Biudžetinių įstaigų apskaita nuo 2010 metų

R
renata1113 1950
2010-04-22 11:36 renata1113 2011-09-11 06-45

nnnata rašė: aciu uz pagalba.

dar norejau paklausti, o kartu iskilo toks klausimas, ar gali taip buti.

pas mus balanse 20091231- likutis saskaitoje 172 tiksliniai atsiskaitymai yra ne aktyve, o pasyve. perziurejau , kaip seniau daryta kitos pries tai buvusios buhalteres , tai visais ketvirciais balansuose taip ir parodyta pasyve. as dariau tik metini balansa, o dabar susimasciau, ar taip gali buti...
kadangi pas mus pasyve, kur naujose saskaitose man ji reiktu parodyti?

ACIU


Tai gal yra kokios tai gautos permokos, o permokoms apskaityti reiktų naudoti 6942 sąskaitą.
N
nnnata 275
2010-04-22 14:01 nnnata 2011-09-11 06-45

Neringaa rašė:

renata1113 rašė: Koreguočiau tik vieną kartą, reminatis tuo, kad finminas išleido įsakymą, kuris veikia atgaline data.


Mergaites gal, kas turite kokia exeline lentele, kaip skaiciuoti atostoginiu kaupima?


paieskokite sios temos pradzioje, kazkur tikrai buvo, nes as ja is cia atsisiunciau:)
S
saulyte23 76
2010-04-22 15:32 saulyte23 2011-09-11 06-45
Mane tos finasavimo sumos jau erzina smile
Mėnesio gale registruojant priskaičiuotą IT nusidėvėjimą, reikia registruoti pajamas, o ar reikia registruoti panaudotų finansavimo sumų korespondenciją.
1 . D 8703002
K12XXXX4

2. D 424XXX1
K 424XXX2 Ar šitą įrašą reikia daryti

3. D 424XXX4
K 701XXX1 smile
K
kmynukas 1931
2010-04-22 15:44 kmynukas 2011-09-11 06-45

saulyte23 rašė: Mane tos finasavimo sumos jau erzina smile
Mėnesio gale registruojant priskaičiuotą IT nusidėvėjimą, reikia registruoti pajamas, o ar reikia registruoti panaudotų finansavimo sumų korespondenciją.
1 . D 8703002
K12XXXX4

2. D 424XXX1
K 424XXX2 Ar šitą įrašą reikia daryti

3. D 424XXX4
K 701XXX1 smile


Nesierzinkite :)
Korespondencija tik dviguba:
Nusidėvejimas su sąnaudom D87 su K12xxxx4
o panaudotas su pajamom.. D424xxx2 su K701
S
saulyte23 76
2010-04-22 15:47 saulyte23
Tai pasakykite man "liaudiškai", kada registruojamos tos panaudotos sumos. smile
K
kmynukas 1931
2010-04-22 15:53 kmynukas 2011-09-11 06-45

saulyte23 rašė: Tai pasakykite man "liaudiškai", kada registruojamos tos panaudotos sumos. smile


VSAFAS liaudyje: kai patiriame sąnaudas
S
simux123 56
2010-04-22 16:10 simux123
pasakykite, prašau, "liaudiškai": kada naudojama sąskaita 228 "Sukauptos gautinos sumos"?
G
Gerardas11 95
2010-04-22 18:36 Gerardas11 2011-09-11 06-45

simux123 rašė: pasakykite, prašau, "liaudiškai": kada naudojama sąskaita 228 "Sukauptos gautinos sumos"?


Kai panaudojamos finansavimo sumų pajamos
p.s.: pats perskaičiau ,bet kažkaip neliaudiškai skamba :)
A
aqvile 349
2010-04-22 21:47 aqvile
Num pas mane 228 naudoju pvz kai gaunu sąskaitą už elektrą (ar kitas tokias paslaugas) (debete) ir 7025 kredite, tada kai apmoku tiekėjam, tai papildomai 228 jau kredituojasi su 425 (panaudotom).. Jei atsargas įsigyjam, tada prie sąskaitos faktūros nieko nerasau, o kai rašau, kad apmoku, tai jei apmoku tą patį mėnesį - D425 K7025, o jei tą mėnesį negaunu finansavimo - tada vietoj 425 D228 K7025..

Nežinau.. Pagal mano supratimą, tai tos 228 galėtų iš viso nebūti, kaip ir 415.. Gavai - panaudojai, taip ir surašai.. O čia dar gautinos, gautos, panaudotos, sukauptos.. Wech.. smile
G
Gerardas11 95
2010-04-22 21:58 Gerardas11
Racijos yra, ypac kas dirba su nepakeistom programom..... abra ekseliu..
tarpiniu korespndenciju galima isvenkt ,bet ar bus gerai.. ?
A
Alyva20 65
2010-04-22 22:02 Alyva20
Mano nuomone, kad D 2282 geriausia registruoti kai nesate tikras, kad gausite tas pajamas , kurioms padarėte sąnaudas tą mėnesį. Jei užsakote lėšas iš anksto dar neturėdami lėšų, o mėnesio eigoje žinote, kad gausite finansavimą, tai geriau vietoje jos patiriant sąnaudas ir refistruojat pajamas naudoti 4 klasės panaudotas finansavimo sumas. OD 2282 laikomos sukauptos finansavimo sumos, kurioms dar negavome finansavimo.
Pavz. 1.Jei nesate tikri, ar esate visiškai įsitikinę, kad greitai negausite finansavimo už šilumą, tada gavę sąskaitą: D 8704001 K 6910001 ir 2282701 K 7025001
2. Jei žinote, kad finansavimas bus gautas tą mėnesį tada: D 8704001 K 6910001 ir 4252002 K 7025001 . Bet tokiu atveju paraiška teikiama taip pat nenaudojant tos 2282701 sąskaitos.
3. Nes gale mėnesio šią labai dažną tranzitinę sąskaitą 2282701 sutikrinti galima tik iš K69 likučio atėmus banko sąskaitoje gautą nepanuadotą finansavimą. K69 gali būti ir ne iš to finansavimo likučių, todėl labai komplikuoja padėtį ir kol kas sunku su ja susidoroti. Ji gera, jei visa apskaita registruojama ir gaunama pagal kiekvieną sąskaitą ( gal kai pamoka iždas), bet kai finansavimas gaunamas keletą kartų per mėnesį, o paskui naudojamos lėšos, tai sukontroliuoti bus sunku.

Gak kas kitaip suprato tuos painius VSAFAS ?
G
Gerardas11 95
2010-04-22 22:11 Gerardas11
Suprantamai, bet gal ne viseims ..
Kas naudojasi programomis ,tai turi ir papildomas dimensijas,kur gali nesunkai isdetalizuoti konkrecia saskaita ,o kas neturi IS ?
G
Gerardas11 95
2010-04-22 23:18 Gerardas11 2011-09-11 06-45

Alyva20 rašė: Mano nuomone, kad D 2282 geriausia registruoti kai nesate tikras, kad gausite tas pajamas , kurioms padarėte sąnaudas tą mėnesį. Jei užsakote lėšas iš anksto dar neturėdami lėšų, o mėnesio eigoje žinote, kad gausite finansavimą, tai geriau vietoje jos patiriant sąnaudas ir refistruojat pajamas naudoti 4 klasės panaudotas finansavimo sumas. OD 2282 laikomos sukauptos finansavimo sumos, kurioms dar negavome finansavimo.
Pavz. 1.Jei nesate tikri, ar esate visiškai įsitikinę, kad greitai negausite finansavimo už šilumą, tada gavę sąskaitą: D 6910001 K 8704001 ir 2282701 K 7025001
2. Jei žinote, kad finansavimas bus gautas tą mėnesį tada: D 6910001 K 8704001 ir 4252002 K 7025001 . Bet tokiu atveju paraiška teikiama taip pat nenaudojant tos 2282701 sąskaitos.
3. Nes gale mėnesio šią labai dažną tranzitinę sąskaitą 2282701 sutikrinti galima tik iš K69 likučio atėmus banko sąskaitoje gautą nepanuadotą finansavimą. K69 gali būti ir ne iš to finansavimo likučių, todėl labai komplikuoja padėtį ir kol kas sunku su ja susidoroti. Ji gera, jei visa apskaita registruojama ir gaunama pagal kiekvieną sąskaitą ( gal kai pamoka iždas), bet kai finansavimas gaunamas keletą kartų per mėnesį, o paskui naudojamos lėšos, tai sukontroliuoti bus sunku.

