471 forma B klass pajamos

A
arita 35
2007-01-29 12:49 arita 2011-09-11 05-16

Gintare01 rašė: o notarams kodas 70 ?

Notarams taip pat 90
A
arita 35
2007-01-29 12:54 arita 2011-09-11 05-16

arita rašė:

Gintare01 rašė: o notarams kodas 70 ?

Notarams taip pat 90

Atsiprašau, suabejojau, advokatam tai 90. O notarams?
J
jolkyte 979
2007-01-29 13:09 jolkyte 2011-09-11 05-16

Heida rašė: Gera tema paciu laiku.
Zmogus isigijes verslo liudijima remontavo bendrijai stoga.
Pildau ta forma dalis pinigu ismoketa iki 06.30-kita dalis po -
pildau per dvi eilutes.Bet skaitau cia ir nezinau kaip tas zmogelis,ar jis yra PVM moketojas at ne?

Tuo atveju, jeigu išmokos buvo išmokėtos gyventojui, kuris yra įsiregistravęs PVM mokėtoju, jam išmokėtų išmokų suma už patiektas prekes ar suteiktas paslaugas, turi būti nurodoma be apskaičiuoto PVM.

O varge gal jis ne PVM moketojas ,nes verslo liudijimas tik nuo 2006.04-
iki 2006.09 men.

Kaip cia daryti? Tikriausiai rodyti visa suma su PVM.

Jei jis PVM mokėtojas būtų išskyręs PVM sumą dokumente kurį išrašė už atliktus darbus, šiuo atveju manau jis joks PVM mokėtojas
S
striksi 692
2007-01-29 13:16 striksi
Laba diena,
Mes pirkome kompiuteri ir marsrutizatoriu is fizinio asmens, kuris gyvena Šveicarijoje, bet turi Lietuvos pilietybę ( na čia gal neturi esmės tai ).
Tai dabar tą sumą, kurią mes jam sumokėjome rodyti FR0471PU(1) ? Ir tam žmogeliui ar reikia pačiam kažkaip deklaruoti šitą sumą?
Gita1 Gita1 8424
2007-01-29 13:35 Gita1
Man jau stogas turbūt važiuoja... nerandu kurioj vietoj pasižymi ar pirminė ar tikslinama.. smile
G
Gemini 1205
2007-01-29 13:45 Gemini
Laba, ar čia man taip vienai sekasi, kad deklaracijos statusas PATEIKTA, o ne PRIIMTA AKTUALI, jau 10 dienų smile
Gita1 Gita1 8424
2007-01-29 13:55 Gita1
o pateikėt jau naują formą?
G
Gemini 1205
2007-01-29 13:57 Gemini 2011-09-11 05-16

Gita1 rašė: o pateikėt jau naują formą?

Taip.
Gita1 Gita1 8424
2007-01-29 13:58 Gita1 2011-09-11 05-16
Tada labai keista... aš pasiskambinčiau inspektorei (kad ir kokia bjauri boba ji būtų)
D
dadinda 2741
2007-01-29 14:19 dadinda 2011-09-11 05-16

arita rašė:

arita rašė: Pvz. kompiuterio monitorius, metaliniai kuoliukai tvorai, santechnikos dalys. smile smile smile A ar B pajamos smile smile smile

Jei pirkom iš fizinių asmenų tokius daiktus?


B pajamos
K
klotilda 1386
2007-01-29 14:23 klotilda 2011-09-11 05-16

Gemini rašė:

Gita1 rašė: o pateikėt jau naują formą?

Taip.


Va ką jie rašo:

Elektroninio deklaravimo sistemos (EDS) vartotojams.

Pranešame, kad Jūsų atsiųsta, užpildyta ir Valstybinei mokesčių inspekcijai pateikta gyventojams išmokėtų išmokų, pagal mokesčio mokėjimo tvarką priskiriamų B klasės pajamoms pažymos forma FR0471, kol bus apdorojami jos duomenys, elektroninio deklaravimo sistemoje (EDS) turės statusą „pateikta“.

