turi būti atvejis, kad, pagal FR 0600 "importo PVM, kurio įskaitymą kontroliuoja VMI"? Kada VMI kontroliuoja importo PVM?

Čia pagal PVMį 94 str. - tam tikrais atvejais, kad muitinei iš karto nereikėtų mokėti importo PVM, mokesčių mokėtojas gali kreiptis į AVMI su prašymu jį įskaityti.
Kai muitinei sumokamas importo PVM, jam galima juk paskui daryti atskaitą ir susigrąžinti. Bet tai pinigų srautų problemos. Todėl yra galimybė nemokėti, ir tai kontroliuoja AVMI.
O atvejai aprašyti PVMĮ 94 str. komentare:

Apskaičiuotas importo PVM gali būti įskaitomas už:
a) prekes, kurias PVM mokėtojas Lietuvos Respublikoje importuoja ir numato naudoti kaip ilgalaikį turtą, skirtą jo ekonominei veiklai vykdyti (įskaitant prekes, kurias PVM mokėtojas, besiverčiantis lizingo (finansinės nuomos) veikla, Lietuvos Respublikoje importuoja ketindamas perduoti jas naudotis kitiems asmenims pagal lizingo (finansinės nuomos) sutartis);
b) PVM mokėtojų Lietuvos Respublikoje importuojamą mazutą, naftą ir kitą naftos žaliavą, branduolinį kurą, suskystintąsias ir gamtines dujas.
Importo PVM už aukščiau nurodytas prekes gali būti įskaitomas tuo atveju, jeigu nurodytų prekių (pagal vieną sutartį įvežamų vientiso technologinio komplekto, linijos, vienos paskirties įrengimų, kito ilgalaikio turto ar nurodytų prekių) vertė ne mažesnė kaip 100 tūkst. litų.
Rainis Rainis 15057
2011-04-15 14:57 Rainis 2011-09-11 07-19
Dar papildau Loretą - čia ištrauka iš pildymo taisyklių:
"35. PVM deklaracijos 27 laukelyje turi būti įrašoma importo PVM suma, įskaitant patikslintas PVM sumas (su minuso ženklu – kai PVM suma mažinama, teigiama suma – kai PVM suma didinama), kurios sumokėjimą (įskaitymą) kontroliuoja AVMI (toliau – įskaitymą kontroliuoja VMI), kurioje importuotojas įregistruotas PVM mokėtoju. PVM mokėtojas importo PVM sumą į šį PVM deklaracijos 27 laukelį įrašo tą mokestinį laikotarpį, kurį jam AVMI išduotoje Importo pridėtinės vertės mokesčio sumokėjimo kontrolės perėmimo pažymoje FR0398 formoje, patvirtintoje Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko 2002 m. liepos 2 d. įsakymu Nr. 202 (Žin., 2002, Nr. 69-2862, toliau – FR0398 forma) teritorinė muitinė patvirtino apie importo PVM sumos sumokėjimo kontrolės perdavimą AVMI (pagal FR0398 formos II dalį, kurią pildo teritorinė muitinė, įrašytą datą)."
I
IlonaD 6943
2011-04-15 15:00 IlonaD
Loreta, Rainis, ačiū už nuorodas ir konsultacijas.
wolf wolf 11164
2011-08-18 14:09 wolf
kolegos ar teko susidurti su 35 str. taikymu ?
Konkrečiai žiūrių į 1 d. komentaro 2.2.1 ar teko dometis, ar būtinai kitos valstybės asmuo tūri būti PVM mokėtojas ? pvz. jei teikiui taikomas ne 49 str. 1 d. , 49 str. 2 ar 3 dalis ?

Tai arba komentaras nepilnas ar jis prieštarauja Įstatymui, nes nustato papildomas ribas, kuriu nėra įstatyme.
Rainis Rainis 15057
2011-08-18 16:19 Rainis 2011-09-11 07-26

wolf rašė: kolegos ar teko susidurti su 35 str. taikymu ?
Konkrečiai žiūrių į 1 d. komentaro 2.2.1 ar teko dometis, ar būtinai kitos valstybės asmuo tūri būti PVM mokėtojas ? pvz. jei teikiui taikomas ne 49 str. 1 d. , 49 str. 2 ar 3 dalis ?

Tai arba komentaras nepilnas ar jis prieštarauja Įstatymui, nes nustato papildomas ribas, kuriu nėra įstatyme.

Neįžiūriu nieko blogo ar neaiškaus tame PVMĮ 35 straipsnyje.
1 dalis nustato, kad a) reikia įrodyti, kad jos bus išgabentos į ES šalį b) kad išgabenamos prekės bus apmokestintos nuliniu PVM tarifu pagal VI PVMĮ dalies nuostatas.
Komentare 2.2 tiesiog primenamos (pateikiamos) sąlygos, esančios faktiškai 49 straipsnyje. Viena (svarbi) sąlyga yra ta, kad nulinis tarifas gali būti taikomas tik tada, kai prekės gabenamos ES šalies PVM mokėtojui.
Tikrai neapriboja galimybės neskaičiuoti importo PVM tuomet, kai prekės apmokestinamos nuliniu tarifu pagal 49. 2 ir 3 dalis, tiesiog nėra tokio pavyzdžio. Pateiktas tik kiek sudėtingesnio atvejo pavyzdys, kai prekės gabenamos perdirbimui.
Bet šiaip jūs teisus, kad komentaras nepilnas - kadangi jokių pavyzdžių toliau nepateikiama, paskaičius komentarą, o ypač pripratus, kad rasime juose viską jau gatavai sukramtyta, lieka abejonė - o gal tikrai ir tais atvejais reikia tik PVM mokėtojams tiekti 2 ir 3 dalyje nurodytas prekes.
Nemanau - 49 straipsnio nuostatos taikytinos pilnai taip, kaip parašyta įstatyme.
wolf wolf 11164
2011-08-18 16:59 wolf
Taigi tame ir problema - paprastas inspektorius skaito komentara - ir jame prasyti 2.2.1 - privalo būti kitas asmuo iš ES PVM mokėtoju - ir viskas taip ir konsultuoja ir neįrodysi kas 35 str. 1 d. nėra tokio apribojimo o nuoroda į VI skririu, kai taikomas 0 proc. PVM tarifas.
Blogiausiai tai jei tikrinant - elsis taip pat kaip konsultuoja.

Ar buvot praktikoje su VMI susiginčyje dėl šio situacijos
Rainis Rainis 15057
2011-08-18 17:08 Rainis
Neteko - dirbu tik su PVM mokėtojais.
Bet nesunku įrodyti, manyčiau. Uždengi komentarą ir liepi skaityti tik įstatymą.
O be to, tai juk čia muitinė sprendžia apie importo PVM skaičiavimą, ne VMI. Nebent apie muitinę ir klausiate.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui