Darbo užmokestis -avansas

ErnestaL ErnestaL 612
2016-07-08 10:29 ErnestaL
Ką daryti tokioje situacijoje: darbuotojas serga jau 1,5 mėn. Negavo atlyginimo, o jam reikia pinigų tyrimams. Ar mes galime jam pervesti avansą, su sąlyga, kad atidirbs? Kaip jam padėti?
irmoske irmoske 5454
2016-07-08 10:46 irmoske

ErnestaL rašė:
Ką daryti tokioje situacijoje: darbuotojas serga jau 1,5 mėn. Negavo atlyginimo, o jam reikia pinigų tyrimams. Ar mes galime jam pervesti avansą, su sąlyga, kad atidirbs? Kaip jam padėti?

O pinigai iš Sodros? Neužtenka?
ErnestaL ErnestaL 612
2016-07-08 10:51 ErnestaL

irmoske rašė:

ErnestaL rašė:
Ką daryti tokioje situacijoje: darbuotojas serga jau 1,5 mėn. Negavo atlyginimo, o jam reikia pinigų tyrimams. Ar mes galime jam pervesti avansą, su sąlyga, kad atidirbs? Kaip jam padėti?

O pinigai iš Sodros? Neužtenka?

Taip, neužtenka..
Tininga Tininga 50021
2016-07-08 10:54 Tininga

ErnestaL rašė:
Taip, neužtenka..
Jei Sodra matys išmokėtus pinigus, tai gali ir tos pačios pašalpos nemokėti. Gal įmanoma, jog įmonė apmokėtų tuos tyrimus, o vėliau darbuotojas kompensuotų šias išlaidas? smile
ErnestaL ErnestaL 612
2016-07-08 10:58 ErnestaL

Tininga rašė:

ErnestaL rašė:
Taip, neužtenka..
Jei Sodra matys išmokėtus pinigus, tai gali ir tos pačios pašalpos nemokėti. Gal įmanoma, jog įmonė apmokėtų tuos tyrimus, o vėliau darbuotojas kompensuotų šias išlaidas? smile



Reikės pakalbėti su direktoriumi dėl tokio varianto. O jei mes jam dabar pervedam avansą ir jis užsidaro nedarbingumą kitą savaitę, tai nieko tokio? Po to atidirbs tas dvi savaites ir uzsidengs tas avansas?
Tininga Tininga 50021
1 2016-07-08 11:01 Tininga

ErnestaL rašė:
Reikės pakalbėti su direktoriumi dėl tokio varianto. O jei mes jam dabar pervedam avansą ir jis užsidaro nedarbingumą kitą savaitę, tai nieko tokio? Po to atidirbs tas dvi savaites ir uzsidengs tas avansas?

Tada gal nieko tokio... Bet tai paskui vėl be algos sėdės? smile
ErnestaL ErnestaL 612
2016-07-08 11:03 ErnestaL

Tininga rašė:

ErnestaL rašė:
Reikės pakalbėti su direktoriumi dėl tokio varianto. O jei mes jam dabar pervedam avansą ir jis užsidaro nedarbingumą kitą savaitę, tai nieko tokio? Po to atidirbs tas dvi savaites ir uzsidengs tas avansas?

Tada gal nieko tokio... Bet tai paskui vėl be algos sėdės? smile



Na čia jau jo bėdos, gali būti, kad vėl avanso paprašys už rugpjūtį :) taip pasaka be galo...
Tininga Tininga 50021
2016-07-08 11:05 Tininga

ErnestaL rašė:
Na čia jau jo bėdos, gali būti, kad vėl avanso paprašys už rugpjūtį :) taip pasaka be galo...
Tai jau taip... Sirgti labai neapsimoka smile
ErnestaL ErnestaL 612
2016-07-08 11:08 ErnestaL

Tininga rašė:

ErnestaL rašė:
Na čia jau jo bėdos, gali būti, kad vėl avanso paprašys už rugpjūtį :) taip pasaka be galo...
Tai jau taip... Sirgti labai neapsimoka smile


Ačiū, Jums, Tininga smile
A
Aurellija 172
2016-07-12 14:28 Aurellija
Laba diena. Darbuotojas šį mėnesį dirbo papildomai ir nori kad už papildomą darbą išmokėčiau avansą. Noriu pasitikslinti ar gerai galvoju, nes pirmą kartą susiduriu su tokiu atveju. Darbo užmokesčio žiniaraštyje reiks rašyti priskaičiuotą atlyginimą ir papildomą darbą, atskaičiuoti gpm, sodrai 9,% ir avanso visą sumą?

Priskaičiuotas du 550Eur, papildomas darbas 62,34 Eur.Viso priskaičiuota 612,34, NPD 110,80, GPM - 75,23, Sodra 6 proc. 36,74, sodrai 3 proc. 18,37, tai reikės išmokėti: 612,34-36,74-18,37-62,34=419.66 Eur?

Ar nuo papildomo darbo atskaičiuoti mokesčius sodrai ir išmokėti likusią sumą kaip avansą:62,34*0,09=5,61 Eur, 62,34-5,61=56,74 Eur,

tai DU žiniaraštyje reiktu rašyti taip:priskaičiuota 550+62,34=612,34Eur. Atskaičiuoti :GPM 75,23 Eur, Sodrai 36,74+18,37=55,11Eur ir avansą 56,74 Eur, tada reiktų viso išmokėti 612,34-75,23-55,11-56,74=425.26.

Dar reikia darbuotojo prašymo kad išmokėtų avansą ir direktoriaus įsakymą gauti, kad galima išmokėti? smile
Tininga Tininga 50021
2016-07-12 14:34 Tininga
O tai jūs niekada nemokate darbuotojams avansų? Su visais susitarta mokėti DU vieną kartą per mėnesį? Šiaip nieko čia iškirtinio nėra - tiesiog jei darbuotojas dirbo papildomai, jam turėtų būti įsakymu paskirtas priedas. O jei niekada neima avansų - tai tada prašymas nepakenktų. Kokios sumos prašo - tokią ir išmokate... smile
A
Aurellija 172
2016-07-12 15:17 Aurellija
Tai DU žiniaraštyje yrašyti priskaičiuota papildomo darbo už 62,34 Eur. ir išmokėtas avansas 62,34Eur?Taip, visiems darbuojomas mokamas atlyginimas vieną kartą mėnesį jų pačių prašymu.Ačiū už pagalbą.
aiwita aiwita 6134
2016-07-12 15:36 aiwita

Aurellija rašė:
Tai DU žiniaraštyje yrašyti priskaičiuota papildomo darbo už 62,34 Eur. ir išmokėtas avansas 62,34Eur?Taip, visiems darbuojomas mokamas atlyginimas vieną kartą mėnesį jų pačių prašymu.Ačiū už pagalbą.

Jei jis prašyme parašys, kad jam išmokėti avansu 62,34, tai tiek išmokėsit, tiek ir įrašysit, kad išmokėjot. Bet ar ne geriau rašyt apvalią sumą?
aiwita aiwita 6134
2017-06-08 15:54 aiwita
Darbuotojas paprašė išmokėti avansą už birželio mėnesį. Iki algų dar 25 dienos. Algą už gegužės mėnesį gavo prieš savaitę. Ir avanso paprašė beveik tokio kaip DU. Jis dar neuždirbo tų pinigų, bet valdžia palaimino.
Tai turiu deklaruoti kaip DU išmokėjimą? Ne kaip avansą. Ir susimokėti GPM?
Kažkaip pasimečiau. Niekada tokio varianto neturėjau.
zefyrra zefyrra 60
2017-11-27 21:22 zefyrra
Sveiki, gal galite pagelbet tokioj situacijoj, idarbintas darbuotojas dar tik savaite, bet praso kad butu ismoketas atlyginimas avansu tokio dydzio kaip viso menesio alga, ar tai realus variantas? O kaip su mokesciais?
Saule65 Saule65 1697
2017-11-27 21:25 Saule65
Siaip avansas mokamas puse atlyginimo pradirbus puse menesio.o kur garantas kad jis jums dirbs o gaves avansa neiseis lauk?
zefyrra zefyrra 60
2017-11-27 21:50 zefyrra
Vadovybe sutinka, tik idomu ar tai atitinka istatymus, ir kaip su mokesciais?
Tininga Tininga 50021
2017-11-28 10:50 Tininga

zefyrra rašė:
Vadovybe sutinka, tik idomu ar tai atitinka istatymus, ir kaip su mokesciais?
Na, jei jau darbdavys sutinka su tokia avantiūra, tai lyg niekas ir nedraudžia.
zefyrra zefyrra 60
2017-11-28 10:53 zefyrra
Ačiū už atsakymą, o GPM turetu buti dabar sumokamas? O Sodrai taip pat iškart sumokėt, ar paskirstyt pagal atitinkamą laikotarpį? Ačiū už komentarus
Tininga Tininga 50021
2017-11-28 10:54 Tininga

zefyrra rašė:
Ačiū už atsakymą, o GPM turetu buti dabar sumokamas? O Sodrai taip pat iškart sumokėt, ar paskirstyt pagal atitinkamą laikotarpį? Ačiū už komentarus
Mokesčiai bendra tvarka.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui