Busiu_buhaltere rašė:
Dar domina ar būtina iš karto traukti į skolą tiekėjams, jeigu iš karto sumoka atskaitingas asmuo grynais pinigais arba sumokama įmonei priklausančia bankine kortele
?
Pagalvokite pati:
Jūs gaunate 2 dokumentus - sąskaitą už prekes ir apmokėjimo dokumentą. Kaip galite juos abu subrukti į vieną ūkinę operaciją ar įvykį? Du dokumentai - dvi buhalterinės operacijos.
Sąskaitą registruojate kaip ūkinį įvykį - prekių gavimą. Geriausiai tai rodyti, ypač dirbant su buhalterine programa, kaip skolą tiekėjams (juk ten ir PVM yra): D Prekės D Pirkimo PVM K Skolos tiekėjams.
Antrasis - apmokėjimo dokumentas (PPK arba banko išrašo eilutė). D skolos tiekėkams K1 Atskaitinga samuos (jei mokėta grynais) arba K2 Bankas.
Klausykite patyrusių kolegų patarimų, neišradinėkite dviračio, norėdama sau pasilengvinti darbą. Su tokiais "pasilengvinimais" prisidarysite tiek problemų, kad neiškapstysite nei pati, nei kas po jūsų atėjęs.