Gak kas kitaip suprato tuos painius VSAFAS ?


Vakare retai užeinu į interneto svetaines, bet užėjęs į puslapius,- būtinau aplankau TAX-ą...
Neturiu laiko dabar vakare gilintis į jūsų (ponai ir ponios) diskusijas , bet kad Jūs (šiame komentare) painiojate D su K (arba s.-f. su mokėjimu/paraiška) - tai faktas:
- 1pavz., sąskaitos geros, bet turi būti K6910001=D8704001 ir D2282701=K7025001
- 2, analogi6kai, pirmam pvz.
Bet, kad komentaro mintis buvo gerame kelije-abejonių nekyka , tiesiog kartais pritrūksta atidumo mums visiems
R
renata1113 1950
2010-04-22 23:40 renata1113
Įsiterpsiu ir aš.
Taip, 228 sąskaitos naudojimas geriau atspindi 20 VSAFAS 31 p. išsakytas nuostatas.
Nes pasibaigus finansiniams metams D 228 sąskaitos turės likti tos sumos kurias buvo galima pripažinti finansavimo pajamomis, bet negalėjote (nespėjote) pateikti paraiškos, tiksliau gauti finansavimo šioms sumoms apmokėti.
N
nnnata 275
2010-04-23 10:32 nnnata
as dar del likuciu perkelimu.
250 keliasi i 42511, o toliau ar gauta ar panaudota 4251101 ar 4251102, taip pat ir su 260 ar keliasi i 4251301 ar 4251302?
aciu
gal ir labai paprasta, bet susimaisiau smile
R
renata1113 1950
2010-04-23 10:47 renata1113 2011-09-11 06-45

nnnata rašė: as dar del likuciu perkelimu.
250 keliasi i 42511, o toliau ar gauta ar panaudota 4251101 ar 4251102, taip pat ir su 260 ar keliasi i 4251301 ar 4251302?
aciu
gal ir labai paprasta, bet susimaisiau smile


į gautą. panaudotą pripažinsite tuomet, kada skaičiuosite nusidėvėjimą.
N
nnnata 275
2010-04-23 10:49 nnnata
aciu, taip ir buvau padariusi:)
R
romen 1193
2010-04-23 19:56 romen 2011-09-11 06-45

renata1113 rašė: Įsiterpsiu ir aš.
Taip, 228 sąskaitos naudojimas geriau atspindi 20 VSAFAS 31 p. išsakytas nuostatas.
Nes pasibaigus finansiniams metams D 228 sąskaitos turės likti tos sumos kurias buvo galima pripažinti finansavimo pajamomis, bet negalėjote (nespėjote) pateikti paraiškos, tiksliau gauti finansavimo šioms sumoms apmokėti.
O už ketvirtį ataskaitose rodosi visos sukauptos sumos? Kitaip man nesueitų 1 ir 2 klasė= 4,5ir6 klasėms.
R
renata1113 1950
2010-04-23 20:28 renata1113 2011-09-11 06-45

romen rašė:

renata1113 rašė: Įsiterpsiu ir aš.
Taip, 228 sąskaitos naudojimas geriau atspindi 20 VSAFAS 31 p. išsakytas nuostatas.
Nes pasibaigus finansiniams metams D 228 sąskaitos turės likti tos sumos kurias buvo galima pripažinti finansavimo pajamomis, bet negalėjote (nespėjote) pateikti paraiškos, tiksliau gauti finansavimo šioms sumoms apmokėti.
O už ketvirtį ataskaitose rodosi visos sukauptos sumos? Kitaip man nesueitų 1 ir 2 klasė= 4,5ir6 klasėms.


Ne visos, o atitinkamai uždarius sukauptų sumų ir finansavimo sąskaitas.
A
Alyva20 65
2010-04-23 22:11 Alyva20
Atsiprašau, kad sumaišiau: vienareikšmiai D turi būti 8 klasė, o kreditas 6 klasė smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui