vvvddd rašė:
Laba diena. Patarkite kaip teisingai pasielgti tokioje situacijoje. Iš Senukų pirkome prekes. Prekes apmokėjome iš anksto. Po to užsakymas buvo išskaidytas į du. Už pirmą gavome prekes ir sąskaitą. Antro užsakymo Senukai neturėjo ir tiesiog grąžino pinigus. Kaip man teisingai apiforminti šių pinigų sumokėjimą ir grąžinimą, jeigu faktiškai aš jokių dokumentų neturiu? Ar perkant iš internetinės parduotuvės tai normali praktika?
Kaip suprasti dokumentų neturit?
Turit sąskaitą ir turit banko išrašą.
Sumokėjot pinigus D avansai arba paprasčiau skola tiekėjams K bankas (visa suma)
Išrašė sąskaitą, gavot prekes D prekes K skolą tiekėjams
Gavot iš jų pinigus D bankas K skola tiekėjams
Viskas tvarkingai užsidarė.