DKate rašė: Sveikos merginos,
Gal galit pasidalinti kaip koresponduojate, kaip traktuojate kompiuterių remontą, kompiuterių atsarginių dalių pirkimą? Ar naudojate sąskaitą aštuntoje klasėje "Paprastojo remonto ir eksploatavimo sąnaudos"? Ar atsargų (atsarginių dalių) sunaudojimą? O tai diskusijos biudžetinių įstaigų apskaitoje visiškai nurimo.....
Kas liečia remonto ir eksploatacines paslaugas, tai 11 VSAFAS skelbia:
12.7. paprastojo remonto ir eksploatacijos sąnaudos – viešojo sektoriaus subjekto
patalpų, turimos įrangos bei įrenginių ir kito ilgalaikio materialiojo turto ir (arba) atitinkamo nuomojamo ar pagal kitas sutartis, pagal kurias perduodamos turto valdymo ir (arba) naudojimo, ir (arba) disponavimo juo teisės, turimo turto, jei 19-ajame VSAFAS „Nuoma, finansinė nuoma (lizingas) ir kitos turto perdavimo sutartys“ nenurodyta kitaip,
išskyrus transporto priemones, eksploatacijos, paprastojo remonto sąnaudos, tarp jų tokiam remontui sunaudotos medžiagos ir kitos panašios sąnaudos;
Taigi darytina išvada, jei kompiuteriai yra ilg.turtas, tai reikštų, kad tai būtent šios sąnaudos.
Bet niekas nedraudžia savo apskaitos politikoje viso to smulkiau apsirašyti, tuo labiau, kad finmino nuomonė šiuo klausimu yra tokia: svarbu, kad
visos įstaigos priklausančios tam pačiam steigėjui (dabar :) savininkui) sąnaudas grupuotų vienodai.