Vėliau, atsižvelgiant į tai, ar pažyma užpildyta teisingai, ar ne, jos statusas bus pakeistas į „priimta“, „priimta su klaidomis“ arba „nepriimta“. Apie tai, pagal Jūsų informavimo nustatymus EDS, Jūs būsite informuoti el. paštu.
Gita1 Gita1 8424
2007-01-29 14:26 Gita1
Pas mane stovi PATEIKTA, bet mano sena versija dar, tai dabar bandysiu siųst iš naujo.. smile o Jūs pasiskambinkit inspektorei, gi nėra taip baisu ;)
urtele urtele 13511
2007-01-29 14:26 urtele
Gal pasakytumėt koks bus pajamų kodas, jei nupirkom gaminį iš fizinio asmens kuris užsiima ind. veikla?
D
dadinda 2741
2007-01-29 14:28 dadinda 2011-09-11 05-16

urtele rašė: Gal pasakytumėt koks bus pajamų kodas, jei nupirkom gaminį iš fizinio asmens kuris užsiima ind. veikla?
90
S
striksi 692
2007-01-29 14:30 striksi 2011-09-11 05-16

striksi rašė: Laba diena,
Mes pirkome kompiuteri ir marsrutizatoriu is fizinio asmens, kuris gyvena Šveicarijoje, bet turi Lietuvos pilietybę ( na čia gal neturi esmės tai ).
Tai dabar tą sumą, kurią mes jam sumokėjome rodyti FR0471PU(1) ? Ir tam žmogeliui ar reikia pačiam kažkaip deklaruoti šitą sumą?


smile
D
dadinda 2741
2007-01-29 14:38 dadinda 2011-09-11 05-16

striksi rašė:

striksi rašė: Laba diena,
Mes pirkome kompiuteri ir marsrutizatoriu is fizinio asmens, kuris gyvena Šveicarijoje, bet turi Lietuvos pilietybę ( na čia gal neturi esmės tai ).
Tai dabar tą sumą, kurią mes jam sumokėjome rodyti FR0471PU(1) ? Ir tam žmogeliui ar reikia pačiam kažkaip deklaruoti šitą sumą?


smile

Bijau suklysti, bet man atrodo, kad jums reikia gauti iš to fizinio asmens rezidavimo pažymą, t.y. Šveicarijos mokesčių inspekcijos pažymą, kad jis yra Šveicarijos nuolatinis gyventojas. Paprašykite, kad atsiųstu jums paštu. Deklaruosite jūs FR0471PU, jam Lietuvoje deklaruoti nereikės.
S
striksi 692
2007-01-29 14:47 striksi
Ačiū Jums Dadinda smile Paprašysiu to žmogelio, kad pasižvalgytų tos pažymėlės.
D
dadinda 2741
2007-01-29 14:51 dadinda 2011-09-11 05-16

striksi rašė: Ačiū Jums Dadinda smile Paprašysiu to žmogelio, kad pasižvalgytų tos pažymėlės.

Paskaitykit dar čia, gal rasite sau ką tinkamo.
comments.vmi.lt/pdbw.nsf/0/4ace7a95c077e755c22...
K
Kazimierasss 135
2007-01-29 15:09 Kazimierasss
Kas galit paaiskinti. Įmonėje dirbo žmogus, turintis verslo liudijimą.Sumokėjom jam iš kasos už stogo dengimą. Ar reikėjo įmonei nuo jam išmokamos sumos sumokėti pajamų mokestį į biudžetą? Ačiū.
I
irenajura 22
2007-01-29 15:12 irenajura
Privatus asmuo dirbantis pagal verslo liudijimą atliko darbų ir išrasė sąskaitą gruodžio mėn. bet mes jam apmokėsim sausio mėn. ar man traukti į deklaraciją ar ne
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui