Labai noriu pasidžiaugti mus aptarnaujančiu Sodros personalu:
sulaukiu vakar skambučio: ponia Elvusia, jūs nepateikėte mums SAM už sausio mėn.
Mano akys išsprogo ant kaktos. Pateikiau, saku, tikrai pateikiau. Einu žiūrėti, kas ten nutiko.
Įlendu į Sodros EDAS, jomajo, akurat - pranešimas atmestas dėl klaidų - pasirašytas negaliojančiu el.pašaro sertifikatu.
Kadangi, naudojuosi ATK su el.parašo funkcija, mėginu persiųsti dar kartą - vėl tas pats. Galvoju, kiba mano kortelių skaitytuvas nusprogo.
Skambinu į Sodrą: mergaitės, gelbėkit, kažkas nutiko su mano el.parašu. Nieko nesuprantu.
Pirmiausia, tai mane nuramino, kad nepanikuočiau, viskas gerai. Davė telefono numeriuką, kur pasiskambinus išsiaiškinau, kad ATK elektroninio parašo funkcija galioja 3 metus, ir reikia vėl keliauti į migracijos tarnybą ir prasitęsti galiojimą dar 3 metams.
Nulėkiau į Kauną, 5 minučių bėgyje susitvarkiau pratęsimą, pateikiau formą (pavėluotai).
Sodros darbuotojos padėkojo už operatyvumą. O aš joms dėkojau už žmogišką požiūrį.
Va tokios mūsų Sodros inspektorės