2010-02-05 07:55
Mykas
2011-09-11 06-37
Pasakykite prašau ar teisingai čia viską darau.
Kad butų aiškiau, tai esu vieno asmens Iį, teikiu paslaugas, sumos sukasi nedidelės, kasos aparato neturiu.
Viska rašau xls. ir jau užsiknisau su 2009m.
Pagal datas vienoje eilutėje vedu banko saskaitos judėjimus.
Kitoje eilutėje vedu kasos pinigų judejimus.
Jei atsiskaitau kortele, reiškia ( - minus) iš banko,
jei nuimu grynus, reiškia ta suma ( - minus) iš banko ir ( + plius) į kasą,
ir rašau kasos pajamų orderį, o kai atsiskaitau grynais rašau kasos išlaidų orderį.
Gaunasi dvi eilutės kasa ir bankas, kurių suma rodo įmonės pinigus.
Toliau yra dar viena eilutė (asmeminės išlaidos), kur tiek iš banko kortele tiek grynais iš įmonės pinigų perku pirkinius ar apmoku komunalinius. Tuos pinigus rodau kaip savo atlyginimą. Kas nuimta iš kasos rašau išlaidų orderius, o kas iš banko buvo atsiskaityta kortele, kaip su tais daryti ? Pažymiu tik savo xls. kad ta suma yra asmeninės išlaidos.
Tuos xls. kas menesi kaip ataskaita spausdinu ir segu su išlaidų saskaitom fakturom i vieną papkę.
Dabar čia man sako negerai, kad ten ataskaitose maišosi asmeniniai pinigai...
Kaip tada padaryt geriau ? kokia forma kitaip apskaitą vesti ?
Ir dar klausimas, jei paimu kasos pinigus ir jų sakykim kažkiek laiko nepanaudoju,
kada aš juos turėčiau gražinti į kasą ?
Nes realiai dabar čia pas mane gavosi taip, kad kasoje pinigų yra, o natūroje aš jų nebeturiu....
Tai tai trūkstamai sumai dabar kaip suprantu galiu išrašyt kasos išlaidų orderį, priskirti kaip asmeninės išlaidos, tipo prie savo atlyginimo ir nuo to mokėti GPM ir .
Ačių už patarimus.