Individuali įmonė

E
Edita2 222
2007-10-03 13:11 Edita2
labukas iskilo toks nekuklus klausimukas, ar IĮ savininkas turi mokėti kas men. GPM , jis juk algos neima, tik pinigelius savo.. smile .. tad kaip su tuo GPM? smile smile Aciu.
wirgina wirgina 5887
2007-10-03 13:17 wirgina 2011-09-11 05-34

Edita2 rašė: labukas iskilo toks nekuklus klausimukas, ar IĮ savininkas turi mokėti kas men. GPM , jis juk algos neima, tik pinigelius savo.. smile .. tad kaip su tuo GPM? smile smile Aciu.


Buhalteris TURI DAUG skaityti smile I.Į mokesčių klausimai.doc
S
Soffy 9075
2007-10-03 13:19 Soffy 2011-09-11 05-34
Labai teisingas pastebėjimas - DAUG skaityti, o ne daug spėlioti.
Mela3 Mela3 66
2007-10-03 13:26 Mela3
Na tai ir mane sudirbkit smile

Sakykit prašau, ar yra kažkokių apribojimų IĮ savininkui įnešti pinigus į įmonę. Įmonė ilgai nevykdė veiklos, o dabar pradėjo. Ir kaip kiekvienos veiklos pradžioje reikia investicijų, tai dabar savininkas vis kiša ir kiša į ją. Bet ar nereiks VMI paaiškinti pinigų kilmės? T.y. ar reikia informuoti VMI apie savininko įnašus. Ar jie deklaruojami mokestiniams metmas pasibaigus.
Tik nepykit, aš tiek daug dar nespėjau perskaityti :(
S
Soffy 9075
2007-10-03 13:31 Soffy
Įnašai nedeklaruojami.
KIEK tas daug pinigų įnešta?
wirgina wirgina 5887
2007-10-03 13:32 wirgina 2011-09-11 05-34

Mela3 rašė: Na tai ir mane sudirbkit smile

Sakykit prašau, ar yra kažkokių apribojimų IĮ savininkui įnešti pinigus į įmonę. Įmonė ilgai nevykdė veiklos, o dabar pradėjo. Ir kaip kiekvienos veiklos pradžioje reikia investicijų, tai dabar savininkas vis kiša ir kiša į ją. Bet ar nereiks VMI paaiškinti pinigų kilmės? T.y. ar reikia informuoti VMI apie savininko įnašus. Ar jie deklaruojami mokestiniams metmas pasibaigus.
Tik nepykit, aš tiek daug dar nespėjau perskaityti :(


smile smile smile
Juk nesudirbau tos buhalterės, o tik patariau daug skaityti smile
Aš irgi neužskaičiau niekur , ar yra ribojami savininko įnašai į įmonę. Žinau iš kitokio savo patyrimo, kad tiek UAB akcininkai , tiek I.Į. savininkai gali įnešti nedaugiau, negu yra deklaravę savo santaupų VMI.
2007-10-03 13:44 Violeta151
Labai ačiū Jums visiems už komentarus smile
Sodroje pasakė, kad jis nieko negaus nes nemoka savarank.soc. draud. ligos ir motinystės pašalpoms gauti.

Vat įdomu o jeigu ind.įm. savininkas savo įmonėje būtų direktoriumi ir gautų atlyginimą (mokėtų GPM 27 proc., ir 3 + 31 proc į Sodrą), tai ar vistiek reikėtų mokėti bazinei pensijai (50 proc bazinės pensijos už mėnesį) ?
Turbūt jau ne ?
Tai gal geriau dirbti savo įmonei direktoriumi smile ?
zydrutez zydrutez 1038
2007-10-03 13:45 zydrutez 2011-09-11 05-34

Mela3 rašė: Na tai ir mane sudirbkit smile

Sakykit prašau, ar yra kažkokių apribojimų IĮ savininkui įnešti pinigus į įmonę. Įmonė ilgai nevykdė veiklos, o dabar pradėjo. Ir kaip kiekvienos veiklos pradžioje reikia investicijų, tai dabar savininkas vis kiša ir kiša į ją. Bet ar nereiks VMI paaiškinti pinigų kilmės? T.y. ar reikia informuoti VMI apie savininko įnašus. Ar jie deklaruojami mokestiniams metmas pasibaigus.
Tik nepykit, aš tiek daug dar nespėjau perskaityti :(

savininkas gali kišt į į monę savo pinigų kiek tik nori, tik įforminti reikia teisingai, nes kam tada kišti pinigus jei įmonei jų gal visai nereikia:
D272 10000
K301 savininko įnašas 10000
o jau tada parodai kodėl jis ten juos įkišo

D2024 prekės
K272 kasa

o vėliau, kai jau uždirbsite, galės tuos pinigėlius pasiimti ir nereiks mokėti jokio mokesčio smile
wirgina wirgina 5887
2007-10-03 13:46 wirgina 2011-09-11 05-34

Violeta151 rašė: Labai ačiū Jums visiems už komentarus smile
Sodroje pasakė, kad jis nieko negaus nes nemoka savarank.soc. draud. ligos ir motinystės pašalpoms gauti.

Vat įdomu o jeigu ind.įm. savininkas savo įmonėje būtų direktoriumi ir gautų atlyginimą (mokėtų GPM 27 proc., ir 3 + 31 proc į Sodrą), tai ar vistiek reikėtų mokėti bazinei pensijai (50 proc bazinės pensijos už mėnesį) ?
Turbūt jau ne ?
Tai gal geriau dirbti savo įmonei direktoriumi smile ?


I.Į. savininkas negali savo įmonėje dirbti pagal darbo sutartį.
Petronele Petronele 18331
2007-10-03 13:46 Petronele 2011-09-11 05-34

Violeta151 rašė: Tai gal geriau dirbti savo įmonei direktoriumi smile ?

Tikrai, gal pabandykit jį įdarbinti smile
S
Soffy 9075
2007-10-03 13:47 Soffy
Dabar jau kitas įdomus klausimas: Ar gali įmonės savininkas PATS dirbti savo įmonėje :rollsmile
E
Edita2 222
2007-10-03 13:47 Edita2
smile aciu wirgina... tu man labai padejai... smile
zydrutez zydrutez 1038
2007-10-03 13:50 zydrutez 2011-09-11 05-34

Armareda rašė: noriu pasiklausti, jei IĮ savininkas 2007m išsimoka pvz. 28000Lt , kaip apmokestinama ši išmoka . Planuojamas 2007m. pelnas 46000Lt
Gal galite kas atsakyti ?

Ačiu smile

kadangi grynasisi pelnas planuojamas apie 46000, tai neapmokestinama suma bus (jei savininkas darbo santykių kitur neturi) 24 , o tai yra 7680,00, ši suma neapmokestinama, o likusi 15 proc. smile
wirgina wirgina 5887
2007-10-03 13:52 wirgina 2011-09-11 05-34

Edita2 rašė: smile aciu wirgina... tu man labai padejai... smile


Džiaugiuosi smile
2007-10-03 14:24 Violeta151 2011-09-11 05-34

Petronele rašė:

Violeta151 rašė: Tai gal geriau dirbti savo įmonei direktoriumi smile ?

Tikrai, gal pabandykit jį įdarbinti smile


Aš tikrai nežinojau, kad negali smile
UAB akcininkas gali dirbti užtat galvojau, kad ir ind.įm. savininkas gali.


Ačiū wirgina.
Mela3 Mela3 66
2007-10-03 14:28 Mela3 2011-09-11 05-34

zydrutez rašė:
savininkas gali kišt į į monę savo pinigų kiek tik nori, tik įforminti reikia teisingai, nes kam tada kišti pinigus jei įmonei jų gal visai nereikia:
D272 10000
K301 savininko įnašas 10000
o jau tada parodai kodėl jis ten juos įkišo

D2024 prekės
K272 kasa

o vėliau, kai jau uždirbsite, galės tuos pinigėlius pasiimti ir nereiks mokėti jokio mokesčio smile


Tai viskas pas mus taip ir yra. Liuks.
Dėkui.
R
ritaza 300
2007-10-05 12:19 ritaza
Sveiki,
Aš norėčiau pasitarti su jumis apie pinigu išėmimą savo reikmėms.
Aš skaičiau VMI puslapyje, kad jei savininkas išėmė pelną po jų apmokestinimo, t.y. po splalio 1 d., ir KIO nurodant, kad tai yra praėjusių metų pelnas, tuomet jie neapmokestinami ? smile
Ką jūs manote?
Ačiū
S
Soffy 9075
2007-10-05 12:41 Soffy
Gal galite įdėti nuorodą? Būtų įdomu ir man paskaityti smile.
J
juolita 1205
2007-10-05 12:41 juolita 2011-09-11 05-34
Isiimant pelna, nepamokestinanama per metus 15 proc. GPM:
1) 24 pelno, jei savininkas nedirba pagal darbo sutarti;
2) 12 pelno, jei savininkas dirba pagal darbo sutarti.

Esu girdejusi smile , kad galima issimti pinigus ir 2007 metais (kaip 2007 metu pelna) ir jie bus neapmokestinami pagal mano auksciau minetas salygas, jei 2007 metai bus pelningi (si teigini reikia pasitikslinti...)
J
juolita 1205
2007-10-05 13:03 juolita 2011-09-11 05-34
GPM komentare:

"1. 2003 metais individuali įmonė deklaravo 10 000 Lt apmokestinto pelno.
Gyventojas, individualios įmonės savininkas, iš įmonės apmokestinto pelno 2004-03-15 savo reikmėms pasiėmė 3 000 Lt. Ši suma nėra didesnė kaip 12 pagrindinių (3480 Lt), todėl gyventojų pajamų mokesčiu neapmokestinama.

2. Būsimo pelno sąskaita individualios įmonės savininkui iš įmonės kasos 2003-11-10 išmokėta 8 000 Lt. 2003-12-31 įmonė apskaičiavo, kad tais metais įmonės apmokestintas pelnas sudaro 12 000 Lt.
Kadangi išmokėta suma (8 000 Lt) nėra didesnė kaip įmonės apmokestinto pelno suma 12 000 Lt, tai jos dalis, neviršijanti 12 pagrindinių dydžio (3480 Lt ) sumą. Likusioji 4520 Lt (8000-3480) gyventojo pajamų dalis apmokestinama taikant 15 proc. tarifą.

3. Jeigu individuali įmonė tais metais apmokestinto pelno negauna arba įmonės savininkas iš jos kasos pasiima didesnę sumą, negu yra apmokestintas pelnas, tai savininko paimta suma, didesnė už apmokestinto pelno dydį, yra apmokestinama taikant 27 proc. tarifą."
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui