deimile13 rašė: Labai reikia jūsų nuomonės
, nes nebežinau ką daryti, patarkit!
Iškylo klausimas už kiek dirbtumėte tokį darbą: dirbu vyr.buhalterę UAB, kuris -užsiima šildymo sistemų montavimu, vandentiekiu, kanalizacija, vėdinimu... Į mano darbą įeina viskas nuo personalo tvarkymo iki finansinių ataskaitų pateikimo, t.y. priėmimas į darbą, darbo sutartys, įsakymai, darbo pažymėjimų išdavimas, teisingas atleidimo įforminimas, pranešimai sodrai. Šioje srityje pasikausčiusi pakanakamai. Darbuotojų yra 10. Administraciją sudaro tik direktorius ir aš. Tenka tvarkyti ir darbų saugą ir sveikatos patikrinimus. Neskaitant sąskaitų suvedimo ir išrašymo (jų buna nuo 30 iki 50), esu atsakinga už kasos operacijas, už bankines operacijas. Kiekvieną mėnesį turiu sumokėti mokesčius ir pateikti ataskaitas direktoriui ir paaiškinti padėtį. Taip pat įeina muitinės opercijos. Neskaitant metų pabaigos: metinės finansinės ataskaitos, protokolai akcininkam, pasiūlymai, taip pat taršos mokesčiai ir visą kitą kas reikalinga pasibaigus metams... Turiu pastoviai sekti besikeičiančius įstatytus... Už visą šitą gaunu 1100 litų, pasirodo direktorius pareiškia, kad aš nieko nedirbu...
Labai norėčiau sulaukti kokmentarų
Manau darbas vertas 2000Lt i rankas. Jei tiek nemoka - siūlyčiau ieškotis kito. Oj žinau kaip tokioj vietoj užkrauna nebuhalteriniais darbais. Išeitis - į naują darbą atsinešti savo parengtas vyr. buhalterio pareigybines instrukcijas. Nesileisti užkraunamai papildomais darbais. Nors...