Mažoji bendrija

V
virbuh 8150
2024-10-24 13:54 virbuh

Paklausinetojas rašė:
Fizinis asmuo teikia konsultacines paslaugas pagal individualią veiklą pagal pažymą ir turi MB, kurioje 1) taip pat teikia konsultacines paslaugas ir 2) gauna pajamas už darbą kitų įmonių valdybose. Ar individualios veiklos ir MB pajamos sumuojasi skaičiuojant PMV apmokestinamą ribą?
Ačiū.

Sveiki. Ind veikla ir MB veikla yra ta pati veikla, todėl sumuojama dėl PVM.
Gita1 Gita1 8456
2024-10-24 17:28 Gita1
O jūs tikra? sakyčiau, kad tik už civilines sutartis gauti pinigai iš mb sumuojami dėl pvm..
V
virbuh 8150
2024-10-24 23:02 virbuh

Gita1 rašė:
O jūs tikra? sakyčiau, kad tik už civilines sutartis gauti pinigai iš mb sumuojami dėl pvm..

Aš suprantu, kad klausimas, kada įmonė taps PVM mokėtoja. Jūs kalbat apie fizinį asmenį.
2024-10-25 08:50 Paklausinetojas

virbuh rašė:

Gita1 rašė:
O jūs tikra? sakyčiau, kad tik už civilines sutartis gauti pinigai iš mb sumuojami dėl pvm..

Aš suprantu, kad klausimas, kada įmonė taps PVM mokėtoja. Jūs kalbat apie fizinį asmenį.


Patikslinu. Tarkim pajamos pagal individualią yra 20k EUR, o MB pajamos 30k. Veiklų pobūdis praktiškai identiškas. Šiuo atveju ar reikia registruotis PVM mokėtoju fiziniam asmeniui ir MB?
Gita1 Gita1 8456
2024-10-25 08:53 Gita1
išeitų, kad mb turi registruotis, o fizinis asmuo ne.
V
virbuh 8150
2024-10-25 10:37 virbuh

Gita1 rašė:
išeitų, kad mb turi registruotis, o fizinis asmuo ne.

O aš suprantu kad ir MB ir jo individuali veikla bus PVM mokėtojai. O kaip fizinis asmuo jis nebus dar PVM mokėtojas.
D
Drausmina 287
2024-11-18 10:38 Drausmina

tomukas rašė:
Jei mokama ne mažiau nuo MMA, tai kaupiasi pilnai.


Jeigu MB narys vadovas neišsiimama lėšų asmeniniams poreikiams (jos turi būti apmokestinamos PSD bei VSD ir deklaruojamos 02 kodu), tada įmokos neužskaitomos ir stažas nesikaupia. Sodros konsultantai taip aiškina ir informuoja, kad jau nuo 2023 m. tik taip galima įgyti stažo. Ar yra kokių tai išimčių šai dienai?
tomukas tomukas 4525
2 2024-11-18 10:42 tomukas
Taip, jei gauna pajamas tik pagal vadovavimo sutartį, tai stažas nesikaupia. Anksčiau buvo galima savanoriškai draustis, mokant įmokas nuo MMA, bet mačiau straipsnį, kad Sodra jau taip neleidžia ir grąžina pinigus kaip permoką.

Norint, kad būtų kaupiamas stažas, reikia išsiimti asmeniniams poreikiams MMA dydžio sumą.
D
Drausmina 287
2 2024-11-18 11:10 Drausmina

tomukas rašė:
Taip, jei gauna pajamas tik pagal vadovavimo sutartį, tai stažas nesikaupia. Anksčiau buvo galima savanoriškai draustis, mokant įmokas nuo MMA, bet mačiau straipsnį, kad Sodra jau taip neleidžia ir grąžina pinigus kaip permoką.

Norint, kad būtų kaupiamas stažas, reikia išsiimti asmeniniams poreikiams MMA dydžio sumą.


Asmeniniams poreikiams reikia išsiimti MMA x 2 dydžio sumą, nes VSD įmokos mokamos nuo 50% asmeniniams poreikiams išsiimtos sumos. Šiuo atveju įstatymas nepalankus mokesčių mokėtojui, nes jeigu negali savo poreikiams išsiimti dvigubos MMA (šiuo metu 924,00 x 2 =1846.00 Eur), tai neturėsi galimybės sumokėti VSD nuo 1 pilno MMA ir tavo sumokėti mokesčiai "neuždirbs" tau pilno mėnesio stažo.
Petronele Petronele 18350
2024-11-21 19:35 Petronele
Papasakokite dar apie tas asmeniniams poreikiams išsiimamas sumas. Perskaičiau 38 VAS metodines rekomendacijas, VMI išaiškinimus, peržiūrėjau dar kelis video ir vis tiek nesuprantu kuriuo momentu ta suma, nuo kurios skaičiuojamos įmokos Sodrai patenka į išlaidas.
MB narys išsimoka pinigus:
D264 įmonės savininkams asmeniniams poreikiams išmokėtos lėšos
K272 bankas

Buhalteris paskaičiuoja įmokas Sodrai:
D616 veiklos mokesčių sąnaudos
K4462 VSD
K4463 PSD

Pasibaigus metams paskirstomas pelnas:
D34 ataskitinių metų pelnas
K263 įmonės savininkams avansu išmokėtas pelnas
K264 įmonės savininkams asmeniniams poreikiams išmokėtos lėšos
K445 įmonės savininkams mokėtinos sumos

O kur išlaidos??? Jei parodoma tik PLN204, tuomet kurioje eilutėje? Bl, nėra ten tokios...

Kitas klausimas dėl Sodrai mokamų 3% II pensijų pakopai. Į leidžiamus atskaitymus jų negalima dėti, tai registruojam:
D263 įmonės savininkams avansu išmokėtas pelnas
4462 mokėtinos VSD įmokos
Ar taip?
Tai gal dar kiekvieną mėn šaukti susirinkimą ir ruošti tarpines finansines ataskaitas, kad tuos 3% paskirstyti? Gal žinote pavardę žmogaus, kuris taip sugalvojo?
V
virbuh 8150
2024-11-22 00:49 virbuh

Petronele rašė:
Papasakokite dar apie tas asmeniniams poreikiams išsiimamas sumas. Perskaičiau 38 VAS metodines rekomendacijas, VMI išaiškinimus, peržiūrėjau dar kelis video ir vis tiek nesuprantu kuriuo momentu ta suma, nuo kurios skaičiuojamos įmokos Sodrai patenka į išlaidas.
MB narys išsimoka pinigus:
D264 įmonės savininkams asmeniniams poreikiams išmokėtos lėšos
K272 bankas

Buhalteris paskaičiuoja įmokas Sodrai:
D616 veiklos mokesčių sąnaudos
K4462 VSD
K4463 PSD

Pasibaigus metams paskirstomas pelnas:
D34 ataskitinių metų pelnas
K263 įmonės savininkams avansu išmokėtas pelnas
K264 įmonės savininkams asmeniniams poreikiams išmokėtos lėšos
K445 įmonės savininkams mokėtinos sumos

O kur išlaidos??? Jei parodoma tik PLN204, tuomet kurioje eilutėje? Bl, nėra ten tokios...

Kitas klausimas dėl Sodrai mokamų 3% II pensijų pakopai. Į leidžiamus atskaitymus jų negalima dėti, tai registruojam:
D263 įmonės savininkams avansu išmokėtas pelnas
4462 mokėtinos VSD įmokos
Ar taip?
Tai gal dar kiekvieną mėn šaukti susirinkimą ir ruošti tarpines finansines ataskaitas, kad tuos 3% paskirstyti? Gal žinote pavardę žmogaus, kuris taip sugalvojo?

PLN204 yra 32 eilutė, čia kai finansinė apskaita skiriasi nuo mokestinės.
Tie 3 proc tai pačioje pradžioje buvo komentarų, kad neleidžiami, bet vėliau, skaičiau neoficialius aiškinimus, kad leidžiami. Yra ten 141 žmogelis...
Petronele Petronele 18350
2024-11-22 10:20 Petronele
Ačiū! Kadangi VMI savo išaiškinimuose dėl asmeniniams poreikiams išimamų lėšų sako, kad pusė yra leidžiami (nuo kurių mokama sodra), o kita pusė - ne, tai PLN204 ne tik leidžiamus turbūt reikia parodyti, bet ir neleidžiamus?, taip?
Dėl 3% turiu Mokesčių suflerio išaiškinimą 2023-12-28 data, tai nebent šiemet VMI persigalvojo. Nors reikės užklausti.

Dar klausimukas, kokiu kodu MB narys turi sumokėti GPMą po metinės deklaracijos pateikimo? Manau, kad nepriklausomai nuo pajamų kodo (02, 26 ar 77) 1441?
Klausiu, nes turiu, kas ne vienus metus moka su kodu 1411 :)
V
virbuh 8150
1 2024-11-22 23:28 virbuh

Petronele rašė:
Ačiū! Kadangi VMI savo išaiškinimuose dėl asmeniniams poreikiams išimamų lėšų sako, kad pusė yra leidžiami (nuo kurių mokama sodra), o kita pusė - ne, tai PLN204 ne tik leidžiamus turbūt reikia parodyti, bet ir neleidžiamus?, taip?
Dėl 3% turiu Mokesčių suflerio išaiškinimą 2023-12-28 data, tai nebent šiemet VMI persigalvojo. Nors reikės užklausti.

Dar klausimukas, kokiu kodu MB narys turi sumokėti GPMą po metinės deklaracijos pateikimo? Manau, kad nepriklausomai nuo pajamų kodo (02, 26 ar 77) 1441?
Klausiu, nes turiu, kas ne vienus metus moka su kodu 1411 :)

Sveiki. Finansinėj apskaitoj jau sutvarkyta, mažinant nepaskirstytą pelną. PLN204 leidžiami bus toj 32 eilutėj, o neleidžiamų nerodome.
Kodas kaip visiems po pateikimo deklaracijos, 1441. O tas 1411, tai nuo A klasės, bet VMI matyt susigaudo užsiskaito.
3 proc, tai įdomiai visai gaunasi, nes neoficialiai atsakymuose daugiau randu kad leidžiami.
E
Evrika 17
2024-11-26 15:17 Evrika
Laba diena,

prašau padėti, pakonsultuoti. Gavome laišką iš Sodros dėl deklaruotų duomenų nesutapimo Sodros ir VMI. Kokiu būdu Jus tikslinate? Sodra sako, kad tikslinti SAV už 2023 metus pagal VMI. VMI deklaruota suma kiek išmokėta po mokesčių, o Sodra SAV pranešime deklaruojama neatskaičius mokesčius. Sodra deklaruota 10080 eurų, VMI 6200 eurų.
E
Evrika 17
2024-11-26 15:17 Evrika
Laba diena,

prašau padėti, pakonsultuoti. Gavome laišką iš Sodros dėl deklaruotų duomenų nesutapimo Sodros ir VMI. Kokiu būdu Jus tikslinate? Sodra sako, kad tikslinti SAV už 2023 metus pagal VMI. VMI deklaruota suma kiek išmokėta po mokesčių, o Sodra SAV pranešime deklaruojama neatskaičius mokesčius. Sodra deklaruota 10080 eurų, VMI 6200 eurų.
V
virbuh 8150
2024-11-27 00:04 virbuh

Evrika rašė:
Laba diena,

prašau padėti, pakonsultuoti. Gavome laišką iš Sodros dėl deklaruotų duomenų nesutapimo Sodros ir VMI. Kokiu būdu Jus tikslinate? Sodra sako, kad tikslinti SAV už 2023 metus pagal VMI. VMI deklaruota suma kiek išmokėta po mokesčių, o Sodra SAV pranešime deklaruojama neatskaičius mokesčius. Sodra deklaruota 10080 eurų, VMI 6200 eurų.

Sveiki, Neaišku kiek mokėjote GPM ir kiek deklaravote į VMI kiekvieną mėnesį formoje mėnesinėje GPM313. Jei deklaravote VMI po 516,7 ir GPM mokėjot po 168 eur. Tai vienas iš variantų šsiskaičiuojat iš kito galo. Į rankas per metus 6200, tai nuo sumos 7750 eur GPM būt 1550 (po 129 kas men) į rankas lieka 6200. VMI tikslinti visas mėnesines formas, tada VMI metinė ir tada Sodroj forma ir liktų pilna suma 7750, o jei leidžia tik pusę deklaruot, tai dalinkit pusiau. Tai nors 2024metus pasidarykit normaliai nieko neišskaičiuodami. GPM tegu susimoka pats, Sodros irgi neminusuokit.
E
Evrika 17
2024-11-27 12:07 Evrika

virbuh rašė:

Evrika rašė:
Laba diena,

prašau padėti, pakonsultuoti. Gavome laišką iš Sodros dėl deklaruotų duomenų nesutapimo Sodros ir VMI. Kokiu būdu Jus tikslinate? Sodra sako, kad tikslinti SAV už 2023 metus pagal VMI. VMI deklaruota suma kiek išmokėta po mokesčių, o Sodra SAV pranešime deklaruojama neatskaičius mokesčius. Sodra deklaruota 10080 eurų, VMI 6200 eurų.

