Tatu rašė: , na o aš pasakyčiau, kad tas sakinys klaidina Jus. Kompensuojamas už FAKTIŠKAI dirbtą laiką... o toliau tas, kas turi būti parašyta darbo sutartyje. Ok. jau panaši diskusija vyko forume.
1.Kaip gali Jums nepriskaičiuoti GPM, jei Jus pati taip galvojate.
2. Arba Jus negerai užpildote DS, ir darbas yra ofisinis, ir retkarčiais vadybininkai išvažiuoja - tai pildykite komandiruotę ir mokėkite dienpinigius.
3. Jei prašo kelionės lapus ir tai yra įrodymas darbo lauke - tai aš, (kaip pvz.) žinau nemažai vadybininkų vaikščiojančių savo kojomis po įstaigas, namus ir tiesiog dirbančius gatvėje.
4. Kelionės lape turbūt pildote išvažiavimo ir grįžimo laiką? Tai tada kaip skaičiuojate lauko priedą? Jei dirbo 8 val, o pagal kelionės lapą važiavo 2 val per dieną? Nes pagal Jūsų logiką tada reikia mokėti tik už dirbtą laiką KELIONĖJE.
Ne, manęs neklaidina, ir GPM bet kokiu atveju mums negresia, nes minimi darbuotojai jo išvis nemoka
Aš tik šiaip įsiterpiau į diskusiją, o konkrečiose įmonėse dėl specifikos tų priedų mokėjimas, forminimas gali skirtis.
Šias išmokas neblogai išnarstėme, tardamiesi ir su VMI konsultantais bei auditoriais. Mūsų darbuotojai - jūrininkai. Tačiau specifiniai. Didžioji dalis darbo atliekama uoste. Tačiau yra darbų, kurie atliekama ne uoste, o jūroje Lietuvoje, bei už Lietuvos teritorinių vandenų ribos. Va, už tas dienas, kai jie dirba ne uoste, mokama kompensuojamoji išmoka, kuri iš esmės skiriama maisto pirkimui. Lietuvoje vienokia, užsienyje - kitokia. Tos dienos žymimos raidėmis
kd. Šaltinis - kasdieninės veiklos ataskaitos. Visa tvarka aptarta kolektyvinėje sutartyje. Mokame ne už valandas, už dieną, orientuodamiesi į dienpinigius. Mokėti šias išmokas paprasčiau, nes tada nereikia forminti komandiruočių, ką darydavome anksčiau.
Kai kurie "ofisiniai" darbuotojai nuolat zuja automobiliais, bet už tai niekas jiems nemoka "kelioninių" priedų. Kai vykstama į komandiruotes, tai gauna dienpinigius.
Kur čia mes klaidinamės, aš neįžiūriu