atsargų apskaita

jlena jlena 860
2012-06-27 12:52 jlena

dontcha rašė:

Wyga rašė:
Pas mane visi objektai į vieną 60 nurašomi, pagal adresus vedu objektus, o ne 1 2 3.

tai 20 sask. susiskaidai pagal objektus?

Aš nesuskaidau
amadina22 amadina22 19757
2012-06-27 13:01 amadina22
Galima ir skaidyti ir neskaidyti.

Kažkada vienoj įmonėj buhalterė liepdavo nurodyti kokiam objektui kokios atsargos, įvesdavo programoje jau konkrečiam objektui. Bet kartais atsargos perkamos ne vienam, o keliems objektams.

Čia kaip kas nori taip ir skirsto.
jlena jlena 860
2012-06-27 13:10 jlena

amadina22 rašė:
Galima ir skaidyti ir neskaidyti.

Kažkada vienoj įmonėj buhalterė liepdavo nurodyti kokiam objektui kokios atsargos, įvesdavo programoje jau konkrečiam objektui. Bet kartais atsargos perkamos ne vienam, o keliems objektams.

Čia kaip kas nori taip ir skirsto.

Pas mus visada perka keliems objektams, aš įvedu į sąndėlį (pas mus kiekvienas statybos darbų vadovas turi savo sandėlį), o mėn . gale -nurašau palei objektus su vienu kodu 201 ir 60, tik spausdinu atskirus nurašymo aktus, nurodau pagrindą, pagal kokį objektą nurašytos medžiagos
W
Wyga 1334
2012-06-27 13:20 Wyga 2012-06-27 13-23
Tai čia aš, kuri skirstau pagal objektus adresais 20 sąskaitą smile Nežinau, gal be reikalo kankinu dyriką su tais adresu rasymais ant sąskaitų. Kažkada dirbau vienoj statybinėj, tai ten ir taip darė. Kitokios patirties neturiu. O jei ant vienos sąskaitos keliems eina, tai ir vedu tą sąskaitą per du kartus.
VAS liepia išlaidas ir pajamas skirstyti pagal objektus, tai kitaip neįsivaizduoju.
O jei krauti į vieną sandėlį ar nebūna maišaties, kurios medžiagos kam priklauso, nors galima pagal darbų aktus atknisti...
dontcha dontcha 2731
2012-06-28 12:09 dontcha
labukas, norejau pasiklausti kaip medžiagas nurašinejat, ar naudojat medžiagų apskaitos ziniaraštį?
wirgina wirgina 5887
2012-06-28 12:11 wirgina

dontcha rašė:
labukas, norejau pasiklausti kaip medžiagas nurašinejat, ar naudojat medžiagų apskaitos ziniaraštį?


Bet kokias atsargas nurašinėju aktais ir apskaitos žiniaraštį žiniaraštį naudoju...
amadina22 amadina22 19757
2012-06-28 12:38 amadina22
Aš vedu atsargų judėjimo žiniaraštį, visų medžiagų likučiai laikotarpio pradžioje - gauta - išduota - likučiai laikotarpio pabaigoje. Likučiau persikelia į kitą laikotarpį.

Atskirų medžiagų apskaitos kortelių nevedu, nes apskaitą vedu exelyje, tai būtų perdaug darbo.
wirgina wirgina 5887
2012-06-28 12:41 wirgina

amadina22 rašė:
Aš vedu atsargų judėjimo žiniaraštį, visų medžiagų likučiai laikotarpio pradžioje - gauta - išduota - likučiai laikotarpio pabaigoje. Likučiau persikelia į kitą laikotarpį.

Atskirų medžiagų apskaitos kortelių nevedu, nes apskaitą vedu exelyje, tai būtų perdaug darbo.


Korteles vesti privalu sandėlininkui... gyvenime nesu tokių vedusi smile
amadina22 amadina22 19757
2012-06-28 12:46 amadina22

wirgina rašė:

amadina22 rašė:
Aš vedu atsargų judėjimo žiniaraštį, visų medžiagų likučiai laikotarpio pradžioje - gauta - išduota - likučiai laikotarpio pabaigoje. Likučiau persikelia į kitą laikotarpį.

Atskirų medžiagų apskaitos kortelių nevedu, nes apskaitą vedu exelyje, tai būtų perdaug darbo.


Korteles vesti privalu sandėlininkui... gyvenime nesu tokių vedusi smile



Jei pas jus yra atskiras sandėlininkas...
Pas mus nėra, bet nevedu.
dontcha dontcha 2731
2012-06-28 12:49 dontcha

amadina22 rašė:
Aš vedu atsargų judėjimo žiniaraštį, visų medžiagų likučiai laikotarpio pradžioje - gauta - išduota - likučiai laikotarpio pabaigoje. Likučiau persikelia į kitą laikotarpį.

Atskirų medžiagų apskaitos kortelių nevedu, nes apskaitą vedu exelyje, tai būtų perdaug darbo.

o pagal kokius dokumentus atiduodat nurasot medziagas? ar darbu aktu?
ar apskaita traukiate kvitus kuriuose nera parašyta kokia preke pirkta tiesiog uzrasyta pram.preke
amadina22 amadina22 19757
2012-06-28 12:53 amadina22
O kokia ta prekė. kam ji skirta, gamybai, savo reikmėm?

Jeigu yra perkamos prekės savo reikmėm, kanceliarija ir kt., tai galima ant s-f rašyti, ar dėti štampuką, kad "nurašyti" ar "išduoti naudojimui" ar kaip kitaip. Ir iš karto visą sumą į sanaudas.

Aš tokių prekių netraukiu į atsargų sąskaitą, o iš karto į sanaudas, bet aktą vistiek rašau.

Nors kiti apsieina ir be jokio akto.
D
Domuks 31
2012-06-28 13:01 Domuks
Sveiki,
įmonė pakeitė veiklą, dabar tik išnuomuoja patalpas. Liko neparduotų atsargų, kaip teisingiau jas dabar nurašyti?
Ačiū
dontcha dontcha 2731
2012-06-28 14:31 dontcha

amadina22 rašė:
O kokia ta prekė. kam ji skirta, gamybai, savo reikmėm?

Jeigu yra perkamos prekės savo reikmėm, kanceliarija ir kt., tai galima ant s-f rašyti, ar dėti štampuką, kad "nurašyti" ar "išduoti naudojimui" ar kaip kitaip. Ir iš karto visą sumą į sanaudas.

Aš tokių prekių netraukiu į atsargų sąskaitą, o iš karto į sanaudas, bet aktą vistiek rašau.

Nors kiti apsieina ir be jokio akto.

tas kvitukas buvo prekes įmones veiklai,visas prekes kurios pirktos grynais pinigais iskart yra sunaudojamos,tai negi ant visu galiu rašyti kad atidaviau sunaudoti ir medžiagų judejimo ziniaraštyje nebrasau?
Z
zalyte 174
2012-07-11 07:39 zalyte
Labas rytas kolegos :) Gal atsiras norinčių patarti.
Patirties turiu neperdaugiausiai, baigiau studijas ir dirbu apskaitoje 8 mėn. Pereinu į kitą vietą, kurioje darbo pobūdis - daugiausiai atsargų ir medžiagų apskaita gamybos įmonėje. Viskas lyg ir gerai, tačiau - tai įmonei apskaitą tvarko firma, ir kaip suprantu iš vadovų pasisakymų - toji firma tvarko tik kas liečia mokesčius ir deklaravimą, jokio pajamavimo nebuvo, įmonėje visas medžiagų judėjimas kolkas pildoma gamybos žurnaluose tvarkingai, siekiama viską perkelti į programą, kad būtų p-agaliau normali apskaita ir aiškumas prireikus.
Ar aš, kaip apskaitininkė turiu perimdama šį darbą susivesti viską, kas buvo prieš tai, ar mano kompetencija tik pasidaryti inventorizaciją darbo pirmą dieną ir dirbti tik su dabartiniu laikotarpiu. Kaip elgtis su visu pirktu turtu - įrengimais, kurie kaip suprantu netvarkyti taip pat, kaip apskaityti esamas dabar medžiagas( pagal invoisus galiu atrinkti kaina), kas apskritai yra usidūrę su tuo, kai kita įmonė tvarko apskaitą, bet įmonės viduje reikia tvarkytis dokumentaciją?
Ar reikalinga viskas, ką daro buhalteris - didžiosio knygos pildymas, korespondencijos, žurnalai, sąskaitų registrai, ir kas dar?Įmonės sąvininkai ne lietuviai, o dukterinę įmonę atidarę šveicarai, dėlto jiems šiek tiek sunku susigaudyti visame kame, viską perleidę firmai, matau kad prašovė irgi.
Plius daug daiktų pirkta iš Šveicarijos, ir kaip suprantu jokie muitai nemokėti, kodėl to samdoma firma netvarko? Ar man tai priklausys, ar tik privalau patarti.

Ačiū už visų nuomones, man tai labai svarbu smile
Z
zalyte 174
2012-07-11 07:42 zalyte 2012-07-11 07-48
P.S. gal iš savos patirties, patarsit:man leidžiama pasirinkti kokius tik reikia kursus, tam kad tobulėti tame, taigi, programą vėlgi galiu pati pasirinkti. Dirbau iki šiol su RODA, ar verta keisti į populiariasias Rivile tarkim? Taigi domina mokymai apie atsargų korektišką tvarkymą.
Byla Byla 12118
2012-07-11 07:53 Byla
Labas rytas.
Manau kad susipainiojote visai. Visų pirma jūs įvardinate savo pareigybę kaip apskaitininkės o apskaitą norite perimti kaip vyr.buhalterė. Tai kaip ten yra iš tikrųjų ? Jūs apskaitą tvarkysite tik atsargų ar visos įmonės ?
Z
zalyte 174
2012-07-11 10:53 zalyte
Esmė: jie nori matyti atsargų judėjimas monitoriuje, ateityje perimčiau (2metų bėgy) visą apskaitą. kadangi darau dabartinėje įmonėje viską tai dabar ir maišausi, kiek daug man reiktų perimti. Plius naujoje įmonėje reiktų skaičiuoti atlyginimus. Tai kaip čia išeina? Mama, kuo AŠ užaugus BŪSIU :D? Viskas eina link visos apskaitos perėmimo, todėl norėčiau pasiklot sau normalų pagrindą, nes ateityje bus dar sunkiau surinkt galus..
Z
zalyte 174
2012-07-12 07:20 zalyte
jokių nuomonių daugiau?
Byla Byla 12118
2012-07-12 07:50 Byla 2012-07-12 07-58

zalyte rašė:
Esmė: jie nori matyti atsargų judėjimas monitoriuje, ateityje perimčiau (2metų bėgy) visą apskaitą. kadangi darau dabartinėje įmonėje viską tai dabar ir maišausi, kiek daug man reiktų perimti. Plius naujoje įmonėje reiktų skaičiuoti atlyginimus. Tai kaip čia išeina? Mama, kuo AŠ užaugus BŪSIU :D? Viskas eina link visos apskaitos perėmimo, todėl norėčiau pasiklot sau normalų pagrindą, nes ateityje bus dar sunkiau surinkt galus..

Ar jūs norite pasakyti kad dvejus metus tvarkysite tik atsargų apskaitą ? Trūksta aiškumo jūsų pozicijoje. Taip elgtis nevalia. Reikia konkretizuoti sąlygas. Negalima būti "šiek tiek" apskaitininke ir "šiek tiek" vyr finansininke. Jūs negalite dabar savarankiškai nuspręsti kad perimate visą įmonės buhalterinę apskaitą. Todėl visų pirma iki galo išsiaiškinkite savo konkrečią poziciją su darbdaviu.
Jei jūs perimate tik apskaitininkės darbo vietą, ir tik atsargų apskaitą. Tai jūs ir perimate atsargų likučius. Ir darotės arba ne (kaip leis darbdavys) inventorizaciją. Nors, jei materialiai atskaitingi asmenys nesikeičia, keičiasi tik apskaitininkas, tai inventorizacija reikalinga tik metų gale.
Perimate darbo užmokesčio apskaitą. Ir nesukate sau daugiau dėl nieko galvos. Tik kas dės vyr buhalterio parašą šalia vadovo nuo 2013-01-01. Kas prisiims atsakomybę ? Bet kokiu atveju, čia jau darbdavio bėdos. O jei norite viską nuosekliai perimti, visą įmonės buhalterinę apskaitą, tai išaiškinkite darbdviui kaip tai turėtų būti padaryta, ir kodėl reikia taip o ne kitaip.
O daugiau kas jums ką gali patarti, kai jūs pati nežinote iki galo savo situacijos. smile
Ir jei jūs dabar tvarkote kažkokioje įmonėje visą apskaitą, tai keisti klausimai jums kyla.

rašė: kadangi darau dabartinėje įmonėje viską tai dabar ir maišausi, kiek daug man reiktų perimti.
Z
zalyte 174
2012-07-12 21:24 zalyte
Byla, žinau kad atrodo komplikuotai viskas, tiesiog, kai dariau viską, dabar galvoju, kiek daug reikia daryti naujame darbe. Pagrindinis kolkas reikalavimas : apskaičiuoji DU ir atsargas bei jų judėjkimą matyti kompiuteryje, nes kolkas jų niekasnetvarkė ir kaip suprantu net nepajamavo.. vainas turėsiu daug atsargų buvusių ir nebesančių, išvis ar man priklauso tai tvarkyti tik įmonės vidaus reikmėms ar ir su korespondencijomis programoje? Žinau gaunasi truputį to truputį to, neapibrėžiama, bet norisi tvarkingai viską pasidaryti su visa reikiama dokumentacija, ar be 9 VAS dar galiu rasti viską, ko tam reikia (popierizmas, taisyklės ir tt) Įtariu apskaitos politikos jie irgi neturi, vadinas ir jos reikia, tam kad atsargų apskaitymo tvarką pasitikrinčiau.
Beto jei vesčiaus tos dienos kai ateinu dirbti atsargas, ar pajamuojantis reiktų ieškotis kiekvienos medžiagos saskaitos ir ja pajamuotis? beto kaip suprantu reikia ir ilgalaiki turta susitvarkyti, nusidėvėjimas, kuris mneskaiciuojamas dbr ir panasiai.. Zinot esu pasibaisėjusi firmos darbu, nes mato kad užsieniečiai, lupa kaip tik gali, o jie nelabai gilinasi, nes mano kad viskas tvarkoje ir firma viską padaro... Deja. smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui