Elste rašė: vat dar gi. Pasakbino iš sodros, sako gal telefono modelį reikia kitą. Sakau gi naujas ir taip. Viskas aišku - nemokamas sūris tik spąstuose. Omnitelis padarė atseit nemokamai tą el. parašą, o pasirodo, kad iš jų reikės naują mobiliaką pirkti su kažkokia ten "seliukšin protekšin turboleišin trasakšin" sistema
Gerbiamoji, pirma reikia aktyvuoti paslaugą (į numerį 1333 nusiųsti SMS su žodžiu SERT), tada telefono ekrane pasimato asmens duomenys, kuriuos reikėtų patvirtinti, įvedant pasirašymo sPIN kodą. (ateis žinutė, kad jau galima naudotis paslauga, žr
www.parasas.lt/Omni/atmintine.pdf)
Tada jau galima jungtis prie SODROS sistemos.
Jei sertifikato aktyvuoti nepavyko, tai ir prisijungti prie EDAS nepavyks.
Beje, jungiantis į EDAS, suvedus į kompiuterį telefono numerį ir asmens kodą, reikia stebėti kas vyksta telefono ekrane (ateina užrašas, prašantis suvesti sPIN).
Jei nesiseka - skambinkite į 1533, problemą užregistruos ir su Jumis susiskambins specialistas, kuris išsiryškins ar tai telefono problema, ar blogai paslauga įjungta.
Telefono keisti tikrai nereikia - jau nuo 1999 metų nebegaminami telefonai, kurie nemoka išsiųsti SMS. Jei tai vis dėlto telefono problema, tai specialistai patars kaip ją išspręsti.