dakadi rašė:
sveiki, vel prašysiu pagalbos. Situacija: darbuotojas nuo 12,01 nebuvo darbe, be pateisinamu priezasciu. 18 d. atnesė į administraciją prašymą atleist iš darbo savo noru nuo 21 d. buhalterė atleido, paskaičiavo tik atostoginius, algos neskaičiavo, nes jo nebuvo visa men.
Klausimas,- kaip teisingai ta jo nebuvima darbe iforminti? ar teisingai galvoju, kad:
1. parasau aktą dėl nebuvimo darbe, pasirašo darbuotojai.
2 tabely žymiu, nebuvimą kad administracijai leidus
3, rašau įsakymą, kad leidžiu tam darbuotojui nebuti darbe toki laika ir nemoku DU.
Ar gerai butu? bet pacio darbuotojo jokiu prasymu, pasiaiskinimu ir parasu nera. tik atleidimo.
O darbuotojo prašymas leisti neatvykti yra? Jei ne, tai ir negalite žymėti. O kas Sodrai perduota?