Sveiki kolegos, noriu padiskutuoti vienu aktualiu klausimu.
Mūsų įmonės steigėjas -užsienio kompanija, kuri yra įsteigusi įmonių ir kitose šalyse. Todėl kartais Lietuvoje dirbantys darbuotojai siunčiami į komandiruotes į kitas šalis, pvz. lietuvis specialistas konsultuoja Lenkijos kolegas techniniais klausimais. Taigi, darbuotojas siunčiamas į tarnybinę komandiruotę, bet šios išlaidos nesusijusios su pajamų gavimu. Savininkui neapsimoka "perdėti pinigus iš vienos kišenės į kitą", todėl Lietuvos įmonė neišrašo sąskaitos Lenkijos įmonei. Mane domina jūsų nuomonė apie mokesčius:
1. Pelno mokestis - komandiruotės išlaidos laikomos neleidžiamais atskaitymais. Čia lyg viskas ir aišku.
2. GPM ir sodra - neturėtų būti apmokestinama, bet ar tikrai? (dienpinigių dydis ir t.t. atitinka visus komandiruočių tvarkos reikalavimus)
3. Mokėtinas (ne grąžintinas) PVM - ??? Ar nereikėtų priskaičiuoti ir sumokėti PVM nuo visos išlaidų sumos.
Jau ne kartą skambinau ir konsultavausi su VMI, bet kas kartą gaunu vis kitokį atsakymą. Nusiunčiau užklausimą raštu - tai išvis negaunu atsakymo.
Gal kas susidūrėte su panašia situacija?
Domina įvairios nuomonės