Sveiki, Neaišku kiek mokėjote GPM ir kiek deklaravote į VMI kiekvieną mėnesį formoje mėnesinėje GPM313. Jei deklaravote VMI po 516,7 ir GPM mokėjot po 168 eur. Tai vienas iš variantų šsiskaičiuojat iš kito galo. Į rankas per metus 6200, tai nuo sumos 7750 eur GPM būt 1550 (po 129 kas men) į rankas lieka 6200. VMI tikslinti visas mėnesines formas, tada VMI metinė ir tada Sodroj forma ir liktų pilna suma 7750, o jei leidžia tik pusę deklaruot, tai dalinkit pusiau. Tai nors 2024metus pasidarykit normaliai nieko neišskaičiuodami. GPM tegu susimoka pats, Sodros irgi neminusuokit.



ačiū už atsakymą. Patikslinsiu: GPM313 kas mėnesį neteikiu, nes MB vadovas narys. Tik metinę deklaraciją. Metinėje deklaruota 6200 eurų B klasės pajamos, 02 kodas. Kas mėnesį teikta buvo SAV 840 eurų/mėn. PSD, VSD mokėta nuo minimumo. Tai ir kyla klausimas, kokiu būdu dabar tikslinti, nes VMI deklaruota suma minusavus PSD, VSD, o Sodroje suma su mokesčiais.
E
Evrika 17
2024-11-27 12:07 Evrika

virbuh rašė:

Evrika rašė:
Laba diena,

prašau padėti, pakonsultuoti. Gavome laišką iš Sodros dėl deklaruotų duomenų nesutapimo Sodros ir VMI. Kokiu būdu Jus tikslinate? Sodra sako, kad tikslinti SAV už 2023 metus pagal VMI. VMI deklaruota suma kiek išmokėta po mokesčių, o Sodra SAV pranešime deklaruojama neatskaičius mokesčius. Sodra deklaruota 10080 eurų, VMI 6200 eurų.

Sveiki, Neaišku kiek mokėjote GPM ir kiek deklaravote į VMI kiekvieną mėnesį formoje mėnesinėje GPM313. Jei deklaravote VMI po 516,7 ir GPM mokėjot po 168 eur. Tai vienas iš variantų šsiskaičiuojat iš kito galo. Į rankas per metus 6200, tai nuo sumos 7750 eur GPM būt 1550 (po 129 kas men) į rankas lieka 6200. VMI tikslinti visas mėnesines formas, tada VMI metinė ir tada Sodroj forma ir liktų pilna suma 7750, o jei leidžia tik pusę deklaruot, tai dalinkit pusiau. Tai nors 2024metus pasidarykit normaliai nieko neišskaičiuodami. GPM tegu susimoka pats, Sodros irgi neminusuokit.



ačiū už atsakymą. Patikslinsiu: GPM313 kas mėnesį neteikiu, nes MB vadovas narys. Tik metinę deklaraciją. Metinėje deklaruota 6200 eurų B klasės pajamos, 02 kodas. Kas mėnesį teikta buvo SAV 840 eurų/mėn. PSD, VSD mokėta nuo minimumo. Tai ir kyla klausimas, kokiu būdu dabar tikslinti, nes VMI deklaruota suma minusavus PSD, VSD, o Sodroje suma su mokesčiais.
V
virbuh 8150
2024-11-28 00:39 virbuh

Evrika rašė:
ačiū už atsakymą. Patikslinsiu: GPM313 kas mėnesį neteikiu, nes MB vadovas narys. Tik metinę deklaraciją. Metinėje deklaruota 6200 eurų B klasės pajamos, 02 kodas. Kas mėnesį teikta buvo SAV 840 eurų/mėn. PSD, VSD mokėta nuo minimumo. Tai ir kyla klausimas, kokiu būdu dabar tikslinti, nes VMI deklaruota suma minusavus PSD, VSD, o Sodroje suma su mokesčiais.

Vėl neaišku, tai kas mokėjo GPM? Įmonė? Nes nesueina skaičiavimai. Jei įmonė GPM nemokėjo todėl ir mėnesinių teikti nereikėjo.
E
Evrika 17
2024-11-28 10:16 Evrika
Įmonė nemokėjo GPM


virbuh rašė:

Evrika rašė:
ačiū už atsakymą. Patikslinsiu: GPM313 kas mėnesį neteikiu, nes MB vadovas narys. Tik metinę deklaraciją. Metinėje deklaruota 6200 eurų B klasės pajamos, 02 kodas. Kas mėnesį teikta buvo SAV 840 eurų/mėn. PSD, VSD mokėta nuo minimumo. Tai ir kyla klausimas, kokiu būdu dabar tikslinti, nes VMI deklaruota suma minusavus PSD, VSD, o Sodroje suma su mokesčiais.

Vėl neaišku, tai kas mokėjo GPM? Įmonė? Nes nesueina skaičiavimai. Jei įmonė GPM nemokėjo todėl ir mėnesinių teikti nereikėjo.

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2025, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui