kompensacija už nepanaudotas atostogas

Tininga Tininga 50021
2013-11-04 09:01 Tininga

ginkis123 rašė:
Ačiū, Alina55, aš suabejojau dėl 2 punkto todėl,kad radau vdi.lt komentarą, kad su tuo pačiu darbdaviu dėl kitų darbo funkcijų sudaromos darbo sutartys laikomos papildomu darbu.., Gal galėtumėte man mestelti kokią teisinę nuorodą, kuria galėčiau remtis aiškindama vadovui šių kompensacijų skaičiavimo ir mokėjimo metodiką? smile
Dėl papildomo darbo paprastai susitariama toje pačioje sutartyje. Ypač, jei "sutelpama" į 40 val. darbo savaitę. Jei tenka dirbti ilgiau, pvz. iki 60 val. per savaitę, tenka sudaryti atskiras darbo sutartis.
G
ginkis123 3
2013-11-04 21:09 ginkis123
Dėkoju, kolegės smile
ausyte ausyte 5281
2013-12-30 14:50 ausyte
Sveiki,
skaičiuoju kompensaciją už nepanaudotas atostogas, tai VDU turi būti ne mažiau kaip gruodžio mėn. VDU t.y. 26,32 Lt. 1 d. VDU ?(Žmogus dirba 4 val per dieną)
A
Alina55 11024
2013-12-30 14:53 Alina55
Taip, VDU turi būti ne mažiau kaip gruodžio mėn. VDU
A
Alina55 11024
2013-12-30 14:56 Alina55

ausyte rašė: Žmogus dirba 4 val per dieną

Pagal VDU apskaičiavimo tvarkos Aprašą, reikėtų skaičiuoti pagal 1 val. VDU.

ausyte ausyte 5281
2013-12-30 15:06 ausyte
bet jis dirbi tik tris mėn. ir visą laiką po 4 val.?tai visitiek skaičiuoti valandinį, tai ką dar ir tą oerskaičiavimo koeficientą reikia?
A
Alina55 11024
2013-12-30 15:08 Alina55
Nereikia, papildomo koeficiento, jeigu nesikeitė darbo laikas.
Aš apie tai:
www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_...
6.3 .............
Vidutinis darbo valandos užmokestis taip pat turi būti skaičiuojamas tais atvejais, kai darbuotojo faktiškai dirbama darbo diena (pamaina) yra trumpesnė arba ilgesnė negu normalios trukmės (pavyzdžiui, dirbant 5 dienas per savaitę – mažiau arba daugiau kaip 8 valandas kasdien).
Tininga Tininga 50021
2013-12-30 15:08 Tininga

ausyte rašė:
bet jis dirbi tik tris mėn. ir visą laiką po 4 val.?tai visitiek skaičiuoti valandinį, tai ką dar ir tą oerskaičiavimo koeficientą reikia?
O dirba 5 d.d. per savaitę? Jei taip, tai koeficiento nereikia.
ausyte ausyte 5281
2013-12-30 15:26 ausyte
taip dirba 5 d.d. tai skaičiuoju tada tik valandinį VDU, o ne dienos VDU?
A
Alina55 11024
2013-12-30 15:28 Alina55
Taip, valandinį VDU.
ausyte ausyte 5281
2013-12-30 15:56 ausyte
o tai kaip tada kompensacija už nepanaudotas, priklauso 4,941 d.d. nepanaudotų atostogų, tai dauginti iš 4 val.?
A
Alina55 11024
2013-12-30 16:00 Alina55
Ar VDU iš trijų mėnesių palyginote su gruodžio mėnesio 1 val. VDU?
(1 val. VDU * 4 val.) * 4,941 d. d.
ausyte ausyte 5281
2013-12-30 16:03 ausyte
Taip, 1 val. VDU 3 mėn. davau 6,12, gruodžio mėn. 6,76
A
Alina55 11024
2013-12-30 16:07 Alina55
Turite skaičiavimams naudoti gruodžio mėn. 1 val. VDU - 6,76 Lt
ausyte ausyte 5281
2013-12-30 16:08 ausyte
bet ar tikrai kompensacijai už nepanaudotas atostogas dreikiaimti val.VDU 7 str. minimos tik dienos
"Piniginė kompensacija už nepanaudotas kasmetines atostogas nustatoma taip: nepanaudotų atostogų kalendorinių dienų suma dauginama iš metinio darbo dienų koeficiento (pagal darbuotojo ar įmonės darbo (pamainos) grafiką) ir iš darbuotojo vidutinio vienos darbo dienos užmokesčio."
A
Alina55 11024
2013-12-30 16:12 Alina55
Skaičiuojate pagal 6.3 punktą ir, 1 val. VDU * 4 val., gaunate vidutinį vienos darbo dienos užmokestį.
ausyte ausyte 5281
2013-12-30 16:15 ausyte
na gaunasi kitaip, 12 mėn. 500 Lt : 19 d.d. 26,32 Lt.,
500 Lt : 74 val. 6,76 Lt. x 4 val. 27,04 Lt.
A
Alina55 11024
2013-12-30 16:16 Alina55
Kai vienos d. d. VDU gaunasi didesnis už 1 val. VDU * 4 val., tuomet, kai kas, skaičiuoja pagal dienos VDU, motyvuodami tuo, kad toks variantas palankesnis darbuotojui.
A
Alina55 11024
2013-12-30 16:18 Alina55

ausyte rašė: 500 Lt : 74 val. 6,76 Lt. x 4 val. 27,04 Lt.

Turite pasirinkti šį variantą.
ausyte ausyte 5281
2013-12-30 16:20 ausyte
ačiū
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui