Ateini į įmonę dirbti ir žinai, kad buhalterija visai nesutvarkyta, nėra atskaitos taško.
Ką daryti?
Jei apsiimi tai tvarkyti, t.y dirbti įmonėje, reiškia turi aptarti dar darbo pradžioje, kiek tau už šį darbą papildomai mokės.
Kaip galima tvarkyti tik einamąjį laikotarpį, nekreipiant dėmesio į ankstesnių laikotarpių apskaitą
Kaip galima tiek laiko laukti ir nieko nedaryti
Dabartinėje įmonėje dirbu nuo gruodžio mėn.pabaigos. Už 2006 metus apskaitos faktiškai jokios nebuvo. Žinojau, kad įmonėje labai prastai su apskaita, bet negalvojau, kad taip visiškai blogai. Neturėjau beveik jokių likučių, nuo kurių galėčiau dirbti, 2005 metų balansas nupaišytas iš galvos.
Bet nelaukiau tiek laiko, kad kažkas ką nors paaiškintų, perduotų kokius nors likučius. Šiam momentui 2006 metai beveik sutvarkyti, tik liko keli tiekėjai, su kuriais reikia suderinti skolas.
Ar turėjau nieko nedaryti, tik vesti apskaitą nuo tada, kada pradėjau dirbti?
Balansą vis tiek reikės priduoti ir niekam neįdomu, kad nėra buhalterijos už 2006 m.
Galiu vieną pasakyti, nereikėjo apsiimti dirbti tokioje įmonėje, jei visai negalvoji tvarkyti to laikotarpio apskaitos, kurios beveik nėra ar netvarkinga, ir negalėsi sudaryti FA.
Kur elementari atsakomybė